• I mean, come on, ik neem een voorbeeld van Amy Winehouse omdat zij vlak na die incident in Noorwegen overleden is en dan hebben ze opeens alleen maar aandacht voor haar... Alsof die weet ik veel hoeveel mensen geen familie hadden, en wat was hun fout? En nog iets dat ik niet begrijp is dat iedereen ophef gaat maken over haar terwijl het gewoon verwacht was? Ze heeft haar lichaam verpest met drugs en alcohol, en de andere was niet verwacht. Snappen jullie het?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Volgens mij omdat je wéét wie Amy Winehouse is, en je weet wel dat er zoveel mensen sterven per dag, maar je weet niet wie of hoe of wat.


    None but ourselves can free our minds.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Een topic is er toch om je mening te uiten, of heb ik het verkeerd?

    Ja, maar vaak worden er ook meningen in het topic gezegd en dan is het 'Ik mag toch mijn mening uiten?' En dan is het weer 'Ja, ik ook' en dan krijg je nog meer gezeur.


    Forever.

    Embrace schreef:
    Jaa je hebt gelijk. Maar wat bereik je hier mee? ;$ Zo zou het toch altijd wel blijven. Valt niks aan te doen.


    DUDE, als je er niets aan vind bekijk je t toch niet verdomme?


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    weheartit schreef:
    (...)

    DUDE, als je er niets aan vind bekijk je t toch niet verdomme?
    Calm yo tits.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik denk heus wel elke dag aan mensen die dood zijn gegaan en ben daar ook zuperverdrietig over. met het nieuws van noorwegen,japan en haiti sprongen gewoon de tranen in mijn ogen. met celebs moet ik niet egt huile. ik heb wel gehuild om michael Jackson,maar toen was ik ook nog een week kippenborstjexDxDxD


    Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt

    Ik vind niet dat er meer aandacht werd gegeven aan Amy Winehouse. Toen ik het hoorde had ik iets van 'Ach ja, eigen schuld.' en voor de rest heb ik er niet meer van gehoord. Trouwens, ik denk dat mijn reactie wel werd gedeeld door de meeste mensen. En het is ook wel langs de ene kant logisch dat Amy Winehouse veel aandacht krijgt voor haar dood, aangezien ze een beroemd persoon is. Dat wil nog niet zeggen dat al de slachtoffers uit Noorwegen te weinig aandacht hebben gekregen.


    All was well.

    weheartit schreef:
    je hebt gelijk .

    Roswell schreef:
    (...)
    Ja, maar vaak worden er ook meningen in het topic gezegd en dan is het 'Ik mag toch mijn mening uiten?' En dan is het weer 'Ja, ik ook' en dan krijg je nog meer gezeur.


    Ook waar maar ze zegt ; 'Wat bereik je hiermee'. Kan je net zo goed zeggen van ; ' Wat bereik je met jou reactie '. Maar dan krijg je weer ruzie.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    weheartit schreef:
    (...)

    DUDE, als je er niets aan vind bekijk je t toch niet verdomme?

    Calm down?


    Forever.

    Shockwave schreef:
    (...)Calm yo tits.


    uhu? ^^


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    MrsLovett schreef:
    Nee, ik heb ook altijd zo iets van, ja boeien. Elke dag sterven miljoenen een ergere dood maar daar word geen aandacht aan besteed. Maar als zo'n celebtje dood gaat is het meteen wereldnieuws en gaat het hele nieuws er over (denk aan michael jackson).
    Slaat nergens op, alsof zij meer en beter zijn omdat ze toevallig iets doen dat niet veel mensen doen. Belachelijk.

    Als er een bekend persoon dood gaat, kan je het niet zomaar negeren hoor. Ik bedoel zij hebben vaak miljoenen fans, denk je dat die fans gewoon gaan zeggen van 'ach ja' en doorgaan met hun leven? Als jouw idool sterft ga je daar toch ook iets mee doen om dat te verwerken?


    All was well.

    weheartit schreef:
    (...)

    DUDE, als je er niets aan vind bekijk je t toch niet verdomme?


    Rustig zeyno.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ook waar maar ze zegt ; 'Wat bereik je hiermee'. Kan je net zo goed zeggen van ; ' Wat bereik je met jou reactie '. Maar dan krijg je weer ruzie.

    Ja dat is ook wel weer waar.. - Waarschijnlijk zal dat gewoon altijd zo zijn als iemand zijn/haar mening geeft.


    Forever.

    weheartit schreef:
    (...)

    DUDE, als je er niets aan vind bekijk je t toch niet verdomme?

    Jongeee. Ik mag net zo goed mijn mening zeggen zoals zij dat ook mag. En ik bedoelde het niet verkeerd.. o.O Sommige mensen zijn echt te snel op hun teentjes getrapt o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Jongeee. Ik mag net zo goed mijn mening zeggen zoals zij dat ook mag. En ik bedoelde het niet verkeerd.. o.O Sommige mensen zijn echt te snel op hun teentjes getrapt o.o


    -haalt schouders op - Pubertijd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.