• Hoi, even een vraagje: Waarom is iedereen dood? Een tweemans RPG'tje kan namelijk net zo goed in storyvorm geschreven worden, jwz (krul).

    Ben lui, dus alleen de link van de laatste.

    Nummer 11: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?

    Kijk hier!
    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    People, can I have your attention please? Will the real Slim Shady- no, just kiddin'. Ik heb alleen even een verzoek, en dat is te melden als je niet meer meedoet in de RPG ipv niks van je te laten horen. Saves us a lot of confusion. Dank je.

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 22:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Brr, Fjodor maakte me bang met die laatste opmerking :x
    Ik zal zo weer reageren ^^

    Vluuv schreef:
    Brr, Fjodor maakte me bang met die laatste opmerking :x
    Ik zal zo weer reageren ^^

    Waar blijft die post dan? :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Els is net weer vertrokken :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -Je suis en train d'écrire- Just gimme a minute c: Heb niet veel tijd gehad dit weekend en mijn laptop was bijna constant ingepikt door mijn vader vandaag, my apologies for the delay.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Vreemd genoeg was Lewis weinig geïntimideerd toen Fjodor recht voor hem ging staan. Hij wist niet of het kwam door het feit dat hij niks meer te verliezen had of gewoon door zijn woede, maar de man boezemde hem geen angst in. Zijn onbevreesdheid was dwaas, dat besefte hij zelf, maar blondie werd erdoor op stang gejaagd en op dit moment was dat het enige waar hij nog een beetje bevrediging door kreeg. 'Je hebt lef, Lewis Triggs. Dat is enerzijds bewonderenswaardig en anderzijds enorm dwaas. Zie dit als een waarschuwing,’ Net toen hij een opmerking wilde maken, merkte hij uit zijn ooghoeken dat Odile in beweging kwam. In een fractie van een seconde gebeurde er zoveel dat hij een tijdje nodig had om goed te beseffen wat er gebeurd was. Fjodor had hem willen slaan en Odile was er even dwaas en stoutmoedig als hem, tussen gesprongen. Enkele luttele seconden stonden ze beiden naar het roodharige meisje dat in een kromp van de pijn te kijken, tot ze alletwee tegelijk in actie sprongen om haar te helpen. Fjodor was er echter eerst, en Lewis werd door een simpele tik van de elleboog naar achter gekatapulteerd. Ergens hoorde hij Zachar grinniken. ‘Odile,’ Hij wilde opnieuw dichter bij komen, maar nu werd hem de weg versperd door de reus en tevens blondie’s schoothondje. ‘Dacht ’t niet ,beste vriend, ze is van hem nu, ga maar een ander hoertje zoeken,’ Lewis antwoordde niet, maar probeerde in plaats daarvan langs hem en Fjodor heen te gluren om te zien hoe het met Odile gesteld was. Zo te horen verzette ze zich tegen zijn goeie zorgen – wat Lewis onwillekeurig deed glimlachen- en ging hij op haar eisen in door haar weer los te laten. Zachar kreeg de opdracht om ‘de rest’ te gaan halen. Even schoot zijn verstand naar Dewi en de anderen, maar de aanblik van Odile die vol walging en shock naar Fjodor staarde, eiste opnieuw zijn aandacht. Nu Zachar niet langer in de buurt was om hem te weg te versperren, draafde hij opnieuw naar Odile toe en moest zich in houden om haar niet meteen om te hals te vliegen. Als hij de rebel uithing, zou Odile daar vroeg of laat het slachtoffer van worden, dat was wel duidelijk. Dus in plaats van valse opmerkingen te maken tegen blondie of Odile te zoenen, greep hij onopvallend haar hand vast. Hij wist niet wat er net aan de hand was, maar blijkbaar had hetgeen Fjodor gezegd had, Odile van streek gemaakt. En eerlijk gezegd vertelde zijn buikgevoel hem ook niet veel goeds.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    C18 schreef:
    (...)
    Waar blijft die post dan? :Y).

    Ah, sorry, m'n moeder riep voor iets en toen vergat ik het -.-'
    Ik zal even kijken of ik nog weet wat ik zou gaan schrijven :']

