• Hoi, even een vraagje: Waarom is iedereen dood? Een tweemans RPG'tje kan namelijk net zo goed in storyvorm geschreven worden, jwz (krul).

    Ben lui, dus alleen de link van de laatste.

    Nummer 11: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?

    Kijk hier!
    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    People, can I have your attention please? Will the real Slim Shady- no, just kiddin'. Ik heb alleen even een verzoek, en dat is te melden als je niet meer meedoet in de RPG ipv niks van je te laten horen. Saves us a lot of confusion. Dank je.

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 22:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hehe, dekking zoeken :] (zie laatste post Odile).


    No growth of the heart is ever a waste

    Dudes, jullei mogen me hier best aan herinneren Ö
    Net zoals dat ik jullie nu herinner aan pirates :'D
    Dan ga ik even lezen en wat proberen te bedenken,
    vind ik vaak lastig hier ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @hierboven
    Ik was net aan het typen toen mijn word 'm spacete en ik alles kwijt ben --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik dacht: ik gooi het topic effekes omhoog, zien mensen zelf wel of ze schrijven of niet :]
    Oh dan heb ik daar nog niet geschreven kennelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zonde Ö Dat is echt klote, daarom kopieer ik teksten voortaan regelmatig.. Gewoon even ctrl a en dan ctrl c, zo raak ik nooit meer een compleet iets kwijt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leave schreef:
    even iets hoor, ik snap er nu niet heel veel meer van ,en ik kom er zelf niet echt uit, dus kan iemand me even bijpraten over wat ik nu zo'n beetje moet gaan doen? ^-^

    Graag en danku.


    Jij had Scott toch? Dat is een goede.
    Imeand ideeën?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haat. Aan. Sloom. Internet.

    Oh da's echt fucked up klote. Zo vaak mee te maken gehad op school O_o Werkt ctrl z nog? Die shortcut is heilig, mensen. Take it from me. Probeer maar iets te maken in Maya zonder de error cue aan te hebben staan (ofwel, ctrl z niet kunnen gebruiken). Je wordt gillend gek :].

    Eh nee, ik dacht dat ze die nieuweling had die door Savoy leeg werd gezogen. Heeft ze ook Scott..? Ik weet nml niet wie Scott weer had.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 19:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Okee, bedankt ^-^

    Aimeé
    Ze knippert een paar keer met haar ogen. Odile is helemaal histerisch geworden. ''I-ik.. Ik kan niet zo heel lang mijn adem inhouden.'' Ze zegt et vrij kalm, terwijl ze van binnen zichzelf opvreet. Wat moet ze nu? Doodgaan is ze al lang niet meer van plan. Dan bedenkt ze zich dat ze niet veel zal hebben aan de vampiers die liever zichzelf zullen rennen, en slaat ze haar armen over elkaar. Einde oefening. Tegen al die vampiers kan ze niet op. In hun ogen is ze voedsel, een levensmiddel en niet eens een obstakel. Haar tanden staan bedenkelijk in haar onderlip, terwijl ze roerloos blijft staan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Endure schreef:
    (...)

    Jij had Scott toch? Dat is een goede.
    Imeand ideeën?

    Goh, hij heeft wel meerdere opties.

    Hij wordt samen met de rest gevangen genomen en kletst zich er dan uit door lid te worden.
    Hij betert zijn leven en helpt om te mensen te beschermen.
    Hij wordt gevangen genomen maar wil zich ook niet aansluiten bij Fjodor en co dus zit gedwongen met de anderen opgescheept.
    Hij sluipt achter de rest aan als die gevangen genomen worden, en papt aan met Odile.
    I dunno c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh, toch Aimée. Lol, het wordt tijd dat ik weer naar school ga,
    dan ben ik serieus gewoon wat slimmer.

