• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Oke is goed, dan ga ik alvast de tent uit'zeg ik lachend en duw haar voorzichtig van me af. Ik glip gauw de tent uit en pak buiten wat te drinken wat ik snel opdrink.

    Isabella

    'Nouhou Austin!' ik jammer nog wat en dan gaat mijn mobiel weer. Geïrriteerd neem ik op. 'Ja?' Mijn psycholoog. Ik slaak een diepe zucht. 'Alles gaat goed.' 'Niet terug gevallen?' 'Terug gevallen met wat?' Ik ga recht op zitten. 'ik heb het hier geweldig en geen zin in dit gesprek nu.' Ik pluk wat aan mijn dekbed. 'Isabella luister eens. Er zal daar vast veel over Alice gepraat worden. Morgen is haar herdenking. Ik begrijp als dat zwaar is.' Ik bijt op mijn lip. 'En als ik zie dat je er een litteken bij hebt dan krijg je nog meer gedoe.' Ik kijk naar mijn arm en bijt op mijn lip. Ik zwijg. Ze heeft me door, anders zou ik niet zwijgen. 'Dat bedoel ik Isabella. 'Waarom?' 'Wat waarom? Dat gaat je helemaal niks aan.' Ik begon nu echt mijn humeur te verliezen. 'Vroeg of laat weet ik het toch.' 'Gewoon ruzie. Ik moet ophangen, ik moet broodjes kopen.' 'Isabella!' ik hang al op. Kwaad smijt ik mijn mobiel tegen de tentdoek aan en ga onder de dekens liggen. Kutwijf! Ik haat dat mens. Mijn moeder komt het nu ook gelijk te weten. Fijn! Ik sluit even mijn ogen en blijf doodstil liggen. Dan pak ik mijn kleren en trek die aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik loop terug naar de tent en doe die open. 'Al klaar?'vraag ik en kijk naar der. 'Oww, wat is er?'vraag ik als ik gewoon aan der zie dat er iets aan de hand is. Ik bijt op mijn lip en trek er naar me toe. Ik hou er stevig in mijn armen en druk een kusje op haar kruin.

    [Mijn topics]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Niks. Gewoon gezeur.' Ik leg even mijn hoofd tegen zijn schouder en sta dan op met een glimlach. 'We moeten een feestje organiseren, maar eerst denk ik eten halen of laten we dat Jayson en Ian doen?' Ik kijk Austin aan en loop de benauwde tent uit. Hoe kunnen ze me bellen op deze vakantie?! Ik bijt mijn kaken op elkaar. Laat het los. Ik moet het loslaten. Ik draai me om, zodat ik Austin aan kan kijken en wacht op antwoorden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik knik even, ze wilt niks vertellen dus ik vraag er later wel naar. 'Nee, wij doen het wel, dan kunnen we gelijk spullen halen voor vanavond'zeg ik met een glimlach en kijk eraan. Ik trek haar lachend de tent uit en til er dan op. 'Let's go'zeg ik en loop rustig vooruit.

    Isabella

    Ik glimlach en klem mijn armen om zijn nek. 'Je mag me wel neerzetten hoor,' grinnik ik en druk een kus op zijn lippen. Ik kijk om me heen. Als we het strand oplopen zie ik Ian in het water liggen. Ik frons even mijn wenkbrauwen, maar besluit er niks van te zeggen. Waarschijnlijk heeft hij het gewoon warm. Ik kijk Austin weer aan. 'Je gaat me niet de hele weg dragen toch? Dat hoeft echt niet hoor.' Ik grinnik en kijk hem glimlachend aan. Hij was veel te lief voor me.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik en zet haar neer. Ik pak der hand en loop veder. 'Zo beter dan mevrouw?'vraag ik lachend en geef der een kus. Ik zwaai even naar Ian die ik in het water zie en loop dan veder. Ik zie dat we al weer bijna bij het dorpje zijn.

    Isabella

    Ik grinnik en loop rustig door. Ik kijk ook even naar Ian, die terug zwaait, dus zwaai ik ook maar. Dan loop ik het dorpje in. 'Het is niet beter voor mij, maar wel voor jouw. Bovendien moet ik niet zo lui doen,' grinnik ik en loop de supermarkt in. 'Wat gaan we meenemen?' Ik kijk Austin vragend aan en glimlach even. 'En waar gaan we dat feest vieren?' Ik kijk hem aan, terwijl ik een winkelwagentje pak, ren en in het karretje spring. Lachend kijk ik om. Mensen lijken er niet zo blij mee te zijn. Midden in een pad kom ik tot stilstand en wacht rustig op Austin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik begin hard te lachen. 'Gek kind'zeg ik lachend en duw het karretje voort. 'We vieren het op het eiland en gewoon, lekkere dingen'zeg ik en pak ondertussen wat drinken en stop het in de kar. Ik pak ook een paar zakken chips en kijk Isabella dan aan, 'Wat nog meer? en wat als avond eten?'vraag ik en kijk om me heen.

    [heb zo wedstrijden, daarna verjaardag dus reageer pas in avond weer en nu nog maybe 1/2 reactie's]

    Isabella

    Ik lach. De chips belandt op mijn buik. Ik maak me zo klein mogelijk en zet alles goed neer. 'Mmmm, eiland.' Ik grijns en kijk Austin aan. 'Fakkels!' Ik lach en kijk hem aan. 'En nog meer lekkere dingen...' Ik bijt nadenkend op mijn lip. 'Brownies!' Ik grijns. 'Nou ja... Als jullie dat lekker vinden.' Ik zelf zou waarschijnlijk niet zoveel eten, maar ja. 'En champagne!' Ik grinnik en dacht na. 'Het lijkt wel alsof iemand jarig is. En alcohol is misschien niet zo'n goed idee voor Danny's darmen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'HO HO! Danny krijgt geen alcohol meer'zeg ik lachend, 'dat gaat fout' zeg ik en bijt op mijn lip 'Als we nou een fles meenemen van iets wat we allemaal lekker vinden doen we daar de avond mee en anders hebben we weg'zeg ik lachend en pak ondertussen de brownies en fakkels. 'Wat voor avond eten?'

    Isabella

    'Mmmm...' Ik zit nog steeds heel relaxt in het winkelwagentje. 'Pizza of iets? Patatjes.' Ik glimlach even. 'We kunnen ook uit eten gaan? Of niet. We hebben nu al een paar dagen op de camping gegeten.' Ik kijk Austin even vragend aan en schenk hem een glimlach. Dan kijk ik om me heen naar het lekkere eten. Al heb ik nu geen honger. 'Maar misschien moeten we eerst met het ochtend eten beginnen?' Ik lach even en grijns.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ik ga voor uit eten'zeg ik grijnzend en knik. Ik loop naar de broodafdeling en pak voor mezelf een chocolade croissant. Ik kijk Isabella aan en wacht tot ze zegt wat ze wil.