• -De genoemde mensen zijn aangegeven bij de politie, hebben nu werkstraf-

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:56 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fakkie schreef:
    nu wil ik weten wat er in de beginpost stond(no_chears)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    West schreef:
    (...)

    Een hacker had haar accounts op msn enzo gehackt en vanalles tegen vrienden van haar gezegd en die waren ongelooflijk kwaad. Ze zeiden dat ze haar wouden brandmerken met 'VUILE HEKS' en dat ze haar opwachten aan haar huis enzo, wat dus helemaal niet normaal was. We hebben gezegd dat ze naar de politie ermee moet gaan.

    Dat was het toch ongeveer, hè?

    Crushed schreef:
    (...)
    Een hacker had haar accounts op msn enzo gehackt en vanalles tegen vrienden van haar gezegd en die waren ongelooflijk kwaad. Ze zeiden dat ze haar wouden brandmerken met 'VUILE HEKS' en dat ze haar opwachten aan haar huis enzo, wat dus helemaal niet normaal was. We hebben gezegd dat ze naar de politie ermee moet gaan.


    Misschien heeft ze het juist expres veranderd, zodat nog niet meer mensen het zouden lezen, lol. :')


    wth.

    Geen dank!
    Beste optie natuurlijk.
    Maar wat een belachelijke vrienden als ik jou vriendin ben in real life dat ik je zie enzo dan zou ik je alles laten uitleggen. Maarja goed dt je naar de politie ermee gaat


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Crushed schreef:
    (...)
    Een hacker had haar accounts op msn enzo gehackt en vanalles tegen vrienden van haar gezegd en die waren ongelooflijk kwaad. Ze zeiden dat ze haar wouden brandmerken met 'VUILE HEKS' en dat ze haar opwachten aan haar huis enzo, wat dus helemaal niet normaal was. We hebben gezegd dat ze naar de politie ermee moet gaan.


    bedankt voor de info ;)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!