    En heb ik hier meer inspiratie voor, maar ik krabbel wel eventjes wat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het ene moment kwam Odile nogal hysterisch terug de keuken in en het andere moment werd ik meegesleurd door Yue richting het zwembad. Terwijl ik aan de kant stond en Yue al in het water lag liet ik het even tot me doordringen. Nee hè! Dit was écht ernstig, Odile raakte niet zo snel, tsja, bang door iets, maar nu leek het menens. Mijn blik gleed naar Aimée die niet van plan leek het water in te gaan. “kom op zeg! Ik heb niet mijn eigen leven gewaagd om jou te redden terwijl je je het nu zo makkelijk opgeeft!” zei ik boos, ik gaf haar ene duwtje zodat ze in het water viel. Vervolgens dook ik haar zelf achterna, ik zwom weer naar boven en zuchtte. ‘Dicht bij de kant blijven, dan kan je eruit en rennen als het moet. En jezelf eruit proberen te lullen kan soms helpen, niet altijd.. Maar sommige vampieren hebben nog een zwakke kant, zo heb ik mezelf ook vaak weten te redden,” zei ik Aimée en toen naar Yue. “Hé Yue.. Ik hop dat ik het overleef en dat we samen naar een internaat kunnen..” zei ik zachtjes, ik zwom naar haar toe en knuffelde haar kort. “Je bent namelijk echt veel voor me gaan betekenen, je bent net een zus voor me en ik zou het niet willen missen, onze avonturen op het internaat,” zei ik haar en grijnsde kort. Toen werd ik weer serieus en richtte mijn blik op de deur, het gevoel dat er een groot, dreigend gevaar was, erger dan normaal, was zeer beangstigend. Het benauwde me, vooral omdat ik niet wist wat me te wachten stond.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aimeé
    Zo verdoofd als maar kan, zwemt ze tegen de kant. Eigenlijk valt ze helemaal niet op zo. Ze beweegt niet, beperkt haar ademhaling, en zakt afentoe helemaal onderwater. Nu al bedenkt ze plannetjes om hier weg te komen. Zou ze ooit over dit trauma heen komen? De ene na de andere beelden speelden zich af voor haar ogen. Hoe het verder zou gaan, waar haar leven defenitief zou stoppen. Nu dacht ze al niet meer aan de benauwde situatie waarin ze zichzelf bevond. Op het randje van leven en dood. Gescheiden door het schuldgevoel van vampiers, ofzoiets. Ironisch als je het een goed gaat bekijken, maar toch. Nu deed ze even alles om te leven, al zou dat maar voor korte duur zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lewis voelde zich tegelijk warm en koud worden, toen Odile op het randje van paniek de keuken in kwam gestormd met de boodschap dat ze eraan kwamen. Het eerstvolgende moment stormde Odile naar boven om zichzelf te bewapenen, sleurde Yue Dewi en het nieuwe meisje mee naar het zwembad en stond hij alleen in de keuken te drentelen. Tussen zijn riem stak zijn bajonet nog steeds, maar het was bijlange niet scherp en lang genoeg om een vampier te doden. Bovendien had hij al een lange tijd niet gedronken, dus op zijn sterkst was hij zeker niet. Op dat moment kwam Odile terug binnen met een enorm mes in haar handen en een bezorgde blik in haar ogen. Lew knikte, grabbelde een groot vleesmes met een breed lemmet uit de keukenlade en ging naast haar staan. 'Blondie won't know what's coming at him,' probeerde hij de sfeer luchtig te houden, hoewel er die mengeling van onzekerheid en spanning die een soldaat voelt voor de strijd door zijn buik raasde. Hij besefte dat ze weinig kans hadden om met zijn tweeën een troep vampiers om te leggen, maar nu moest hij opstaan voor zijn familie en hen beschermen met zijn leven. Een zucht ontsnapte opnieuw aan zijn lippen en zijn hand slipte opnieuw langs die van Odile. 'Ik hou van je,' zei hij terwijl hij zacht kneep en dan zijn bajonet als tweede wapen uit zijn riem viste.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    @ Vluuv: Ja, als je aan Savoy een eind wil maken, go ahead :] Tenzij je 'm voort wil laten leven als verrader ofzo.

    Odile - Goede vampier.

