• Hoi, even een vraagje: Waarom is iedereen dood? Een tweemans RPG'tje kan namelijk net zo goed in storyvorm geschreven worden, jwz (krul).

    Ben lui, dus alleen de link van de laatste.

    Nummer 11: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?

    Kijk hier!
    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    People, can I have your attention please? Will the real Slim Shady- no, just kiddin'. Ik heb alleen even een verzoek, en dat is te melden als je niet meer meedoet in de RPG ipv niks van je te laten horen. Saves us a lot of confusion. Dank je.

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 22:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Weet je hoe erg, ik zie Lewis en Odile in mijn hoofd bezig alsof het pokémon zijn --'

    'Wat is er, soldaatje? Durf je niet met me af te rekenen? Hm, ik neem het je niet kwalijk, je hebt me wel weten te vermaken. Maar denk je ook niet dat het nu maar eens tijd wordt om van mijn maal te genieten?' Lewis gromde zacht en voelde even de drang om haar achter te laten en bij Dewi te gaan zitten. Om de één of andere reden voelde hij een intense woede tegenover de vrouw voor hem, hoewel ze eigenlijk niets verkeerd had gedaan, behalve wat uitdagende prietpraat. Lew gromde en haalde naar uit, maar ze ontweek zijn slagen met gemak. Dat maakte hem nog furieuzer zodat hij zich op topsnelheid naar voor werkte, zijn hand om haar keel sloot en haar zover mogelijk boven de grond hief. Ze stribbelde tegen en hij kreeg verschillende trappen in zijn gezicht waardoor zijn neus begon te bloeden, maar hij liet niet los. 'Als je er ook maar aan denkt om Dewi één haar te krenken, zorg ik er persoonlijk voor dat Fjodor je met een stofblik mag komen opvegen,' spuwde hij uit toen hij haar met kracht tegen een paal van de ring gooide. Ruw veegde hij het bloed van zijn neus weg, maar het bloedde te hevig, waardoor hij binnen de korste keer terug vol hing. Aan een tintelend gevoel merkte Lew dat zijn reukorgaan al terug begon te helen, maar het bot groeide verkeerd aan, waardoor hij het opnieuw moest breken om het recht te zetten.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 19:11 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    HAHA :'D Ahahaha, nu zou team Rocket nog langs moeten komen x'D Goh dat zou wat zijn.

    Odile - Goede vampier.

    Ineens klemt hij zijn hand als een klauw om mijn keel, waardoor ik me op z'n zachtst gezegd heel ongemakkelijk voel. Hij gebruikt zo veel kracht dat het weinig moeite kost om mijn nekwervels te breken. Met een wat aarzelende blik kijk in zijn ogen. Ik ben niet de enige die goed acteert, hij kan er ook wat van. Ik denk er niet langer over na en gebruik al mijn kracht om me los te wurmen, probeer strategische trappen uit te delen. Godverdomme, waarom kom ik niet los! Ik grom van woede, maar uit mijn keel komt niet meer dan een schor piepje.
    "Als je er ook maar aan denkt om Dewi één haar te krenken, zorg ik er persoonlijk voor dat Fjodor je met een stofblik mag komen opvegen." Mijn ogen schieten open. Fjodor? Ik zie de haat in zijn ogen en nog voor ik me heb kunnen focussen op eventuele aanvallen word ik hard tegen één van de palen in de ring gesmeten. Pijn snijdt door mijn rug en ik kreun ingehouden, zij het met moeite omdat mijn keel zojuist is dichtgeknepen. Wat moeizaam krabbel ik overeind en werp een blik op Lew. Zijn neus. Een schuldgevoel kruipt omhoog en ik probeer overeind te komen om hem te helpen. Maar de pijn is zo ondragelijk dat ik weinig kan uithalen. Ik zal moeten wachten. Het bloedt zo ernstig dat zijn shirt onder komt te zitten, eveneens zijn handen waarmee hij het probeert af te vegen. Ik aarzel geen seconde en trek mijn top uit.
    'Hier. Gebruik dit,' zeg ik en gooi het hem toe. Ik heb de bezorgdheid in mijn stem niet kunnen verbergen. Met moeite weet ik nu op te staan, terwijl de snijdende pijn nog steeds door mijn rug jaagt. Rustig, stap voor stap loop ik zijn kant op. Ik sta nu in mijn BH en zou het niet waarderen als één of andere idioot hier binnen kwam vallen, maar helaas had ik niks anders bij de hand. En ik ben nu niet bepaald in staat om even heen en weer te sprinten naar de keuken om een doek te halen. 'Alles.. in orde?' vraag ik zacht als ik hem bereikt heb. Ik hoop dat hij niet kwaad op me is, dat ik niet te ver ben gegaan met mijn provocaties.


