• Ik zoek:
    Liefst geen:
    Twilight
    JB
    En bandstories

    Maar wil je me overtuigen om te lezen: ga je gang!!!:Y)

    Ik zoek op om te lezen iets met:
    een Drarry verhaal
    weerwolven
    en verder iets onbekend en romantisch...

    Ga je gang!!!!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 12:58 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    Abbo


    YAY :D


    I'd rather die my way, than live yours.

    Merith schreef:
    (...)

    YAY :D


    Tuurlijk joh:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nog meer???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."


    Zodra Sherry’s ouders voor de zoveelste keer ruzie krijgen, besluit Sherry maar eens op stap te gaan. Weg te lopen. Voor altijd. Na een lange treinreis komt ze aan in de Upper East Side, New York. Een heel andere plek dan Nashville… Zal ze het hier overleven? Of zal ze al snel heimwee krijgen naar thuis?

    Runaway
    ---
    Drama
    Onbekende personen
    Avontuur

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 14:27 ]


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Onbekende personen én romantiek:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?

    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Ik schrijf drie onbekende personen stories.

    De mooiboy.
    Gaat over drie beste vrienden waarvan er één doodgestoken wordt in een hevig gevecht, en de rest getraumatiseerd door moet leven.

    Jongens huilen niet.
    Daniël (15) raakt terecht in een populaire groep jongens waarin geweld en groepsdruk veel voor komt. Dan raakt hij verliefd op een jongen, die overigens zijn beste vriend is, uit de groep en moet hij zijn uiterste best doen zijn geaardheid te verstoppen.

    De vuurstarter.
    Floris (16) wordt dagelijks geslagen en misbruikt door zijn vader. Door jarenlange mishandeling kan hij zijn agressie niet onder controle houden, en is hij onnatuurlijk sterk geworden. Niemand weet echter waarom hij zijn zelfbeheersing constant verliest, en zijn criminele vrienden maken het hem er niet makkelijk op. Dan plant hij wraak te nemen...


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.


    Myra wordt bijna vijftien. Ze had al verschrikkelijke dingen meegemaakt: haar ouders waren gestorven in een vreemde brand in hun chalet in de Ardennen. Myra weet niet wat er daar gebeurd is die dag, bijna drie jaar geleden, maar tot er enkele dingen duidelijk worden: enkele dagen voor Myra vijftien wordt, ontdekt ze iets speciaals; iets waardoor ze anders is dan andere mensen.
    Ze is verbonden met de natuur!


    Het is: een fantasyverhaal
    een verhaal met onbekende personen
    een verhaal dat op dit moment 22 hoofdstukken telt en waar ik probeer regelmatig te posten

    KLIKKERDEKLIK


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neleehx schreef:


    Myra wordt bijna vijftien. Ze had al verschrikkelijke dingen meegemaakt: haar ouders waren gestorven in een vreemde brand in hun chalet in de Ardennen. Myra weet niet wat er daar gebeurd is die dag, bijna drie jaar geleden, maar tot er enkele dingen duidelijk worden: enkele dagen voor Myra vijftien wordt, ontdekt ze iets speciaals; iets waardoor ze anders is dan andere mensen.
    Ze is verbonden met de natuur!


    Het is: een fantasyverhaal
    een verhaal met onbekende personen
    een verhaal dat op dit moment 22 hoofdstukken telt en waar ik probeer regelmatig te posten

    KLIKKERDEKLIK

    Serieus, fuck op! Oké dat je reclame wilt maken voor je story. Maar doe dan niet alle tienduizend topics in één keer, is het te veel gevraagt om even twee topics en dan vijf minuten niks en dan weer twee topics? Dan spam je het forum niet zo onder en als je een beetje na kunt denken, kun je best inzien dat mensen zich daar enorm aan kunnen ergeren.
    Daarbij. Als je verhaal goed genoeg is gaan er vanzelf wel mensen lezen.


    Let it come and let it be

    Mag Michael Jackson wel? Want daar gaan al mijn stories (en dat zijn er zes xD) over:P


    Eat a lot, sleep a lot.

    Yeah, I'm Stuck Like Hell -feat. Justin Bieber

    Sorry, alleen Justin hier in de aanbieding,
    maar deze story is heel anders dan de andere Bieber story's (ookal denk je misschien als je 't leest dat het compleet hetzelfde gaat zijn).

    Misschien dat je 't wilt lezen, misschien niet.
    Zie maar.

    :9~


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Ik wordt gek
    mag er een slotje op


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."