• Mijn vriendinnen kwamen vandaag om te zeggen dat ze morgen schoolfotograaf hadden. "Kath, jij hoeft morgen ook vast." Nee hoor! We hadden Bio komt er iemand om te zeggen dat we op de foto moeten.
    Ugh, ik moest gelijk mijn barbiesmile oefenen -.-
    Hij(de foto) zag er lelijk uit en ik begon keihard te gillen en te rennen: "Aaaah waarom zo lelijk?!"
    Maar ik heb een foto van een jongen gescoord. Hij heeft beloofd hem te geven. ^^

    (...)
    in de aula ziet iedereen ze ook in de pauze. als ze er hangen gaan ze meteen kijken. nu hang ik gelukkig niet op eerste rij. het gaat per klas. en in eerste jaar zat ik in 1vm1. eerste klas van alle groepen. dus hinger we op eerste rij:|
    Bij ons de bruggers de bovenste rij. Ik had gelijk dat mijn voornaam met een K begon x"D anders zat ik helemaal bovenaan

    Ik haat dat. Dan ben je aan de beurt, en zit je hele klas naar je te kijken. Dan heb je geen zin om te lachen, dus lach je niet. Dan gaat die aars iets lomps zeggen dat zo lomp is dat het grappig is, en dan sta je erop met een kutgrijns.


    blame the bully.

    Ik heb laatst de schoolfoto gehad. Dan staan we in zo'n rijtje en mag ik als eerst. Moet ik eerst met zo'n stom bordje met de klas en naam school in mijn handen zitten. Maakt foto. Daarna moet ik nog goed zitten en wordt de foto genomen, dan moet ik snel weg omdat de andere komt.
    En dat is nog niet niks, daarna moeten we naar buiten om een groepsfoto te maken. En natuurlijk bij ons stond het te regen (oké, te druppelen).
    Gelukkig hadden we niet zo'n fotograaf die alleen maar van die kinderlijke grapjes maakt.

    Ik haat dat. Dan ben je aan de beurt, en zit je hele klas naar je te kijken. Dan heb je geen zin om te lachen, dus lach je niet. Dan gaat die aars iets lomps zeggen dat zo lomp is dat het grappig is, en dan sta je erop met een kutgrijns.

    bij ons kan je niemand zien. de fotograaf zit in een busje. en dan moet je daarin en op krukje zitten en 1 foto maakt hij.

    wij hebbe gewoon GEEN schoolfotos:D
    maar wat erger is,wij hebbe tot het 6e middelbar het zelfde fotoke,op onze Studentepas,en de directeur heeft die getrokken,en ze zijn echt ongelooflijk lelijk :D
    xx


    everybody needs a song.

    wij hebbe gewoon GEEN schoolfotos:D
    maar wat erger is,wij hebbe tot het 6e middelbar het zelfde fotoke,op onze Studentepas,en de directeur heeft die getrokken,en ze zijn echt ongelooflijk lelijk :D
    xx
    haha x'D nee, die vernedering besparen ze me gelukkig x'D

    Ik haat dat. Dan ben je aan de beurt, en zit je hele klas naar je te kijken. Dan heb je geen zin om te lachen, dus lach je niet. Dan gaat die aars iets lomps zeggen dat zo lomp is dat het grappig is, en dan sta je erop met een kutgrijns.
    bij ons kan je degene zijn foto zien die voor je is geweest. Gelukkig was er een meisje na mij x']

    Oh, bij ons was het echt hilarisch xD
    Eerst moesten we same op de foto met de Grieks Latijn (daar zitten we vaak mee in de klas samen) en dan appart.
    En we zijn maar met 10 dus dat ging niet lang duren.
    Maar diej ene kon zijn ogen niet openlaten xD
    Die fotograaf had 15 foto's van ons getrokken xD
    Alleen zaten die van het hoger maar te lachen naar ons, wij in de lach geschoten allemaal. Hopen dat de foto nog redelijk is xD


    HaveFun!

    Oh, bij ons was het echt hilarisch xD
    Eerst moesten we same op de foto met de Grieks Latijn (daar zitten we vaak mee in de klas samen) en dan appart.
    En we zijn maar met 10 dus dat ging niet lang duren.
    Maar diej ene kon zijn ogen niet openlaten xD
    Die fotograaf had 15 foto's van ons getrokken xD
    Alleen zaten die van het hoger maar te lachen naar ons, wij in de lach geschoten allemaal. Hopen dat de foto nog redelijk is xD
    mwahaha x']

    Onze klassen foto is vet grapppig, alles klassen ziteen netjes behalve wij, wij hebben allemaal onze wrmen op hoogxD!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Onze klassen foto is vet grapppig, alles klassen ziteen netjes behalve wij, wij hebben allemaal onze wrmen op hoogxD!
    mwahaha x'D bij ons moeten we altijd zitten hoe de fotograaf dat wilt ugh x| ik zit altijd naast zo'n irritantje