• GESTOPT

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 17:37 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, krijgen we geen woordelimiet ofzo?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je mag dus geen verhaal schrijven over weerwolven, vampieren, heksen een ander mytisch wezen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Maar eigenlijk is alles wat je schrijft fantasie? Tenzij het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal? Of heb ik het nu fout? :p


    Never give up the one you love.

    Ik denk dat ze met fantasy ook echt het genre fantasy bedoelt :W
    dus..

    Fantasy is een apart genre binnen diverse media, kunst- en cultuurvormen, zoals film, televisie, literatuur, videospel, festivals, muziek, e.d. Het is een genre dat zich kenmerkt door het gebruik van fictieve verhalen, verzonnen wezens en imaginaire werelden. Bovendien spelen magie en andere bovennatuurlijke elementen veelal een belangrijke rol in het genre. Toch is fantasy meestal duidelijk te onderscheiden van aanverwante genres als sciencefiction en horror, die de meeste van de bovenstaande kenmerken ook bezitten. Dit onderscheid is vooral te vinden in de toon, de stijl en de manier waarop diverse thema’s behandeld worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    Ik denk dat ze met fantasy ook echt het genre fantasy bedoelt :W
    dus..

    (...)


    Oke dankje ;]


    Never give up the one you love.

    no problem :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cinna schreef:
    Je mag dus geen verhaal schrijven over weerwolven, vampieren, heksen een ander mytisch wezen?


    Natuurlijk wel. Maar wel met je eigen draai.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    (...)

    Dat er niemand echt afvalt? IK had het ook anders gewild.

    Nee nee, dat velen niet indienen terwijl ze zich wel inschrijven
    Trouwens; Fantasie verhalen zijn toch altijd wel met magische wezens en dergelijke anders kan je er toch amper fantasie-elementen in stoppen?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 17:32 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Nee nee, dat velen niet indienen terwijl ze zich wel inschrijven
    Trouwens; Fantasie verhalen zijn toch altijd wel met magische wezens en dergelijke anders kan je er toch amper fantasie-elementen in stoppen?


    Nou de hongerspelen zijn ook een fantasie verhaal. Met de mutanten. En Gone ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Leuk, een nieuwe opdracht :)

    De link naar mijn inzending voor opdracht 1 klopt alleen niet. Als ik erop klik, kom ik bij de inzending van iemand anders uit.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    HeyApple schreef:
    (...)

    Nou de hongerspelen zijn ook een fantasie verhaal. Met de mutanten. En Gone ook.

    Naja, mutanten zijn ook 'fantasiewezens'. Ik vind hem eigenlijk best nog moeilijk, vooral omdat je magische wezens afraadt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Naja, mutanten zijn ook 'fantasiewezens'. Ik vind hem eigenlijk best nog moeilijk, vooral omdat je magische wezens afraadt


    Met magische wezens bedoel ik: Elfjes feetjes of van die rare groene wezentjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Antihero schreef:
    Leuk, een nieuwe opdracht :)

    De link naar mijn inzending voor opdracht 1 klopt alleen niet. Als ik erop klik, kom ik bij de inzending van iemand anders uit.


    Ik zal het aan passen.
    Sorry


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    (...)

    Met magische wezens bedoel ik: Elfjes feetjes of van die rare groene wezentjes.


    in principe klopt het nu niet wat je zegt.
    Je raad magische wezens af, maar bedoelt daarmee alleen de Feary-soorten, terwijl heelveel fantasie verhalen, die OOK heel origineel zijn, gebaseerd zijn op mythische en magische wezens.

    Persoonlijk vind ik dat je duidelijker moet zijn ind e opdracht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    in principe klopt het nu niet wat je zegt.
    Je raad magische wezens af, maar bedoelt daarmee alleen de Feary-soorten, terwijl heelveel fantasie verhalen, die OOK heel origineel zijn, gebaseerd zijn op mythische en magische wezens.

    Persoonlijk vind ik dat je duidelijker moet zijn ind e opdracht.


    Stiekem heb je gelijk. Maar in mijn hoofd was ik duidelijk Rare gedachtegang haha.
    Ik zal het eens aanpassen.


    "Ignite, my love. Ignite."