• Ja ik zoek gewoon even een mop/grap die zo slecht is dat ie grappig is voor mijn storie en om even lekker te lachen. (krul)
    Dus kom maar op met die slechte grappen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:18 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is blauw en het is niet zwaar?
    Lichtblauw (cat)

    Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?
    Het ene pootje is langer.


    Life is hard and then we die

    Temperate schreef:
    Porche en God
    De heer Porsche, beroemd ontwerper van auto's, overlijdt en komt bij de hemelpoort.
    Petrus vangt hem op en zegt "Meneer Porsche,vanwege uw grote verdiensten voor de ontwikkeling van de auto mag u een wens doen".
    Porsche denkt even na en zegt "Goed, laat me dan een uurtje met God babbelen".
    Petrus knikt, brengt hem naar de troonkamer en stelt hem voor aan God.
    Porsche vraagt aan God: "Beste God, uw ontwerp 'de vrouw', waar zat U met uw hoofd toen u haar uitvond?".
    God: "Hoe bedoel je?".
    Porsche: "Nou, je ontwerp stikt van de fouten. Ga maar na:
    De voorkant is niet aërodynamisch
    Het maakt veel te veel lawaai
    De onderhoudskosten liggen extreem hoog
    Het is 5 a 6 dagen in de maand volkomen nutteloos
    De achterkant hangt te los
    Het moet constant opnieuw geverfd en afgewerkt worden
    De uitlaat zit te dicht bij de inlaat
    De koplampen zijn vaak te klein
    Het brandstofverbruik ligt veel te hoog
    God denkt even na en antwoord dan: "Meneer Porsche, dat mag dan misschien wel zo zijn, maar volgens de statistieken rijden er meer mannen
    met mijn uitvinding dan met de jouwe".
    Prachtig XD


    Life is hard and then we die

    Er dook een man in het zwembad, en PLONS!



    Het is geel en het is grappig:

    Een Bahahahahahahahahanaan(banana)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Een Belg, Turk en Marokkaan stappen een cafe binnen, en zegt die cafebaas: "Is dit een mop ofzo?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sorry voor de Belgen, maar ik vond 'm toch wel gewoon heel droog:

    Er komt een Belg een benzinestation binnen. "Amai", zegt hij, "mijn sleutel zit in het slot en het portier ook."
    De tankstationshouder begrijpt wat hij bedoelt. Hij pakt een lang stuk ijzer met een haakje eraan, en geeft die aan de Belg. "Probeer daarmee het deurslot open te krijgen", raadt hij aan.
    De Belg vertrekt verheugd.

    Even later komt een andere automobilist het tankstation binnen. Hij zegt: "Heb je die Belg gezien?"
    "Ja," zegt de tankstationshouder, "hij heeft het portier op slot gedaan en de sleutel in het contactslot laten zitten. Ik heb hem die haak gegeven om de deur open te doen."
    "Ja," zegt de andere man, "maar zijn vrouw zit binnen in de auto en zegt: 'Ietsje meer naar rechts, ietsje meer naar links'."


    Edit: En nog ééntje, wat heb ik toch met Belgenmoppen?

    Een Nederlander, een Duitser en een Belg drinken samen een biertje in het cafe. Zegt de Nederlander: "Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een timmerman, ik kwam laatst thuis en toen lag er namelijk een gereedschapskist onder het bed". Begint de Duitser: "Mijn vrouw gaat volgens mij vreemd met een melkboer, want laatst stond er een kratje met melkflessen onder mijn bed". " Nou," zegt de Belg, "ik denk dat mijn vrouw vreemd gaat met een paard." "O ja," zeggen de Nederlander en de Duitser verbaasd. Zegt de Belg: "Ja, want ik kwam laatst thuis en toen lag er een ruiter onder mijn bed."

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 15:21 ]


    “Love is a contradiction.”

    Het is klein, geel en je kunt erop staan:
    een kuikentje.


    Weet je hoe je een kat kan laten blaffen?
    Je gooit er benzine over, steekt het in brand en.. WOEF.
    Weet je hoe je een hond kunt laten miauwen?
    Je gaat er gewoon met een cirkelzaag door.. MIAAAAUUUWW.

    Nogal hard.


    Owl you need is love.

    Een blondje komt juichend het café binnen.

    Ze bestelt een bacardi cola en begint na elke slok te glunderen terwijl ze tegen zichzelf zegt:
    "Wauw, 30 dagen, niet te geloven!"
    De barman kijkt haar vreemd aan en vraagt: "Wat 30 dagen?"
    "Nou", zegt het blondje, "ik heb een legpuzzel in elkaar gezet binnen
    30 dagen terwijl op de doos stond 3 tot 5 jaar.......


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Er zitten 2 vliegen op de kale kop van een oude man zegt de een tegen de ander:
    "Weet je nog dat we hier vroeger verstoppertje speelden".



    Wat is de overeenkomst tussen je billen en de woestijn.

    antwoord: kaktussen


    I like boys who drive cars too slow.

    YYYYY schreef:
    Het was een klote week: auto kapot, vrouw weg, huis afgebrand, en nog ontslagen. Het enige positieve was mijn aidstest...

    4 - 8 jaar : IK HOU VAN SPONGEBOB! 9 - 11 jaar : SpongeBob is voor baby's.. 12+ : AAN DE KANT! SPONGEBOB IS OP TV!

    Waarom hebben ze in Afrika geen Albert Heijn? De vrouwen krijgen het winkelwagentje niet op hun hoofd

    Ik ben niet echt bijgelovig zegt de trainer, maar nu we 13-0 achterstaan zie ik de toekomst somber in.

    Jan: juf vindt u het een belediging als ik u een ezel noem? Juf: ja Jan: en als ik een ezel mevrouw noem? Juf: nee dan niet Jan: oke mevrouw

    "Barman, mag ik een fanta?" Is sisi ook goed? "Is monopoly geld ook goed..?"

    Rik steekt zijn vinger op. Juf: 'Wat is er Rik?' Rik: 'Ik heb een lul van 30cm.' Juf: 'NABLIJVEN!' Rik: 'Ja, dacht ik al!

    ''Ik was helemaal niet zo zat hoor...'' Gast... je gaf een sok aan een lilliputter en riep ''Dobby je bent vrij..''


    Sponserd bij : TWITTER. *klapt*


    die laatste :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dit topic is echt geweldig! :')


    I never finish anyth