• hey!

    nu heb ik donker/goudblond haar, maar ik wil het terug bruin kleuren (vaarwel eeuwige uitgroei ^^)

    ik ga het nu dus donkerbruin verven (a la selena gomez - demi lovato), en ik zo eigenlijk dolgraag iets extreems/alto willen. ik had eerst gedacht, iets Ramona Flowers achtig: zwarte onderkant en gekleurde bovenkant (Scott Pilgrim VS the world- dat meisje met haar awesome gekleurd haar.), maar ik weet niet of dat bij krullen werkt..;

    iemand suggesties? pls foto erbij, en elke kleur mag gesuggereerd worden!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    jongens, srs, ik wil inspiratie :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik zou het gewoon donkerbruin verven, verder niets erop of eraan. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    JERKEN schreef:
    Ik zou het gewoon donkerbruin verven, verder niets erop of eraan. (:


    ja maar ik doe graag speciaal :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    JERKEN schreef:
    Ik zou het gewoon donkerbruin verven, verder niets erop of eraan. (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Pas op met donkerbruin want het werd rood bij mij (:
    Niet dat ik het erg vond ofzo, maar als je geen rood wil kan het wel vervelend zijn.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Neem alle kleuren van de regenboog _O_
    Lol, uhmm... paars met blauw ofzo 8D


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Donkerbruin met een felle kleur vind ik meestal niet zo geslaagd. Tenminste, ik heb het zelf gehad tsja, ik heb alle kleuren al gehad en het zag er vanachter (waar het bruin was) een beetje vreemd uit.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:25 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    dulcetly schreef:
    Pas op met donkerbruin want het werd rood bij mij (:
    Niet dat ik het erg vond ofzo, maar als je geen rood wil kan het wel vervelend zijn.


    ik vind rood wel mooi, maar n meisje van bij mij op school heeft dat dan en dan ben, ik na aper XD

    en paars heeft ook al iemand :/

    maar @basilisk, blauw zie ik wel zitten.. ma zou da gaan me donkerbruine krullen?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Bruin met hele lichte highlights? ;D ik ga het overmorgen ook weer bruin verven (:


    Destroy what destroys you.

    Grizzly schreef:
    (...)

    ik vind rood wel mooi, maar n meisje van bij mij op school heeft dat dan en dan ben, ik na aper XD

    en paars heeft ook al iemand :/

    maar @basilisk, blauw zie ik wel zitten.. ma zou da gaan me donkerbruine krullen?


    Uhmm... misschien als je het niet té fel doet -I think-


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Grizzly schreef:
    (...)

    ik vind rood wel mooi, maar n meisje van bij mij op school heeft dat dan en dan ben, ik na aper XD

    en paars heeft ook al iemand :/

    maar @basilisk, blauw zie ik wel zitten.. ma zou da gaan me donkerbruine krullen?


    Een niet te donkere kleur blauw past heel mooi bij donker bruin. Je moet alleen wel even goed zoeken naar de goede kleur blauw.


    Happy Birthday my Potter!

    LuckyOne schreef:
    Bruin met hele lichte highlights? ;D ik ga het overmorgen ook weer bruin verven (:


    heb ik al eens gehad xD en toen zag ik eruit als Rogue van x-men Ö zotstoer, maja, kwil iets nieuws XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Een niet te donkere kleur blauw past heel mooi bij donker bruin. Je moet alleen wel even goed zoeken naar de goede kleur blauw.


    voorbeeld blauw? xd want elektrisch blauw lijkt me awesome, ma kweet ni zo.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    ik vind rood wel mooi, maar n meisje van bij mij op school heeft dat dan en dan ben, ik na aper XD

    en paars heeft ook al iemand :/

    maar @basilisk, blauw zie ik wel zitten.. ma zou da gaan me donkerbruine krullen?


    Op mijn school ben ik de enige :'D
    Maar als je het zelf mooi vind moet je het gewoon doen, ook al ben je dan een 'na-aper'.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Grizzly schreef:
    (...)

    voorbeeld blauw? xd want elektrisch blauw lijkt me awesome, ma kweet ni zo.


    Blauw moet je om de 2 dagen ofzo weer bijverven, het is er zo uit.