    Mijn blik schiet naar Aimee, die nog steeds in de keuken zit.
    'Dat hoeft ook niet, als je maar zo min mogelijk van je lichaam boven water houdt. Snel, lopen.' Gelukkig doet ze wat ik zeg en verdwijnt dan de keuken uit. Nu zijn Lew en ik alleen in de keuken. Als mijn hart nog zou kloppen, zou het nu haast uit mijn borst knallen. Dan voel ik Lew's hand langs de mijne strijken en ik kijk in zijn donkergrijze ogen. 'Ik hou van je,' hoor ik hem zeggen. Ik glimlach even en fluister: 'Ik ook van jou.' Ik werp een blik door het keukenraampje, maar zie niemand door de poort komen.
    'We moeten naar buiten. Met een beetje mazzel merken ze zo de rest niet op en houden we die ratten bij het huis vandaan.' Ik pak mijn mes en stap de deur uit. Nog steeds is er niks of niemand te bekennen, maar ik weet dat het niet lang zal duren. En ineens valt mijn oog op een groep kraaien die opschrikt en wegvliegen. Ik frons de wenkbrauwen. Een gestalte komt de poort binnen gelopen. Rustig en beheerst. Ik hoef niet twee keer te raden wie het is. Ik neem een hap lucht en vraag me af of het de laatste hap zal zijn. Nog twee vampiers komen de poort binnen gelopen. En nog twee. Ze zijn met z'n vijven. Dit gaat lastig worden, maar niet onmogelijk. Achteraan verschijnt dan nog een tweetal vampiers. Verdomme. Zeven tegen twee. Dit is de reinste zelfmoord. Ik trek een wrange glimlach. Het zal niet de eerste keer zijn. De voorste vampier treedt in het maanlicht.
    'Odile. Ik ben blij je te zien.' Ik kijk Fjodor met pure haat aan als hij dichterbij stapt. 'Vanwaar de wapens? Ik heb niet de intentie om te vechten.' 'Ik wel. Ik draag ze om te doen waar ik voor getraind ben. Achteruit.' Nu staat hij op slechts vier meter afstand van me, met in zijn kielzog twee andere vampiers. Zijn kalme manier van spreken maakt me razend, maar ik weet dat ik me rustig moet houden, voor ik dingen pas echt goed verpest. 'Ah, jij moet Lewis Triggs zijn. Ik verzoek je vriendelijk om deze kwestie aan Odile en mij over te laten. Ik ben hier niet gekomen om iemand te verwonden of te doden, maar ik ben een man die weinig genade toont voor vampiers die me in de weg lopen.' Ik zet een stap naar voren. 'Er is geen sprake van een kwestie, Fjodor. Ik kom niet terug naar je clan.' Daarop knikt Fjodor kort, waarna vier vampiers het huis binnenstormen. Verdomme, hij zal toch niet..
    'Ik wil zo meteen iets met je bespreken, iets belangrijks. Maar niet voordat je dat mes weg legt.' 'Ik heb niks met je te bespreken.' En ik richt het mes op hem. Daarop glimlacht hij even.
    'Zie je die twee vampiers achter me? Een van hen is makkelijk in staat om jullie beiden te verslaan. Met de handen op de rug. De sterkste mannen uit mijn clan. Er is veel veranderd in vijftig jaar.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Fjodor straalde één en al kilte uit, wat niet abnormaal leek na alles wat hij over de klootzak gehoord had. Desondanks was Lewis weinig door hem geïntimideerd. Dat had vooral te maken met het feit dat die prutser achter zijn meisje aan zat. Dat en zijn minachtende toontje tegenover hem. Het enige wat hem er van weerhield om een resem scheldwoorden die het daglicht niet zouden mogen zien naar Fjodors hoofd te gooien, was de angst dat hij Odile, Dewi , Yue of het nieuwe meisje wat aan zou doen. Snel ging hij opnieuw naast haar staan. 'Ze wil niet met je praten. Simpel. Now get your ass of my property,' gromde hij terwijl hij beschermend voor Odile ging staan. 'En neem je schoothondjes mee,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.