    No growth of the heart is ever a waste

    lol x'D Ja die komen toch altijd op van die slecht gelegen momenten aan c; Hoewel ik ze serieus grappig vind x'D

    'Bedankt,' mompelde Lew terwijl hij haar top ving en het tegen zijn neus duwde. Ondanks dat de stof in een mum van tijd rood zag van het bloed, wist hij ergens toch een vleugje van haar geur op te vangen, waardoor het opnieuw begon te kriebelen in zijn buik. Ze mocht zich zo slecht gedragen als ze wilde, ze had zijn hart gestolen en zelfs al liet ze hem zitten, zou het hem eeuwen kosten om zich erover te zetten. Vanuit zijn ooghoeken staarde hij naar Odile die in elkaar kromp van de pijn als ze zich ook maar een centimeter probeerde te verzetten. 'Alles.. in orde?' Hij knikte zacht. 'Het is maar een bloedneus, niets ernstig... Hoe gaat het met je rug?' Hij snoof in de poging om het bloed er sneller uit te krijgen. Even bleef het stil tussen de twee. 'Zeg me alsjeblieft dat je deed alsof...' zei hij, bijna smekend. In zijn hoofd vervloekte hij zichzelf. Hij had tegenwoordig niet echt getoond dat hij haar vertrouwde. Eerst vroeg hij haar of ze van Fjodor hield en nu dacht hij dat ze er weer op uit was om Dewi's bloed te drinken. Hij zuchtte en wist helemaal niet meer hoe hij zichzelf een houding moest geven. Zijn lijf reageerde op zoveel verschillende manieren op haar, dat hij niet meer wist wat hij moest volgen. Haar teder in zijn armen nemen en haar verzekeren dat alles goed kwam? Haar tegen de muur gooien zodat ze het niet in haar hoofd zou halen om Dewi's bloed te drinken. De kleren van haar lijf rukken en haar hier en nu nemen? Zich aan haar onderwerpen en alles voor haar doen opdat ze hem niet in de steek zou laten?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Die gasten zijn serieus vet! Zo slecht en zo gefaald dat het gewoon aanslaat :'D
    Even tussendoor: wat vinden de RPG'ers hier van dit covertje? Serieus mijn eerste poging en ik faal met Photoshop, maar ik wou toch echt een gedegen plaatje hebben voor een story waar ik aan werk D:



    Odile - Goede vampier.

