• Soms vraag ik me af of er veel verschil is tussen Amerikaanse en Europeese TokioHotel-fans. Ik bedoel, gillen ze veel harder ofzo? Zeg het want ik wil het graag horen (:



    (...)nu word ik dom :S Hoe bedoel je? En ik denk dat in het geheel er niet veel verschil is. Alsof de Amerikanen aliens zijn


    Whaha Ofniett.! Ik denk dat er ook bijna geen verschil is x)

    Nee, het enige verschil tussen Amerika en Europa is dat ze daar wat voorstaan qua technologie, maar dat ontneemt de Amerikaanse fans niet het recht om van hun lievelingsmuziek te houden.

    Nele heeft gesproken :)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Nee, het enige verschil tussen Amerika en Europa is dat ze daar wat voorstaan qua technologie, maar dat ontneemt de Amerikaanse fans niet het recht om van hun lievelingsmuziek te houden.

    Nele heeft gesproken :)


    Amen x3

    ik ben het met Nele eens


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind Amerikanen Dik xD maar dat heeft niks met tokio hotel te maken, maar meer met de mac donalds xD

    Ik vind Amerikanen Dik xD maar dat heeft niks met tokio hotel te maken, maar meer met de mac donalds xD


    whaha x3 das ook wel so ja x3


    We can only learn to love by loving.

    Ach, Amerikanen zijn voor mij seuten [/I'm solly voor de mensen die dat niet vinden] Maar i mean, kijk nou hoe ze zich gedragen. Als ToHo niet een ietsiepietsie zou verandert zijn [/Wat ik vind] dan zouden ze daar helemaal niet doorbreken omdat ToHo hier veel te ruig is als ToHo voor in Amerika. So, i think dat de Amerikanen veelste seutig zijn.


    Hoe weet je dat? ô_-



    Naja, ik geef ze groot gelijk hoor (:


    (voor de analfabeten, dat betekend niet;

    "Tokio Hotel kan oprotten naar Amerika"

    Just so you know .


    ¬¬

    Europa is gewoon miljoen keer beter ofso.


    Wij delen dezelfde mening :')



    volgens mij ligt het niet aan de mensen maar aan de omgeving.

    volgens mij ligt het niet aan de mensen maar aan de omgeving.
    Idd, als je tegen mij Amerika zeg moet ik direct denken aan ..

    - drugs
    - drank
    - feesten
    - dikke mensen
    - mac Donalds
    - Winkelen
    - bedrog (zakenwereld enz)
    - kloof tussen rijk en arm
    - mensen slonzig gekleed
    - en nog eens HEEL veel drugs
    - soort van ondergang ^^

    Ik vind dat Amerika al uitgeleefd is, heel dat continent bijna ö (als je begrijpt wat ik bedoel)

    Maar toch wil ik er wel eens heen, er zijn natuurlijk ook nog Leuke dingen aan Amerika hé

    (...)

    Amen x3

    ik ben het met Nele eens



    Nele Likes You (H) xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Nuuh wij zijn gewoon beter als hunxD


    Ik vind Amerikanen over het algemeen gewoon dommer, dik en overdreven. Hahahahaha, en dat is mijn eerlijke mening :')

    Ze zijn braver.Echt waar hoor.
    Ik heb stukken van concerten gezien en daar mochten die gewoon tegen het podium gaan staan.Géén 1 die erop klom.Als wij bij hun vlak voor het podium konden staan zonder hekken ervoor denk ik niet dat iedereen mooi op zijn plaats zou blijven.


    The soul needs autumn.



    Naja, ik geef ze groot gelijk hoor (:


    (voor de analfabeten, dat betekend niet;

    "Tokio Hotel kan oprotten naar Amerika"

    Just so you know .


    ¬¬

    Dus je haat TH omdat ze succes hebben in Amerika ? Damn
    -edit-
    hha ; ik had de NIET niet zien staan x)


    actin' like sluts, we want cunt !