• Soms vraag ik me af of er veel verschil is tussen Amerikaanse en Europeese TokioHotel-fans. Ik bedoel, gillen ze veel harder ofzo? Zeg het want ik wil het graag horen (:



    Nee, das allemaal gelul van die jaloerse Europese fans

    Ze kunnen misschien iets blijer zijn als hun er zijn, want daar zijn ze niet zo vaak gekomen(in de staten niet VS geheel)

    Nee!
    ^^

    wij gillen harder, in europa hebben ze meer fans dus meer gegil ^^

    nene, alles is hetzelfde alleen spreken zij een andere taal ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Nee, das allemaal gelul van die jaloerse Europese fans



    Dus, volgens jou is er geen enkel verschil? Want dat ben je wel degelijk aan het zeggen (:



    Wat mij opviel is dat de Amerikaanse fans bijna niet gillen. o_O


    blame the bully.

    (...)


    Dus, volgens jou is er geen enkel verschil? Want dat ben je wel degelijk aan het zeggen (:



    nu word ik dom :S Hoe bedoel je? En ik denk dat in het geheel er niet veel verschil is. Alsof de Amerikanen aliens zijn

    (...)nu word ik dom :S Hoe bedoel je? En ik denk dat in het geheel er niet veel verschil is. Alsof de Amerikanen aliens zijn



    Heb ik dat gezegd? Nee, natuurlijk niet. Maar, zijn zij hysterischer als ons? Of of of, gillen zij harder? Weet ik veel :')



    Europa is gewoon miljoen keer beter ofso.

    Ze zijn wat extremer in gevaarlijk zijnxD.. En uhmm ja.. amerikaanse gewoontes maken amerikaanse mensen.. NEderlandse fans zijn ook veel anders als Duiste.. naar mijn mening ook veel k*tter.


    Wie du mir, so ich dir.

    Amerikaanse fans kunnen tenminste hun mond houden.

    Als ik hun was..

    Zou ik nog ongelooooofelijk lang in Amerika blijven x'D.

    LOVEAMERICA.

    Hmmm.

    Europese fans zijn natuurlyk beter,, like doh x3
    Nee grapje h0or ^^
    Maar t is gwn zo, weet nie wrm x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    nja fans zijn fans... toch.., en als ge fan bent.. dan is het toch alleen maar leuk.. en oke wij moeten ze nu missen.. maar kijk weet gewoon ze komen echt wel teerug en wie zijn het dan diej TH moeten missenn.... presies de amerikaanse fans.. ik gun het ze gewoon ;)
    niemand is meer en niemand is minder fan...


    A Noble was Born in Chaos

    Zij willen TH in amerika laten wonen en wij niet. x]


    -

    Ach, Amerikanen zijn voor mij seuten [/I'm solly voor de mensen die dat niet vinden] Maar i mean, kijk nou hoe ze zich gedragen. Als ToHo niet een ietsiepietsie zou verandert zijn [/Wat ik vind] dan zouden ze daar helemaal niet doorbreken omdat ToHo hier veel te ruig is als ToHo voor in Amerika. So, i think dat de Amerikanen veelste seutig zijn.

    Ach jah wie zal het zeggen ?
    Th is denk ik zooooo Blij dat ze eindelijk in Amerika beroemd zijn dat ze daar nu vaker zijn,Maar er is egt geen verschil tussen de amerikaanse fans en de Europese fans alleen wij zijn trouwer^^
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?