• En voor wie? mijn beste vriendinO_O oke misschien klinkt het hard maar ik vind haar vaag aan het worden terwijl ze zo altijd doet. Zij begint steeds te hyperen enzo en dat haat ik nu op dit moment eerste vond ik het grappig enzo maar nu omg schaamschaam.
    En als ze hyper gaat doen en dan stopt kijkt ze me dom aan ze zegt dan: "Waarom doe je zo chagi" en dan zeg ik weer: "Ben niet chagi volgens mij weet je niet wat chagi is...." en toen was ze stil.
    omg ik krijg gewoon een hekel aan haarO_O

    toen voor het laatst had ik een feestje georganiseert. Zet ze me voor lul heb haar gewoon haar gedumpt.
    Ik vind haar nu super raar en vaagxD
    Maar dan vooral mezelf eerst lach ik om haar grapjes en die dingen die ze doet maar nu nada noppes

    Wat is er met me zou dat komen omdat ik 15 jaar ben geworden? of of of of

    ik weet het niet meerO_O


    wat denken jullie wat ik moet? ik weet niet eens wat ik moet doenO_O

    Bij mij is dit juist hezelfde O.O

    Wij zijn same Vriendinnen-Vaag xD!!!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Misschien weet ze met haar emoties niet wat aanvangen, en reageert ze daardoor overdrefven ^^
    Eigenlijk heb ik geen idee xD maar het zou kunnen =D

    Hmm lijkt net op mij met mijn vriendin

    Ik heb zoiets van ik ben nu eenmaal volwassen voor mijn leeftijd en zij is wat kinderelijker voor haar leeftijd. Leer ermee leven. Weetje echte vrienden kunnen dat van elkaar hebben. Zij [/mijn vriendin] kan ook mijn chagerijnige buien overleven dus ik die buien van haar ook.

    xoxo


    Why don't you break my heart

    Lykt ook op mý.


    ok

    Zucht dat hbben mijn vriendinnen denk ik met mij. Ik ben een losertje x']

    uhm nja i heb da ook xD mare ik ben vaag zij zijn vaag xD we zijn eig ene vaag stell dus ik heb er eig gen moeite mee


    A Noble was Born in Chaos

    Eerst was ik net zo hyper als haar maar nu ben ik echt down enzo en zij vind dat ik veranderd benO_O

    Eerst was ik net zo hyper als haar maar nu ben ik echt down enzo en zij vind dat ik veranderd benO_O
    dat ben je dan toch ook?:S


    Why don't you break my heart

    Dat heb ik een beetje met mn zusje, die vind ik eenwannabeenhuppelkut echt raar >< dat is nu sinds 3kwart jaar ofso;o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    OMG imean het is je BF je moet gewoon accepteren dat zij zo hyper en wattanook is! je kan er ook best wel wat van zegge x) maar het leukste is nog net zo geak meedoen doe ik ook I mean dat is echt Funny :p

    (...)dat ben je dan toch ook?:S

    Ja weet ikxD

    Hmm,, Waarom zeg je haar niet gewoon dat ze minder moet hyperen ?
    Ik weet het klinkt hard maar ik heb ook een overdrukke vriendin en ik vertel haar gewoon wanneer ik gek word van dr, de 1ste keer was zew el even stil alleen later begreep ze het wel en werd ze wat rustiger bij mij in de buurt,Als ze egt een goede vriendin is dan zal ze niet boos worden ofzo hoor ;)
    Eerlijkheid duurt het langst ;)
    hopelijk heb je er wat aan ;)
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    omg, ik heb precies hetzelfe! O.o