    Yue
    Terwijl ik nog steeds tevergeefs op de man zijn rug beuk met mijn vuisten loopt hij rustig de trap op naar boven. Omdat hij me als een aardappelzak over zijn schouder heeft geslingerd kan ik achter me Boris met Dewi en Aimee zien lopen. Ik kijk ze paniekerig aan, maar weet dat zij ook niets kunnen doen. Dan stopt Boris met lopen, en ik hoor hem praten met een andere man. "Ja, Fjodor stuurde me om even te kijken of jullie niet aan het verliezen waren." De man die me draagt schud even omdat hij grinnikt, maar ik hoor Boris, die inmiddels naast ons staat, minachtend snuiven. "Doe niet zo idioot, Zachar. Laten we teruggaan, hij wacht op ons." Ik hoor Boris verder lopen, samen met Dewi en Aimee, en merk dat de Zachar en de man die me draagt nog niet van plan zijn door te lopen. "Chagrijn. Wat heeft die rooie trouwens gezegd? Gaat ze mee?" Huh? Waarom zou Odile meegaan met ze? Ik spits mijn oren en houd me stil, maar Zachar zegt niets. Hij schud of knikt waarschijnlijk alleen met zijn hoofd. "Hm, dat dacht ik al. Fjodor kan erg overtuigend zijn." Weer schud de man op en neer, omdat hij dat blijkbaar erg grappig vind. Ik begrijp er nog steeds niet veel van, maar merk opgelucht dat hij nu ook begint te lopen. Hopelijk gaan we naar Odile, die kan ze wel stoppen.

    Savoy
    Als ik merk dat het clubje naar buiten verkast loop ik de trap af en kijk, nog steeds op mijn hoede, door het raam. Een lichtblonde, lange man staat met Odile en Lew te praten, en vanuit mijn ooghoeken zie ik een of andere kleerkast het huis naderen. Ik vernauw mijn ogen. Wat komt hij hier doen? Vast niet veel goeds, en ik denk al helemaal niet dat ik erbij betrokken wil worden. Snel schiet ik een halletje in en besluit dat dit huis niet veilig meer is nu er een vampierclan is geweest. Ik kan maar beter maken dat ik weg kom.

    D'r is een nieuwe joiner :]

    Naam: Quinten Harvey
    Roepnaam/Bijnamen: Quint
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 15
    Kort uiterlijk: pik zwart haar met een lichte schijn. meestal kort haar met wat gel erin. gespierd gebouwd.
    Beschreven uiterlijk: Quint is net iets langer dan de gemiddelde lengte. Hij is gespierd gebouwd en heeft een sixpack. Zijn haar is een mooie originele zwarte kleur met een aparte lichte schijn erover. Meestal draagt hij het kort met gel erin, maar als hij het iets zou laten groeien staat het ook mooi. Zijn ogen zijn fel blauwgroen en het lijkt soms of hij door je heen kijkt. Hij heeft een zeer witte huid, maar het ziet er toch mooi uit in combinatie met zijn haar en ogen.
    Karaktereigenschappen: Positief, nieuwsgierig, lief, vertrouwbaar.
    Karakter: Quint is heel erg nieuwsgierig en vraagt vaak aan iedereen wat er aan de hand is als er wat gebeurt is. Als hij dan weet wat er gebeurt is probeert hij altijd te helpen om het op te lossen of om diegene te troosten. Als hij jou eenmaal kent heb je echt veel aan Quint, hij vertrouwd jou zijn geheimen en jij kunt altijd bij hem terecht. Hij denkt altijd positief, hoe slecht het ook op dat moment loopt, hij ziet bijna altijd wel een oplossing.
    Likes: Quint staat op met muziek en gaat naar bed met muziek. Hij heeft ook altijd zijn ipod(mp3/4 speler idk hoe modern het verhaal is) bij zich. ook vind hij het fijn om alleen te zijn. en kijkt graag naar het weer buiten.
    Dislikes: negatief denkende mensen.
    Crush: niet dat ik weet
    Status: singel, Quint heeft nog geen vriendin gehad en is ook neit echt op zoek.
    Verleden: Het eerste wat Quint zich kan herinneren, is dat hij wakker is geworden in een weeshuis. In zijn jeugd is hij naar veel internaten gestuurd omdat hij erg lastig was. Zo heeft hij geleerd dat mensen pas te vertrouwen zijn als je ze echt kent.
    Gaven: Als hij mensen recht in hun ogen kijkt kan hij zien wat ze voelen, dingen zoals emotisch of erge gedachtes die ze op dat moment hebben.
    Extra: hij heeft een tatoeage op zijn bovenarm van een pijl door een hart, dit heeft hij al zolang hij het zich kan herinneren. Die heeft hij van zijn ouders gekregen voordat ze er vandoor gingen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Van wie is hij?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    van mij^^

    Welkom c: Is hij Mens of Vamp?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 19:10 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    hij is nog mens, maar gaat een pijnlijke toekomst tegemoet^^

    Aaah, dankje Els :'D Nu is 't weer wat makkelijker en nide, nieuwe joiner.

    ik wilde net postne nu er iets belangrijks kwijt is --'' ik ga zoeken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    dus Quint word een vampier
    abo

    Mijn post komt wat later op de avond, als ik weer thuis ben ;]


    No growth of the heart is ever a waste