• Soms vraag ik me af of er veel verschil is tussen Amerikaanse en Europeese TokioHotel-fans. Ik bedoel, gillen ze veel harder ofzo? Zeg het want ik wil het graag horen (:



    @ LAURExRAWTCH

    Hoe weet ik wát?

    @ LAURExRAWTCH

    Hoe weet ik wát?

    Ik denk dat ze bedoeld, hoe weet jij dat het seuten zijn ofzo(:


    The soul needs autumn.

    Wat mij opviel is dat de Amerikaanse fans bijna niet gillen. o_O

    OMFG! Waarom ben k het altijd met jou eens?
    Ohja, we zijn vrienden.
    Anyways. K ben het soort van hiermee eens. Waarom? Het verschil tussen A fans en N fans is dat Nederlandse fans SCHREEUWEN, en Amerikaanse Gillen. Jup zit verschil in ^^. Ik denk dat Amerikanen int algemeen meer respect hebben voor muziek, en daarom zoveel mogenlijk willen genieten, en het niet verneuken door door de muziek te gaan lopen schreeuwen.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ze zijn braver.Echt waar hoor.
    Ik heb stukken van concerten gezien en daar mochten die gewoon tegen het podium gaan staan.Géén 1 die erop klom.Als wij bij hun vlak voor het podium konden staan zonder hekken ervoor denk ik niet dat iedereen mooi op zijn plaats zou blijven.



    Als er bij ons geen hekken zouden staan? Ja, Bill stikt waarschijnlijk tussen alle borsten ^^'

    Ik denk dat de Amerikaanse fans TH gewoon wel leuk vinden. En dat de hele hype over een halfjaartje weer over is met TH in Amerika. DENK IK.

    Europese fans zijn gewoon échte fans. Nee, grapje. Niet dat het grappig is... x_o

    Ik denk dat de Amerikaanse fans TH gewoon wel leuk vinden. En dat de hele hype over een halfjaartje weer over is met TH in Amerika. DENK IK.

    Europese fans zijn gewoon échte fans. Nee, grapje. Niet dat het grappig is... x_o



    Awel, ik denk dat het dus degelijk zo is. (:

    Ze meoten blijkbaar drukker en hyperder zijn Op het nieuws gehoord


    ...

    Nee joh natuurlijk niet .. Wat gelul xD Fans zijn fans toch??

    Wéér zo'n discussie. Er is gwn geen verschil en wees niet zo jaloers. Wat Kirzten zegt: FANS ZIJN FANS
    Of ze nu van Mongolië of van Australië of van China komen, IT DOESN'T MATTER!

    nja ik denk dat ze net zoals wij willen dat ze constant in hun land zijnxD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wéér zo'n discussie. Er is gwn geen verschil en wees niet zo jaloers. Wat Kirzten zegt: FANS ZIJN FANS
    Of ze nu van Mongolië of van Australië of van China komen, IT DOESN'T MATTER!

    Waha inderdaad :')


    Tanya is de beste.

    (...)


    Heb ik dat gezegd? Nee, natuurlijk niet. Maar, zijn zij hysterischer als ons? Of of of, gillen zij harder? Weet ik veel :')





    Wij gillen harder, omdat ik meegil =]

    xoxo.

    (...)

    Wij gillen harder, omdat ik meegil =]

    xoxo.
    Whaaa hoe kuwl (cool)


    Get back motherfuckerz'

    (...)
    Waha inderdaad :')

    Whàà, dankù lieberd^^

    Ahmm @ DEADxHEAD
    er is wél een verschil tussen believe me. De fans in Amerika zijn vele braver als wij fans in Europa omdat Amerika op z'n geheel veel seutiger en rustiger is dan wij Europeanen ^^