• It's okay (:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:14 ]


    i put the fun in funeral

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Oorpijn is HEEL wat anders al borderline. Het feit dat ik uit huis geplaatst werd doordat ik psygisch niet helemaal goed (ja, dat is vastgestelt) ben is ook iets heel anders dan zeggen dat je borderline hebt, terwijl het misschien niet eens zo is.


    Je zou in ieder geval normaal kunnen reageren, en je voorstellen hoe zij zich voelt. Nou is het niet dat ik zelf borderline heb, maar mijn vriendje MET WIE IK HEEL CLOSE BEN, heeft het wel en ik herken ALLES wat zij zojuist zei in hem.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Je zou in ieder geval normaal kunnen reageren, en je voorstellen hoe zij zich voelt. Nou is het niet dat ik zelf borderline heb, maar mijn vriendje MET WIE IK HEEL CLOSE BEN, heeft het wel en ik herken ALLES wat zij zojuist zei in hem.


    CAPSLOCKK

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Oorpijn is HEEL wat anders al borderline. Het feit dat ik uit huis geplaatst werd doordat ik psygisch niet helemaal goed (ja, dat is vastgestelt) ben is ook iets heel anders dan zeggen dat je borderline hebt, terwijl het misschien niet eens zo is.

    wees BLIJ dat je naar een inrichting gaat verdomme. jij hebt het tenminste verteld. ik zal blijven zwijgen tot mijn graf. LETTERLIJK


    i put the fun in funeral

    grapefruit schreef:
    (...)

    Je zou in ieder geval normaal kunnen reageren, en je voorstellen hoe zij zich voelt. Nou is het niet dat ik zelf borderline heb, maar mijn vriendje MET WIE IK HEEL CLOSE BEN, heeft het wel en ik herken ALLES wat zij zojuist zei in hem.

    Als het gaat om herkenning heb ik ook borderline. : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Number2 schreef:
    (...)
    wees BLIJ dat je naar een inrichting gaat verdomme. jij hebt het tenminste verteld. ik zal blijven zwijgen tot mijn graf. LETTERLIJK



    Hahaha, typisch borderline.

    Antichrist schreef:
    (...)


    Hahaha, typisch borderline.

    FUCK OP


    i put the fun in funeral

    Number2 schreef:
    (...)
    FUCK OP


    u mad?

    Number2 schreef:
    (...)
    wees BLIJ dat je naar een inrichting gaat verdomme. jij hebt het tenminste verteld. ik zal blijven zwijgen tot mijn graf. LETTERLIJK

    Zet je dan op je grafsteen, 'Ik denk dat ik borderline heb'?
    Go see a docter.


    We're all mad here.

    Antichrist schreef:
    (...)

    u mad?

    U DEAD?


    i put the fun in funeral

    Antichrist schreef:
    (...)


    Hahaha, typisch borderline.


    HALLELUJAH. Einde discussie.


    To infinity and beyond •

    -Reads, laughs, leaves-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ehm, meisjes? I.p.v elkaars diagnoses te stellen en elkaar kwaad te maken, respecteer elkaar gewoon en elkaars verhalen.


    I love you Tim

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Als het gaat om begrip heb ik een probleem. : )


    Sorry voor die aanpassing. Ik probeer je alleen te vragen of je misschien minder snel over iemand zou willen oordelen. Natuurlijk, ik snap dat je het moeilijk had met die inrichting, maar reageer dat niet hier af. Ik gun jou ook het beste, maar doe gewoon even normaal en reageer niet zo hevig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Number2 schreef:
    (...)
    U DEAD?


    :'D Thank you for making me laugh.

    Ontopic en stoppen met ruzie maken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.