• Tgoh ik heb al een tijdje veel last van mee eters en ik krijg ze maar niet weg. Ik heb zo'n product van Nivea gekocht en mijn huid droogt daar van uit ipv dat die mee eters verdwijnen. Kent iemand een goed product tegen mee eters en acné die wél werkt?

    Gracias en sorry voor het onsmakkelijk topic, maar ik ben het na al die tijd nu wel beu. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee, ik heb hetzelfde probleem. Ik had vandaag zelf van die strips gemaakt, maar dat was een beetje mislukt...


    Food.

    Lotion en gel van Louis Widmer. Niet agressief.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zou zeggen; gebruik gewoon niks!
    Al die producten die worden aangesmeerd zijn niet goed voor je huid of maken het alleen nog maar erger.
    mijn eerdere ervaringen dan

    Emerge schreef:
    Nee, ik heb hetzelfde probleem. Ik had vandaag zelf van die strips gemaakt, maar dat was een beetje mislukt...
    Ik koop soms van die klevers en dat werkt wel een beetje, maar niet goed genoeg. Als je er 10 meehebt tegenover de rest is dat al een primeur.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zo'n scrub van Garnier speciaal tegen mee-eters. Die werkt bij mij wel goed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik gebruik face wash van dr van der hoog, ik had eerst ook heel veel mee eters, en toen ging ik dit gebruiken en nu heb ik ze niet meer. (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 15:50 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb iets dat voorgeschreven is door een huidarts. En dat werkte echt per-fect. Alles is foetsie _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Brianstorm schreef:
    Ik zou zeggen; gebruik gewoon niks!
    Al die producten die worden aangesmeerd zijn niet goed voor je huid of maken het alleen nog maar erger.
    mijn eerdere ervaringen dan
    Maar ik gebruik niks, ik heb ze al jaren en nu stoor ik me er meer en meer aan en ik zag dat product es en kocht dat, maar dat werkte niet en ik gebruik het nu ook al maanden niet meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Soundeffect schreef:
    Zo'n scrub van Garnier speciaal tegen mee-eters. Die werkt bij mij wel goed.
    Dit?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    iJaden schreef:
    ik gebruik face wash van dr van der hoog, ik had eerst ook heel veel mee eters, en toen ging ik dit gebruiken en nu heb ik ze niet meer. (:

    Waar kan je dat kopen? In de gewone winkel of ergens anders?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Maar ik gebruik niks, ik heb ze al jaren en nu stoor ik me er meer en meer aan en ik zag dat product es en kocht dat, maar dat werkte niet en ik gebruik het nu ook al maanden niet meer.

    Dan weet ik het ook niet, sorry.
    Ik heb mij al zoveel laten aansmeren dat ik uit mijn ervaring weet dat ik beter niks gebruik want dat blijkt uiteindelijk meer effect te hebben. Ik smeer enkel iedere dag bodylotion op mijn gezicht maar dat moet ik omdat ik een overgevoelige huid heb.
    Ik heb wel een tijdje dit hieronder gebruikt en voor even hielp dat. Maar na een tijdje had dat ook geen effect meer.

    Brianstorm schreef:
    (...)
    Dan weet ik het ook niet, sorry.
    Ik heb mij al zoveel laten aansmeren dat ik uit mijn ervaring weet dat ik beter niks gebruik want dat blijkt uiteindelijk meer effect te hebben. Ik smeer enkel iedere dag bodylotion op mijn gezicht maar dat moet ik omdat ik een overgevoelige huid heb.
    Ik heb wel een tijdje dit hieronder gebruikt en voor even hielp dat. Maar na een tijdje had dat ook geen effect meer.

    Ik zal es kijken om ziets te kopen, maar ik heb ook zo'n stomme huid. Tss.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    GRRRRR. Ze zitten bij mij GEWOON RECHT OP MIJN NEUS o.O Die krijg je er niet uit met strips, of met een pincet ofsoo.

    Tuesday schreef:
    GRRRRR. Ze zitten bij mij GEWOON RECHT OP MIJN NEUS o.O Die krijg je er niet uit met strips, of met een pincet ofsoo.
    Vertel me er van. Ze zitten altijd op die irri plaatsen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    je kan mee-eters verwijderen door een comedonendrukker. (: & de productn vn 'avene' werkn goed daartegen (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.