• Hoi, even een vraagje: Waarom is iedereen dood? Een tweemans RPG'tje kan namelijk net zo goed in storyvorm geschreven worden, jwz (krul).

    Ben lui, dus alleen de link van de laatste.

    Nummer 11: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?

    Kijk hier!
    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    People, can I have your attention please? Will the real Slim Shady- no, just kiddin'. Ik heb alleen even een verzoek, en dat is te melden als je niet meer meedoet in de RPG ipv niks van je te laten horen. Saves us a lot of confusion. Dank je.

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 22:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    hahaa, ik vind het goed hoor :'D Leek mij ook wel cool, dan gaan ze wel een avondopleiding volgen x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mooi ^^
    Het lijkt me best wel über :3 We moeten wel even een goede naam voor die school en een goed schooluniform bedenken ^^

    Bennett High *Kuch* nee ik kijk niet te veel tv. x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Uhm, ik ben vanaf vandaag zo'n beetje al afwezig, tot zaterdag omdat ik op werkweek ga..


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Okidoki, tot dan, en veel plezier ^^

    Vraagje: Gaan jullie hen op internaat steken, voor of na Fjodor en zijn hondjes de gang hebben ontvoerd? (Of willen jullie hen kwijt en ga je nieuwe personages maken?) x'D Ik was gewoon even niet mee c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ^
    Same question here :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hier is het meisje dat maar 5 uur geslapen heeft -facepalm- Waarom kan ik daar zo slecht tegen. En er was een krolse kat, rotbeest >:l

    Ah, Els, wat doen we? :'D Sowieso, als ze op internaat zitten en horen plots niks meer weten ze ook wel dat er iets mis is ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gaan we Fjodor introduceren, of wat was nu eigenlijk het plan ?

    Net toen Lew Odiles demonische relaas wilde afbreken, leek ze te beseffend at ze 't arme kind van haar stuk bracht en draaide het gesprek om. Hij kuchtte kort om de ongemakkelijke stilte die volgde te verbreken en zei: 'Wat Odile hier wilde zeggen is dat deze omgeving te gevaarlijk is. Natuurlijk zijn we niet allemaal zo en doen we ons best om onschuldige mensen zoveel mogenlijk van dat lot te behoeden, maar we kunnen je niet constant in de gaten houden. Je moet hier weg, meisje. Anders eindig je vroeg of laat als voedsel,' Lew nam Odiles hand vast en kneep zacht, terwijl hij Aimée met een klein glimlachje aankeek. Odiles kleine speech had hem zowel verontrust als geamuseerd. Om eerlijk te zijn maakte de gedachte dat ze mensen voor haar plezier pijn aan deed hem lichtjes misselijk, maar hij hield zichzelf voor dat zij dat niet meer was. Ze had het bovendien gedaan toen ze onder Fjodor - een naam die hij niet zonder een ander lelijk woord kon denken- zijn beleid stond en zo praktisch was opgevoed. 'Zullen we je naar het politiebureau brengen? Vertel hen maar van wat je vader ook gedaan heeft,' Hij wist dat het stom zou zijn om naar het dorp te gaan, maar zo was het meisje in ieder geval veilig. Die klootzakken zouden er toch niet op komen om een dorp te overvallen? Right?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    And once again, same question.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fjodor mag komen wat mij betreft ^^
    Misschien is het internaat iets voor als ze zijn weggekomen bij zijn clan? :]
    Dat zag ik namelijk al helemaal voor me.. Een vampier in een schooluniform _O_

    Haha lol, indeed :'D
    Alright, ik ga wel aan de schrijf.

    Odile - Goede vampier.