    'Mijn rug is oke. Been through worse,' glimlach ik en kijk toe hoe hij het bloed uit zijn neus wrijft en snuift. Way to go, Odile. Kijk nu wat je hebt gedaan. Ik bijt me bestraffend op de lip. Nu wou ik zo graag een goede tegenstander, maar degene van wie ik hou aan gort slaan doet me toch meer pijn dan ik heb gedacht. En ik wil hem ook geen pijn doen. Deed ik hem pijn toen de oude Odile weer op kwam dagen? Ik kauw gefrustreerd op de wang.
    "Zeg me alsjeblieft dat je deed alsof," hoor ik hem dan haast smekend. Ik til een wenkbrauw op, van zowel schok als spot. 'Je dacht toch niet werkelijk dat ik achter Dewi aanging? Lew, waar zie je me voor aan, een gewetenloze moordenaar?' Ik zie zijn droge blik. 'Oke, point taken,' reageer ik even droogjes en lach dan. Dan verval ik weer in mijn serieuze uitdrukking.
    'Het spijt me als ik.. te.. overtuigend overkwam. Ik wilde je geen pijn doen. Althans, niet op deze manier.' Ik sla mijn armen om hem heen en leg mijn kin op zijn schouders. Ik zeg hem maar niet dat ik daadwerkelijk twijfelde of ik mezelf niet kwijt was geraakt tijdens dat gevecht, al was het maar voor even. Ergens ben ik beledigd dat hij me nog steeds op bepaalde vlakken niet lijkt te vertrouwen, maar wat kan ik verwachten? Ik ben nu niet iemand met schone handen. Ik slaak een korte zucht.
    'Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb zin in een grote kop Irish Coffee. Zodra ik aangekleed ben,' voeg ik wat beschaamd toe. Ik sta hier nog steeds in mijn BH.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 21:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Their stupidity is simply hilarious c:
    Ik vind 'm trouwens erg mooi, ik doe het je niet na c;


    Hij zuchtte en glimlachte dan. 'Nee, het spijt mij. Ik heb je beloofd dat ik met je zou trainen, maar ik kan niet eens met je vechten zonder dat je me compleet gek moet maken,' verontschuldigde hij zich op zijn beurt. 'En het spijt me dat ik je niet vertrouwde, Odile. Even dacht ik serieus dat je haar wilde leegzuigen,' Hij glimlachte waterig toen hij haar armen rond zijn lichaam voelde, en vouwde ook zijn linkerarm rond haar middel. De rechter bewaarde hij om haar top tegen zijn neus te duwen. 'Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb zin in een grote kop Irish Coffee.' Hij grinnikte zacht en duwde zijn lippen voor zover dat ging tegen haar voorhoofd. 'Forget the coffee, I just want the Irish,' mompelde hij terwijl hij overeind probeerde te komen, haar zijn hand aan bood en haar overeind trok. Dan merkte hij dat ze nog steeds in haar BH stond. 'Wil je mijn shirt?' vroeg hij. 'Er zit ook bloed op, maar het is beter dan je top,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Offtopic: Oeh, ik speelde Dyvon hierin. Maar ik weet niet of jullie mij dood hebben gemaakt? Anders maak ik gewoon een nieuwe aan. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik herrinner me niet eens een Dyvon ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Pfew, faal ik toch iets minder dan gedacht (krul).

    Odile - Goede vampier.

    'Wees niet te hard voor jezelf. Je bent ook maar een persoon,' zeg ik. Dat schijn ik nogal eens te vergeten. "En het spijt me dat ik je niet vertrouwde, Odile. Even dacht ik serieus dat je haar wilde leegzuigen." Ik glimlach wat flauwtjes. ''t Is in orde,' zeg ik. Hij komt overeind en helpt mij ook weer op te staan. Ik voel zijn lippen tegen mijn voorhoofd. Ik aai een lok haar uit mijn gezicht, waarvan ik tot mijn verbazing merk dat deze nog stijl is. Ik glimlach tevreden. Wat voor stijltang het is, het is er in elk geval eentje van goede kwaliteit. "Wil je mijn shirt? Er zit ook bloed op, maar het is beter dan je top." Ik werp hem een dankbare blik toe, waarna hij het zijne uittrekt en het aan mij geeft. Als ik het shirt aan heb pluk ik even vertwijfeld aan het katoen. Het ding is me mijlenver te groot en ik zie Lew al grinniken. Ik denk terug aan de nacht waarin we het warenhuis binnenslopen en hij me een veel te groot pak liet aantrekken. Mijn blik glijdt over zijn bovenlijf. Dit is een uitgelezen kans om mijn ogen weer eens goed de kost te geven. Als we weer richting de keuken lopen, snel ik even mijn kamer in en zoek een nieuwe top uit. Tot mijn ellende alleen iets lichtblauws, maar vooruit. Het zal er maar mee door moeten. Ik doe het ding aan en bestudeer mezelf even in de spiegel. Bedenkelijk neem ik mezelf in me op. Hij is wel een beetje.. strak. Maar veel anders heb ik niet. Enfin, 't moet maar. Mijn steile haar maakt het wel goed. Ik gooi Lew's shirt in de wasmachine, evenals de rest van de kleding die ik in de badkamer vind en zet het apparaat aan. Dan loop ik de keuken binnen en zie dat Lew zijn fles alweer heeft gevonden. Ik voorzie mezelf van koffie en gooi er een scheut van het spul doorheen.
    'Ik snap niet hoe je het voor mekaar krijgt om niet compleet van de kaart te raken door dat spul,' mompel ik in oprechte verbazing, denkend aan mijn Bailey's actie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Prongs schreef:
    Ik herrinner me niet eens een Dyvon ;x

