• Eeen ding: dit heb ik NIET gezegd maar mensen van de media
    Omdat er een nieuw genre is aangebroken: Boeken over engelen en het hele verhaal eromheen.

    Wat vind jij ervan????


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sommige boeken zijn wel leuk, maar ik hou gwn van supernatural, zolang het verhaal goed is dan. de vampier word een beetje saai haha

    Pff ik laat me liever niet door "de media" voorschrijven wat ik moet lezen, dankje feestelijk.


    ars moriendi

    Who cares. Lees gewoon wat je leuk vindt?


    I love you Tim

    Ik hou van vampieren en weerwolven en niet van engelen


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Tortuga schreef:
    Pff ik laat me liever niet door "de media" voorschrijven wat ik moet lezen, dankje feestelijk.


    +ik vind het alle twee geweldig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Welke boeken zijn er dan al allemaal? Fallen, verder weet ik er geen. (Toch geen populair.)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Welke boeken zijn er dan al allemaal? Fallen, verder weet ik er geen. (Toch geen populair.)


    Angel, L.a. Weatherly
    Hush, Hush, Becca Fitzpatrick
    The Mortal Instrument series, Cassandra Clare
    Angelology, Daniel Trussoni

    .... etc :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het beide oninteressant. :/

    Ach, alles wat fantasy is spreekt tegenwoordig aan.
    Of het nu vampiers, weerwolven, tovenaars, engelen, geesten, elfjes of draken zijn, de mensen zijn blij om uit deze achterlijke wereld te kunnen ontsnappen in een andere.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dat is alleen reclame voor bepaalde boeken. Hetzelfde zouden ze ook zeggen als de engelen eerder waren gekomen dan de weerwolven of vampieren, maar dat betekent verder vrij weinig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Escritura schreef:
    Hush Hush, Becca Fitzpatrick
    The mortal instruments, Cassandra Clare
    Angel, L.A. Weatherly
    Angelology, Daniel Trussoni

    Antwoord: Ja. (cat)

    Fallen


    Alis volat propriis

    Oke, leuk. De vampier-weerwolfverhalen vervelen wel een beetje.. Nou ja, behalve Twilight want die blijf ik leuk vinden.


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    Avil schreef:
    Uhm. Juist. Geesten zijn veel cooler.

    Geesten zijn idd cooler :)
    en de verhalen van vampieren en weerwolven zijn (mede door twilight) doorzaagt.
    Weet wel, ik heb niets tegen twilight, ben zelfs fan van, maar voelt geen behoefte om nòg een verhaal te lezen over vampiers, ww enz...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Zo kunnen, maar dat engelengedoe is onzin.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Zo kunnen, maar dat engelengedoe is onzin.


    Hoezo is dat onzin? Het is gewoon waar hoor x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.