• I mean, come on, ik neem een voorbeeld van Amy Winehouse omdat zij vlak na die incident in Noorwegen overleden is en dan hebben ze opeens alleen maar aandacht voor haar... Alsof die weet ik veel hoeveel mensen geen familie hadden, en wat was hun fout? En nog iets dat ik niet begrijp is dat iedereen ophef gaat maken over haar terwijl het gewoon verwacht was? Ze heeft haar lichaam verpest met drugs en alcohol, en de andere was niet verwacht. Snappen jullie het?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    weheartit schreef:
    (...)

    DUDE, als je er niets aan vind bekijk je t toch niet verdomme?

    Met je hoofd in de oven gezeten x]?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maar aan de andere kant: die beroemde mensen zijn ook gewoon mensen? Dan kan je daar toch ook om rouwen?


    As travars

    Yay. Gezellig topic weer jongens ;D


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    (...)

    -haalt schouders op - Pubertijd.

    Jaa haha, dat zal het zijn. x)


    Sometimes it's best not to care.

    Omdat mensen vaak niet nadenken. Dat fans wel huilen omdat een celebrity haar eigen dood heeft veroorzaakt omdat ze een junkie is, maar niet omdat 94 kinderen zijn vermoord.
    Maar je kan er niks aan doen. Er zullen altijd zulke mensen blijven bestaan.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Simpel.
    Dat zijn personages op tv, in de muziek, op internet, etc.
    Mensen kennen ze (in zekere zin)
    En als je dan op tv ziet dat zo iemand overleden is, raakt het je sneller dan dat je denkt van; er zijn vandaag weer 100 mensen dood die ik nog nooit heb gezien.
    Dat is enkel een gedachten, en bij bijv Amy winehouse word het 300 x in je face gewreven dat zo iemand dood is.


    I love you Tim

    Embrace schreef:
    (...)
    Jongeee. Ik mag net zo goed mijn mening zeggen zoals zij dat ook mag. En ik bedoelde het niet verkeerd.. o.O Sommige mensen zijn echt te snel op hun teentjes getrapt o.o


    Dernet noemde je het nog zeuren?


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    Met je hoofd in de oven gezeten x]?


    nope.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Persefoneia schreef:
    Omdat mensen vaak niet nadenken. Dat fans wel huilen omdat een celebrity haar eigen dood heeft veroorzaakt omdat ze een junkie is, maar niet omdat 94 kinderen zijn vermoord.
    Maar je kan er niks aan doen. Er zullen altijd zulke mensen blijven bestaan.


    KINDEREN!? o.o Dat maakt het nog erger.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Shockwave schreef:
    Ik citeer mijn post uit een vorig topic:

    De ene dag is ze een vieze crackhoer en wanneer ze dood is, is ze een hele mooie vrouw.
    fuh real? nah, I don't care. Er wordt meer onheil gemaakt om Winehouse dan om de zoveel mensen die in Noorwegen zijn vermoord.


    Jij haalt me de woorden uit de mond.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    weheartit schreef:
    (...)

    Dernet noemde je het nog zeuren?

    Zeuren? o.O hoe kom je daar nou weer bij als ik vragen mag? o.O Ik zei alleen dat het altijd wel zo zou blijven en niks aan te doen valt.


    Sometimes it's best not to care.

    Persefoneia schreef:
    Omdat mensen vaak niet nadenken. Dat fans wel huilen omdat een celebrity haar eigen dood heeft veroorzaakt omdat ze een junkie is, maar niet omdat 94 kinderen zijn vermoord.
    Maar je kan er niks aan doen. Er zullen altijd zulke mensen blijven bestaan.


    Alsof de mensen die bij Amy Whinehouse huilden/het erg vonden, het niet erg vonden dat er kinderen vermoord waren :')


    As travars

    Persefoneia schreef:
    Omdat mensen vaak niet nadenken. Dat fans wel huilen omdat een celebrity haar eigen dood heeft veroorzaakt omdat ze een junkie is, maar niet omdat 94 kinderen zijn vermoord.
    Maar je kan er niks aan doen. Er zullen altijd zulke mensen blijven bestaan.

    Niet dat ik je geen gelijk geef, maar vaak is het ook gewoon dat ze huilen omdat ze die persoon 'kenden'. Van die kinderen hadden ze van tevoren nog nooit gehoord en dan ga je makkelijker huilen ook, logisch.


    All was well.

    Persefoneia schreef:
    Omdat mensen vaak niet nadenken. Dat fans wel huilen omdat een celebrity haar eigen dood heeft veroorzaakt omdat ze een junkie is, maar niet omdat 94 kinderen zijn vermoord.
    Maar je kan er niks aan doen. Er zullen altijd zulke mensen blijven bestaan.


    HAHAHAHAH, oke sorry ik moest lachen bij t woord junkie. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Embrace schreef:
    (...)
    Zeuren? o.O hoe kom je daar nou weer bij als ik vragen mag? o.O Ik zei alleen dat het altijd wel zo zou blijven en niks aan te doen valt.


    Tja, ik zeg soms wel dingen dat niet normaal zijn weetje.
    TOCH FEYZA? (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.