• Tgoh ik heb al een tijdje veel last van mee eters en ik krijg ze maar niet weg. Ik heb zo'n product van Nivea gekocht en mijn huid droogt daar van uit ipv dat die mee eters verdwijnen. Kent iemand een goed product tegen mee eters en acné die wél werkt?

    Gracias en sorry voor het onsmakkelijk topic, maar ik ben het na al die tijd nu wel beu. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Anders kan je ook eens kijken bij Clinique? Die hebben producten speciaal voor allergieën, reacties van de huis etc. en ze werken ook goed!


    All was well.

    Rosel Heim for the win :Y)
    Dat is echt heel goed spul, gebruik ik altijd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Brooklyn schreef:
    je kan mee-eters verwijderen door een comedonendrukker. (: & de productn vn 'avene' werkn goed daartegen (:


    Kommewattes?

    De cremes van Vichy. Ze zijn wel duur, maar mijn huid is er ongelooflijk op vooruit gegaan!


    Bored.

    Hier komt-ie, tip van de week.
    Was je gezicht iedere dag, 2 keer, met gewoon koud water. Hierdoor worden de poriën gereinigd en worden je mee-eters minder.
    Het klinkt stom, maar voor mijn gevoel helpt 't echt. :')


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Scum schreef:
    Hier komt-ie, tip van de week.
    Was je gezicht iedere dag, 2 keer, met gewoon koud water. Hierdoor worden de poriën gereinigd en worden je mee-eters minder.
    Het klinkt stom, maar voor mijn gevoel helpt 't echt. :')

    In water zit kalk en kalk droogt je huid uit ;) Mij is door de dermatoloog opgelegd om nooit met water en zeep te wassen, maar met lotions of een geschikte facewash.
    Maar je hebt wel een beetje gelijk; koud water sluit de porien. Het beste is om een goede dag en nachtcreme te gebruiken. Zelf gebruik ik de nachtcreme van Normaderm van Vichy. Die sluit de porien. Nadat ik de dagcreme erop gedaan heb, ga ik met een ijsklontje over mijn huid om én wakker te worden én wallen te verminderen én porien te sluiten.

    :)


    Bored.

    Scum schreef:
    Hier komt-ie, tip van de week.
    Was je gezicht iedere dag, 2 keer, met gewoon koud water. Hierdoor worden de poriën gereinigd en worden je mee-eters minder.
    Het klinkt stom, maar voor mijn gevoel helpt 't echt. :')
    Nouja ik was iedere da mijn gezicht met lauw water en geen zeep en dat doe ik al jaren. Nog steeds geen verbetering. Integendeel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een scrub werkt goed bij mij. (:

    Ohja, als je producten koopt, let er dan op dat je producten koopt die géén (of desnoods heel weinig) alcohol bevatten. Alcohol zorgt ervoor dat je huid er goed uitziet (dus het geeft wel een goed resultaat), maar wat velen niet weten is dat die de onderste laag van je huid wegbrandt. En dat zorgt voor een 'verschrompelde' huid later.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb ook echt iets nodig. Ik hebt zo'n lelijke huid en wil gewoon dat die stomme puistjes weggaan. Ik gebruik wel scrub, maar dat werkt voor geen ene meter. Help mij ook eens, hihi.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat bij mij goed helpt is iedere avond 'stomen'. dan moet je heet water in een bak doen en je gezicht erboven hangen zodat de damp in je gezicht komt. hierdoor worden je poriën schoongemaakt en het talg verwijderd. Wat je sowieso moet doen is gezond eten (veel groente en fruit) en veel water drinken. dat helpt ook. Als het echt erg is, kun je naast deze 2 dingen het beste ook even langs de huisarts gaan. Daar hoef je je echt niet voor te schamen, want er gaan veel meer mensen met dit probleem naar de huisarts. een vriendin van mij deed dit en zij had er eerst heel erge last van, maar nu is ze er bijna helemaal vanaf.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 19:29 ]


    Success consist of getting up just one more time then you fall

    Bij mij verdwijnen ze gewoon, ik heb er al heel lang geen last meer van gehad. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.



    Die rechtse ;D heel fijn en heel zacht. Goed voor de gevoelige huid :3


    Destroy what destroys you.

    Ik ben aan het zoeken voor je ;)

    Kan het eventjes niet vinden, maar als ik het vind zal ik je een berichtje sturen ;)

    Ik gebruik voor mijn huid Clinique, maar dat is niet echt tegen de acné dus ik weet het niet. Ik zou langs de huisarts gaan zodat die iets voorschrijft endan zullen ze wel weggaan


    All I have in life, is my imagniation.