    De Aziatische vampier :Y).
    Nee, die leeft nog :] Dacht dat je niet meer wilde spelen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    De Aziatische vampier :Y).
    Nee, die leeft nog :] Dacht dat je niet meer wilde spelen :']

    Oh jawel, dat zeker wel! Maar had nogal last van privé probleempjes om het zo maar te zeggen. Kon het niet melden ivm de chaos in m'n leven, zegmaar. Correctie: Een Japanse, hehe. :'$


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hehe, welcome back in dat geval c; Als je even zegt tot waar je ongeveer mee was kunnen we je wel een samenvatting of iets dergelijk geven.
    @ C18: lol, vond je 'm zo lelijk dan? Ik vind 'm erg mooi, vooral de manier waarop je de kleur van haar mond in de achtergrond hebt verwerkt.


    Lew ging opnieuw aan tafel zitten en checkte kort of zijn neus nog bloedde. Toen dat niet het geval leek te zijn, hing hij Odiles top over de stoel naast hem en liep naar de spoelbak om zijn gezicht ietwat schoon te maken. Toen hij er ongeveer zeker van was dat hij er niet langer als één of andere gestoorde indiaan uitzag, ging hij opnieuw op zijn stoel zitten en goot zich nog een glas whiskey in. Net toen hij het glas aan zijn lippen wilde zetten, kwam Odile terug binnen in een lichtblauw topje dat strak om haar lichaam gespannen zat. Even raakte hij afgeleid door haar borsten, glimlachte bij het beeld dat hij ze naakt had gezien en nam dan een slok van zijn drankje. 'Wat een leuke outfit heb je aan,' merkte hij op, met een klein lachje. Die kleren waren eigenlijk helemaal niet Odile-achtig. Dit was een helder blauw. Odile droeg meestal zwart of grijs. 'Ik snap niet hoe je het voor mekaar krijgt om niet compleet van de kaart te raken door dat spul,' zei ze toen ze hem zag drinken. 'Ik drink het al van in mijn jeugd,' vertelde hij. 'Ben er imuum voor geworden,' Hij merkte dat haar ogen hem ongelovig aanstaarden en lachte zijn tanden bloot. 'It's not even a joke. Ik stal mijn vaders whiskey als kind en toen de smaak me wel beviel ben ik die gewoonte blijven volgen. In het begin leverde dat nog wel eens situaties op waar ik zo hard voor gestraft ben dat ik mijn kont nu nog voel branden, maar na een tijdje raakte ik minder snel zat en nu ik een vampier ben, heb je een hele vrachtwagen nodig om me omver te krijgen met dat spul,' ratelde hij met een geamuseerd lachje bij de herrinnering. 'Heel anders dan jou,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haar laatste post was dacht ik wanneer Lew Odile dat mes uit haar lijf haalde wat Savoy had gedaan omdat ze Ash aanviel en ze de stad in ging. Toen volgde hij haar, dus Dyvon is als 't goed is nog in de stad :]
    Nou, ik ben kinda onzeker aangezien veel mensen dingen anders zien dan ik als ik ze heb gemaakt :'D Ik kijk d'r anders tegenaan omdat ik er werk in heb zitten en er niet meer zo goed objectief naar kan kijken :']

    Odile - Goede vampier.

