• GESTOPT

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 17:37 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat mijn verhaal een beetje lang wordt ;s Ik zit nu al aan 674 woorden en nu begint het eigenlijk nog maar..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Die van mij is bijna 3000 woorden, dusse... XD

    Unwritable schreef:
    Die van mij is bijna 3000 woorden, dusse... XD

    Aha, oke, geen probleem dan! :p Ik zit nu aan 1270, maar ik heb hem ingekort. Dus hopelijk blijft hij goed :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Soms heb je gewoon meer woorden nodig om iets kracht te geven (:

    Unwritable schreef:
    Soms heb je gewoon meer woorden nodig om iets kracht te geven (:

    Ja, dat is waar. Maar ik ga hem nu gewoon indienen. Ik vind hem wel iets hebben. Voor mij is het een echt sprookje (: En als ze dan met woordenlimiet gaat beginnen werken ga ik toch moeten schrappen :p Kan ik alvast wennen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pff. Ik ben zó inspiratieloos.


    To infinity and beyond •

    http://www.quizlet.nl/chapters/537640/opdracht-1/
    Here it is! Hope you like it (:
    Ik was in een creatieve bui, dus er zit het is fantasie.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 19:47 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik denk dat ik ook fantasie had geschreven als mijn huidige idee niet in me op was gekomen. Ik heb stiekem gereageerd ^^

    Unwritable schreef:
    Ik denk dat ik ook fantasie had geschreven als mijn huidige idee niet in me op was gekomen. Ik heb stiekem gereageerd ^^

    Ja, ik zag het, dankje! Ik heb de joue ook al beginnen lezen, maar ik moest steeds stoppen omdat ik andere dingen moest doen. Maar vanavond ga ik hem uitlezen! Het begin is alleszins heel mooi. Je schrijft erg goed (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Atonement wordt stillness


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ik ben bezig, maar hij wordt écht slecht vergeleken met die anderen die hem hebben ingeleverd haha!


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    Ik ben bezig, maar hij wordt écht slecht vergeleken met die anderen die hem hebben ingeleverd haha!


    Zolang je er zelf trots op bent weetje XD En er zijn nog 2 dagen (joehoe)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Zolang je er zelf trots op bent weetje XD En er zijn nog 2 dagen (joehoe)


    Ja maarja, kijk.. dat van jullie is allemaal heel fairytale achtig, en dat van mij sowieso niet. Ik ben dan ook bang dat het niet veel te maken heeft met de opdracht --'


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Ja maarja, kijk.. dat van jullie is allemaal heel fairytale achtig, en dat van mij sowieso niet. Ik ben dan ook bang dat het niet veel te maken heeft met de opdracht --'
    '


    Nee hoor, die van mij was niet sprookjesachtig genoeg. en ik ben nog steeds trots op wat ik heb ingeleverd.
    Het belangrijkste voor mij is altijd of ik het zelf goed vind ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb hem net ingeleverd :]


    Never give up the one you love.