    Ik grijns even bij de gedachte aan het politiebureau.
    'In dat geval zul jij moeten gaan, want een bezoekje aan het politiebureau zal in mijn geval niet zo handig zijn. Tenzij ik me vermom. Als we je daar eenmaal veilig heen brengen, ben je buiten schot. Hopen we.' Ik aai even langs Lewis' hand en loop de keuken uit richting mijn kamer. Ik trek mijn lange jas aan en raap de twee tassen op. 'Zo. Ik ben klaar. Iemand nog de nood om spullen in te pakken? Doe het dan snel, we hebben geen eeuwen de tijd. Nog niet althans,' zeg ik als ik terug in de keuken ben. De rest kijkt me wat vreemd aan en ik zucht.
    'Goed. Ik ben even een beest vangen want ik sterf van de dorst.' Ik verdwijn uit de keuken, open de voordeur en vang de frisse wind op. Ik merk dat het bewolkt is en het niet lang zal duren voor het middernacht is. Welke dag zou het zijn? Welke maand? Ik ben het kerstmaal helemaal vergeten, bedenk ik me zuchtend als ik de bossen in loop. De alcohol is nu wel zo'n beetje uitgewerkt en dat komt mijn zintuigen ten goede. Ik loop dieper en dieper het bos in en ik vang de geur op van een kudde zwijnen. Dat zal de dorst wel moeten lessen. Ik sluip richting de kudde, die mij helaas al snel heeft opgemerkt. Verdomme, nu zal ik er nog moeite voor moeten doen ook. Ik zet het op een pijlsnelle sprint, waarna ik een kleiner zwijn te pakken krijg. Gauw zet ik mijn tanden in zijn nek en zuig het zalige bloed op. God, wat was ik hier aan toe. Tevreden gooi ik het zwijn van me af en kom overeind.
    'Hebben wij elkaar niet eerder ontmoet?' Met een ruk draai ik me om en staar in de ogen van een bekende vampier. 'Ja. Ik weet het zeker,' vervolgt hij met een grijns. 'Jij bent Odile Lavossa.' Mijn mond zakt een stukje open.
    'Hé Zachar! Ik heb haar.' Ik zet een paar stappen achteruit en vang de geur van een andere vampier op. 'Mooi.' Oh nee. Dit is niet goed. Helemaal niet goed. Ik moet de rest waarschuwen! Maar hoe?
    Ik zet het op een lopen en vlieg richting de rivier, de enige manier om mijn geur te maskeren.
    'Dacht het niet, liefje. Dat geintje kunnen we geen tweede keer riskeren.' Een vampier blokkeert me de doorgang. Ik gebruik alle kracht die ik heb om naar het huis terug te sprinten. Tot mijn voldoening laat ik ze achter me, maar ik weet dat de victorie van korte duur zal zijn.
    'Iedereen, weg hier! Nu!' roep ik paniekeriger dan ik wil. 'Verdomme, dit gaat niet werken. Jullie blijven geen minuut buiten schot,' grom ik kwaad.
    'Ga naar het zwembad beneden tot ik het signaal geef dat alles veilig is. Verstop je in het water en hou je kleding aan. Waar wachten jullie op! Als jullie niet leeggezogen willen worden door een meedogenloze vampierclan, doe dan wat ik zeg!' commandeer ik. 'Ze hebben me gezien, in het bos. Ik had ze niet zien aankomen omdat ik met dat verdomde zwijn bezig was. Het is een kwestie van tijd voor ze ons vinden,' zeg ik tegen Lewis. Mijn blik valt op de tas geld, die ik in een keukenkastje mieter. 'De wapenkist staat in mijn kamer, mocht je wat nodig hebben. Ik zou kiezen voor een lang mes om hun koppen mee af te hakken. Misschien is ze eerst verzwakken met je bajonet ook een goed idee.' Gauw hol ik naar mijn kamer en gooi de wapenkist open. Ik haal er een lang mes uit en bij het zien van het metalen lemmet komen de welbekende moordlusten weer naar boven drijven. Deze keer gaan er koppen rollen, Odile. Een uitgelezen gelegenheid om te moorden voor een goed doel.
    'Goed,' zeg ik tegen Lew als ik met het enorme mes in de keuken aankom. 'Als je de kans ziet een vampier met een zwarte lange jas en een lichtblonde staart weet te raken, grijp die kans ook. Dat is de klootzak die me zo gemaakt heeft zoals ik nu ben.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zit er aan te denken Savoy op te offeren in een poging Fjodor te doden ofzo.. Dan heeft hij ten minste nog een laatste goede daad :']
    Is that alright?

    Yue
    Als Odile weg is gegaan zet ik de afgewassen spullen terug in de kastjes en besluit wat kleren in te pakken. "Ik ga wat spullen halen voordat we moeten vertrekken." Ik glimlach naar Lew, Dewi en het nieuwe meisje en wil de kamer uit lopen als ik bijna omver gebeukt word door Odile. Bang luister ik naar haar instructies, en besluit dan dat het tijd voor actie is. Ik sleur Dewi en het nieuwe meisje beide aan een arm mee naar het zwembad. "Kom! Jullie hebben gehoord wat ze zei!" Zonder op reactie te wachten spring ik in het water. De overgang van lucht naar vloeistof geeft nog altijd een shock effect, zelfs nu ik de temperatuur niet of nauwelijks meer kan voelen. Vrijwel meteen plakken mijn kleren tegen mijn huid aan en valt mijn haar in natte strengen langs mijn gezicht. Ik kom boven en neem een teug adem, als ik me besef dat ik niet meer hoef te ademen. Tja, sommige dingen ontwen je nooit. Ik draai me om naar Dewi en het meisje, en wenk ze om er ook in te komen.

    Savoy
    Ergens in de verte hoor ik Dewi krijsen dat ik geen zelfbeheersing heb en dat ze van me walgt. Maar het kan me niet schelen. Dan zegt ze dat ze me begon te mogen, en al weet ik dat het precies is wat ze wil bereiken, ik haal mijn tanden weer uit Aimeés nek en kijk haar grijnzend aan. Ze trekt een vies gezicht, waaruit ik afleid dat er waarschijnlijk rond mijn hele mond bloed zit. Met een arm houd ik Aimeé omhoog, die erg slap op haar benen staat en volgens mij zomaar omvalt, en met de andere veeg ik langs mijn mond. Er zit nu inderdaad een rode veeg op mijn arm. Dan kijk ik Dewi weer aan, en ik kan het niet laten te grijnzen. "Je begon me te mogen? Ik heb meerdere keren van je bloed gedronken, heb jou en je vrienden aangevallen, en je begon me te mogen?!" De grijns verandert in een bulderende lach. "Dat, mijn lieve Dewi, is ontzettend dom. Eigenlijk was ik van plan dit nieuwe dingetje leeg te zuigen, maar weet je wat, omdat je het zo lief gevraagd hebt." Ik duw Aimeés slappe lichaam naar Dewi toe, die haar meteen opvangt. "Ik denk dat ik dat bloed maar eens af ga wassen." Ik draai me al om en wil weglopen als ik me nog iets bedenk. "Oja, en zeg maar tegen je kleine vriendinnetje daar dat haar bloed heerlijk smaakt - Ze kan maar beter oppassen als ze in het vervolg nog meer vampiers tegen komt." Nog grijzend loop ik terug naar mijn kamer. Dewi, die mij mag. Wat een mop.

    Het is hier dood. Wat erop neerkomt dat ik hier niet echt verder kan enzo.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 19:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    even iets hoor, ik snap er nu niet heel veel meer van ,en ik kom er zelf niet echt uit, dus kan iemand me even bijpraten over wat ik nu zo'n beetje moet gaan doen? ^-^

    Graag en danku.


    Feel the fire, but do not succumb to it.