• Soms vraag ik me af of er veel verschil is tussen Amerikaanse en Europeese TokioHotel-fans. Ik bedoel, gillen ze veel harder ofzo? Zeg het want ik wil het graag horen (:



    Ahmm @ DEADxHEAD
    er is wél een verschil tussen believe me. De fans in Amerika zijn vele braver als wij fans in Europa omdat Amerika op z'n geheel veel seutiger en rustiger is dan wij Europeanen ^^

    En zoals Ik hier al eerder zei.Zij mogen gewoon tegen het podium staan en bij ons zit er zeker 2 meter tussen (:


    The soul needs autumn.

    Gillen, waarom zou je gillen? Dan hoor je de muziek bijna niet meer. Common Sense, people! Je bent er om naarde muziek te luisteren en om ze te zien, ga dan niet als een bende gekke stomkoppen staan gillen.

    Gillen is dom. Ik ga mn stem niet laten beschadigen, de andere fans doen het wel, maar ik niet.


    -

    (...)
    En zoals Ik hier al eerder zei.Zij mogen gewoon tegen het podium staan en bij ons zit er zeker 2 meter tussen (:



    En dat met de reden dat wij gestoorder zijn. Dat komt bij Amerika denk ik nog wel :')



    Gillen, waarom zou je gillen? Dan hoor je de muziek bijna niet meer. Common Sense, people! Je bent er om naarde muziek te luisteren en om ze te zien, ga dan niet als een bende gekke stomkoppen staan gillen.


    Geen TokioHotel fan ofzo? :') Het is gewoon een reflex dat je gaat gillen als je je favoriete band ziet, denk je niet?



    (...)
    Ik denk dat ze bedoeld, hoe weet jij dat het seuten zijn ofzo(:


    Joah ö

    (...)

    Geen TokioHotel fan ofzo? :') Het is gewoon een reflex dat je gaat gillen als je je favoriete band ziet, denk je niet?





    Waarom gelijk geen fan zijn? Ieder voor zichzelf.


    -