• Ik had een nieuw ideetje hoewel ik dit al 2 jaar in mijn kop heb, Daar gaat die:

    De oorlog is voorbij en Voldemort is dood. Het bekende trio Moet hun school afmaken en ze worden ontvangen als ware helden. Na een paar dagen is alles weer rustig en kunnen ze zich concentreren op hun examen. Tot op een dag Proffesor Anderling vraagt of Harry, Ron en Hermelien even willen meekomen naar haar kantoor. Daar blijkt dat er een leerlinge moet instromen in het zevende jaar en haar examen moet moet halen. Geen probleem, toch? Als het meisje arriveert, komt voor het trio heel er bekend voor maar ze wilt niks zeggen over haar identiteit en wilt het trio het liefst vermijden maar dat gaat moeilijk als je beroemd bent; ze is namelijk het jongste lid van het Nationaal, Magisch Entertaiment Team. Het trio komt erachter wat haar identiteit is en Harry is zwaar geschokt: is namelijk de dochter van Sirius Black.
    Haar naam: Gwendolyn Victoria Black, afgekort Gwen. En zij voorspelt dat de oorlog nog niet over is...

    Nou is mijn idee dat de lezers bepalen wat erna dit gebeurt. Dus in een PB bericht sturen wat er moet gebeuren.

    Goed of slecht??

    De lezers bepalen:Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 10:00 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik neem aan dat het niet goed is...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Niemand die iets vind???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind het een leuk idee, ik zal het zeker gaan lezen als het online staat


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    Ik vind het een leuk idee, ik zal het zeker gaan lezen als het online staat


    I LOVE YOU:$:$
    Wil je mij dan ook helpen wat erna moet gebeuren???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ja ik denk dat ik het ook wel ga lezen :)

    LoveLost schreef:
    (...)

    I LOVE YOU:$:$
    Wil je mij dan ook helpen wat erna moet gebeuren???


    Ja hoor, anders, als jij dat goed vind, wil ik wel mee schrijven.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Captivity schreef:
    ja ik denk dat ik het ook wel ga lezen :)


    :$ vloeit zich erg gevleidt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    :$ vloeit zich erg gevleidt


    haha, en ik wil je ook wel helpen met het verhaal hoor! :D

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Ja hoor, anders, als jij dat goed vind, wil ik wel mee schrijven.

    Lijkt me goed ik wil het minimaal een keer per week op Q gooien aangezien school over 2 weken begint en ik flink moet blokken dan
    PB mee maar ff dan overleggen we even


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nog meer meningen gevraagd!:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."