• Eeyy lieverds.
    straks om 4 uur moet ik voor het eerst werken in een supermarkt. ik had er zin in. maar nu kan ik niet stil blijven zitten van de zenuwen. Hoe was jullie eerste werkdag in supermark??
    ik ben echt bang dat ik iets fouts doe. en weet je. kreeg gistern mijn uniform maat M. ja tuurlijk ik draag geen maat M. S draag ik. dus moet zo omruilen. ik weet echt nooit wat ik moet zeggen:S..

    xx

    Ik heb nooit in een supermarkt gewerkt [/vertikte dat] Alleen bij de Belastingdienst WKO en de HEMA :Y)
    Wees niet bang om fouten te maken want daar leer je alleen maar van. Ze zullen je ook niets kwalijk nemen als je iets verkeerd doet. Zij weten ook wel dat je alles nog moet leren en je krijgt van te voren altijd uitleg.
    Don't Worry n_n


    Bored.

    Ik heb nooit in een supermarkt gewerkt [/vertikte dat] Alleen bij de Belastingdienst WKO en de HEMA :Y)
    Wees niet bang om fouten te maken want daar leer je alleen maar van. Ze zullen je ook niets kwalijk nemen als je iets verkeerd doet. Zij weten ook wel dat je alles nog moet leren en je krijgt van te voren altijd uitleg.
    Don't Worry n_n

    tnxx voor je tip:D.
    ja ik wou eerst ook bij Hema. maar is bij ons vanaf 16 jaar. en ik ben net pas 15. maarja. ik vertel wel hoe het was. moet van 4 tot 7 vandaag.

    (...)
    tnxx voor je tip:D.
    ja ik wou eerst ook bij Hema. maar is bij ons vanaf 16 jaar. en ik ben net pas 15. maarja. ik vertel wel hoe het was. moet van 4 tot 7 vandaag.

    HEMA is in het hele land vanaf 16 jaar. Ivm met zwaar tillen en kassa draaien enz. Cewl, ik wil wel weten hoe het is gegaan.
    Maak je gewoon niet zo druk. Het komt vanzelf wel goed.


    Bored.

    ik moet morgen bij de v&&d werken van 9 tot 6 voor het eerst, ben ook zenuwachtig.

    haallloo ik moet mijn sexxi kleren uitdoen en een blouse(bahbahbah) aandoen en zo'n nette broek :|

    ik moet morgen bij de v&&d werken van 9 tot 6 voor het eerst, ben ook zenuwachtig.

    haallloo ik moet mijn sexxi kleren uitdoen en een blouse(bahbahbah) aandoen en zo'n nette broek :|

    ik heb paars trui met lange mouwen. broek mag ik zelf weten.ik doe dus gewoon spijkerbroek. maar vakkenvullen heeft andere pakken dan achter de kassa bij ons had ik gezien.

    (...)
    HEMA is in het hele land vanaf 16 jaar. Ivm met zwaar tillen en kassa draaien enz. Cewl, ik wil wel weten hoe het is gegaan.
    Maak je gewoon niet zo druk. Het komt vanzelf wel goed.


    ik zal onthouden dat ik berichtje naar je zal sturen over hoe het was.

    (...)
    ik heb paars trui met lange mouwen. broek mag ik zelf weten.ik doe dus gewoon spijkerbroek. maar vakkenvullen heeft andere pakken dan achter de kassa bij ons had ik gezien.


    bofkont!

    ik moet dat aandoen, want het is de nieuwe stijl van v&&d ^-
    whatever,,
    maar als ik goed werk krijg ik een vaste baan mss :P
    dus ik ga mijn best doen,
    ik ben dus onhandig, en zetten ze me bij borden enzo -_-''

    (...)

    bofkont!

    ik moet dat aandoen, want het is de nieuwe stijl van v&&d ^-
    whatever,,
    maar als ik goed werk krijg ik een vaste baan mss :P
    dus ik ga mijn best doen,
    ik ben dus onhandig, en zetten ze me bij borden enzo -_-''

    nou paars is bij hun de kleur. Plus. ken je vast wel hea. maarja. paars is toch mijn lievelings kleur:D.
    ja ik ben ook onhandig. en ieder krijg eigen rijeen ofzo om te vullen dacht ik. hoop dat ik dus niet iets krijg met glas potjes enzo. want dan weet ik zeker dat het een keertje mis gaat.

    Ik hoop dat het lukt meis!! heel veel suc-6 morgen!! eht gaat je vast en zeker lukken!

    (...)
    nou paars is bij hun de kleur. Plus. ken je vast wel hea. maarja. paars is toch mijn lievelings kleur:D.
    ja ik ben ook onhandig. en ieder krijg eigen rijeen ofzo om te vullen dacht ik. hoop dat ik dus niet iets krijg met glas potjes enzo. want dan weet ik zeker dat het een keertje mis gaat.

    Ik hoop dat het lukt meis!! heel veel suc-6 morgen!! eht gaat je vast en zeker lukken!


    jou ook !
    jij ook suc-6!
    we worden de besten x'D

    (...)

    jou ook !
    jij ook suc-6!
    we worden de besten x'D


    We zijn de beste,we zijn de beste.. aahhahaa:D:D
    sorry dat komt van een tv programma af xD.

    nou ik moet werken!! ik hoop dat alles gOed verloopt. wens me suc-6 en duim voor me(A)