• Jaja ik heb van een vriendin hakjes te leen gekregen,Dus wat vinden jullie er van?
    X,

    Link.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 16:16 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ben ik de enige die hem alleen van de zijkant leuk vind? Ik vind de voorkant wat minder :$ Sorry.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Imoani schreef:
    Ben ik de enige die hem alleen van de zijkant leuk vind? Ik vind de voorkant wat minder :$ Sorry.

    Dat vind ik ook :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    (...)
    Dat vind ik ook :')

    Yay, ik dacht bijna dat ik de enige was.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Imoani schreef:
    (...)
    Yay, ik dacht bijna dat ik de enige was.

    Ik had daarnet eigenlijk alleen naar de zijkant gekeken, haha. Ik vind de tip een beetje te bol, persoonlijk :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Oehhh, die zijn leuk.

    niet slecht :P


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Ze zijn echt moooi :3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik vind de punt niet echt geweldig,
    maar toch zijn ze sexy <3


    It's not the same without you.

    moooii.
    mijn zus heeft ook zoiets en ik steel ze altijd haha.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Zilverui schreef:
    Sorry beetje hoerig :$


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vind ze leuk (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Love it! (cat)
    Ik wil ook graag zo'n hakken, maar ik durf geen hakken dragen omdat ik vind dat ik daar persoonlijk te jong voor ben en ik heb altijd het idee dat ik mezelf dan een slet vind, maar eigenlijk vind ik het altijd ontzettend leuk staan bij meisjes. Maar oké, ik twijfel te hard. : X


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Die zijn mooi, ik houd van hakken ik heb zelf nu 4 paar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, niet mijn smaak.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Failish schreef:
    Love it! (cat)
    Ik wil ook graag zo'n hakken, maar ik durf geen hakken dragen omdat ik vind dat ik daar persoonlijk te jong voor ben en ik heb altijd het idee dat ik mezelf dan een slet vind, maar eigenlijk vind ik het altijd ontzettend leuk staan bij meisjes. Maar oké, ik twijfel te hard. : X

    Gewoon doen, ik twijfelde eerst ook enorm. Ik heb een paar gekocht en ik kon niet meer zonder.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.