• Jaja ik heb van een vriendin hakjes te leen gekregen,Dus wat vinden jullie er van?
    X,

    Link.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 16:16 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    ZO HOOG! Ik heb nooit hoogtevrees, maar denk dat ik t wel zou krijgen van die dingen D:

    Hoewel ik vermoed dat ze wel sexy staan (cat) Maar niet mij, een jongen op hakken is niks :Y)


    Hahaha(flower)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Memento schreef:
    niet mijn smaak hihi ;$

    Die hakken heeft een vriendin van me ook :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hakjes? 0.o
    Ze zijn wel heel leuk :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    BeHuffelpuf schreef:
    als ze ietsie lager zijn .... inleveren (cat)


    O.O Maar dan gaat die vriendin van me mij vermoorden -Kijkt bang-


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ooh die zijn leuk!! :9~


    As travars

    hakjes? gosh. pff.


    <3

    Kitchener schreef:
    hakjes? gosh. pff.


    :$


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Hoe wil je ze gaan combineren? Like, ze kunnen hoerig lijken, maar als je ze gewoon onder een schattig rokje of jurkje doet dan valt het allemaal wel mee. (: Maar ik vind ze wel leuk, en respect dat je daar op kunt lopen, haha :3


    wth.

    Mayfly schreef:
    Hoe wil je ze gaan combineren? Like, ze kunnen hoerig lijken, maar als je ze gewoon onder een schattig rokje of jurkje doet dan valt het allemaal wel mee. (: Maar ik vind ze wel leuk, en respect dat je daar op kunt lopen, haha :3


    Ik heb ze nu ook aan gewoon onder een zwarte broek en een leuk bruin topje.
    Maar onder een broek kan je zowat alle hakken onder dragen en dan is het nog niet hoerig,Maar idd als je bij voorbeeld een korte broek aan heb en een bikini topje en dan die hakken er onder staat en hoerig en het staat voor geen meter xd.
    Maar ze lopen echt lekker die hakken ;').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Rogue schreef:
    (...)

    Ik heb ze nu ook aan gewoon onder een zwarte broek en een leuk bruin topje.
    Maar onder een broek kan je zowat alle hakken onder dragen en dan is het nog niet hoerig,Maar idd als je bij voorbeeld een korte broek aan heb en een bikini topje en dan die hakken er onder staat en hoerig en het staat voor geen meter xd.
    Maar ze lopen echt lekker die hakken ;').


    Ah, oké. (: Gelukkig ben je niet van plan om met panterprint en shorts door de buurt te gaan paraderen. c: Maar mooi zo! Ik heb ook een paar sleehakken, en die zitten eigenlijk ook best comfortabel, haha :3


    wth.

    Smeyalata schreef:
    Ik vind ze awesome :B


    None but ourselves can free our minds.

    Daar zou ik niet op kunnen lopen. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Ah, oké. (: Gelukkig ben je niet van plan om met panterprint en shorts door de buurt te gaan paraderen. c: Maar mooi zo! Ik heb ook een paar sleehakken, en die zitten eigenlijk ook best comfortabel, haha :3


    Haha nou dan kijken mijn ouders me nooit meer aan als ik zo ga lopen door de buurt xD,oohhw ik wil ook nog sleehakken halen.
    Alleen ik kan geen leuke vinden.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Kerel, ik heb al hoogtevrees als ik ernaar kijk .____.
    Maar ze zijn wel super leuk :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42