    Ik knipper een paar keer verbaasd met mijn ogen.
    'Een jonge alcoholist,' grijns ik. 'Hoewel het me toch wel wat lijkt om jou eens dronken mee te maken.' Ik merk dat zijn ogen over mijn lijf glijden. 'Ik had niks anders meer in mijn kledingkast liggen en de hele dag in een bebloed shirt lopen is ook nogal luguber,' zeg ik droogjes en glimlach dan kort. Ieder ander had tegen deze tijd nu wel een mep te pakken vanwege het staren, maar Lew bespaar ik de ellende. Zeker na dat ik zijn neus aan gort heb geslagen in de ring. Dat gevecht pakte wat slechter uit dan de bedoeling was en ik voel er weinig voor om hem nog een keer zo geestelijk en lichamelijk te kwellen. Ik zal een andere tegenstander moeten vinden, zucht ik innerlijk. Hoewel ik het misschien niet heb geuit, deed het me wel degelijk zeer toen ik Lew tegenover me had staan. Ik heb ook het vermoeden dat ik in een andere situatie sterker was geweest. Maar het risico lopen om naar de stad te gaan en een vampier uit te dagen voor een gevecht kan ik niet lopen. Savoy misschien. Ik trek een scheve grijns, die al gauw vervalt. Nee. Niet Savoy. Die zal wel denken: eerst wil ze met me naar bed en nu wil ze me aan gort slaan. Zal ik hem vertellen dat het Chase was? Ik snuif even geërgerd. Waarom zou ik? Savoy zou me toch niet geloven en denken dat het één van mijn trucjes was. Ik neem nog een slok van mijn koffie en merk dat ik het warm begin te krijgen. Lekker. Met een schuin oog volg ik Lew, die zonder moeite de whiskey naar binnen werkt. Mocht ik het proberen, dan kreeg ik meteen de klap te pakken. Zelfs nu al is het raak met die koffie. Ik begin het warm te voelen en voor een vampier is dat behoorlijk uitzonderlijk. Ik glimlach en kom overeind. Nog maar een kop. En ik gris de whiskey bij Lew vandaan. Ik drink nog niet de helft van wat hij naar binnen werkt, dus dit moet toch wel gaan? Toch? Ik neem tegenover hem plaats en begin aan mijn tweede kop koffie, die toch iets sterker uitpakt dan gedacht.
    'Ik stel voor dat we hier niet al te lang meer blijven. Voor dingen echt de verkeerde kant op gaan.'

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 21:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dudes, ik heb last van mgiraine, ofwel, ik vermoed dat het migraine is ^o)
    Al sinds gisteren --'' Maar ik zal posten wanneer mijn hoofdpijn over is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ZOMG, ik moet nog veel bijlezen D:
    Sorry, ik was inderdaad op vakantie, ik was vergeten het even duidelijk te zeggen :[
    Maar als ik bijgelezen heb zal ik reageren ^^
    Ik ben benieuwd wat er allemaal is gebeurd :3

    Edit: Die cover ziet er nice uit :0 Ik ben benieuwd naar het verhaal ^^
    En dat idee met Fjodor lijkt me inderdaad spannend, maar dan hebben we misschien wel wat nieuwe mensen nodig als clanleden. Dan kunnen we zelfs de naam wel houden omdat er geen weg terug is uit zijn clan, lol :']

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 16:48 ]

    Haha, het verhaal gaat eigenlijk over de eerste jaren van Odile in Fjodor's clan :Y). Het meisje op de voorkant is dan ook haar ^^ Ik heb een hoofdstuk online staan, maar er is dan ook een hele rits nog niet geactiveerd. Zo heb ik een buffer :]
    & Ja, dat zou nog het best zijn. Bear en Void hebben al een tijd niet gereageerd en als zij 't niet zien zitten om met hun personage verder te gaan, kunnen zij misschien twee clanleden zijn. Jij zou eventueel ook nog Savoy als clanlid laten spelen if you like omdat dat een slechterik is (krul)


    No growth of the heart is ever a waste