• Hoi, even een vraagje: Waarom is iedereen dood? Een tweemans RPG'tje kan namelijk net zo goed in storyvorm geschreven worden, jwz (krul).

    Ben lui, dus alleen de link van de laatste.

    Nummer 11: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?

    Kijk hier!
    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    People, can I have your attention please? Will the real Slim Shady- no, just kiddin'. Ik heb alleen even een verzoek, en dat is te melden als je niet meer meedoet in de RPG ipv niks van je te laten horen. Saves us a lot of confusion. Dank je.

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 22:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry dat ik een tijdje niet online ben gekomen. Had wat problemen thuis en drukte van school.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    Sorry dat ik een tijdje niet online ben gekomen. Had wat problemen thuis en drukte van school.

    kan gebeuren heeft iedereen wel eens

    Ik ben e3r nog altijd, maar ik kan niet zo goed bedenken wat voor zinnigs Aim zou kunnen doen (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seneca schreef:
    Ik ben e3r nog altijd, maar ik kan niet zo goed bedenken wat voor zinnigs Aim zou kunnen doen (:

    ik zou het ook niet weten, ik ben net pas ingesprongen dus misscien kun je er wat mee??

    Okee.. Een probeersel;

    Aimeé
    Ze loopt maar een beetje mee in de rij. Het bos wekt akelige beelden bij haar op, waardoor ze al snel krijtwit ziet. Haar gedachten zijn meer bij de toekomst. Word ze alsnog vermoord? Ze ademt een beetje bibberig in en kijkt wat rond. Erg ongure types. Haar leven is haar helemaal niet meer zeker. En nu? Hier wegkomen lijkt onmogelijk. ''Alvast bedankt, Odile.'' Probeerd ze te mimen naar Odile. Alles lijkt om haar te draaien. En Fjodor. Af en toe voelt ze een hand langs haar nek gaan. Bah, daar krijgt ze nu echt de rillingen van. Ze bijt op haar trillende onderlip en stopt haar handen in de zakken van haar vest. Ze is moe, en heeft geen idee hoe het nu verder gaat. Savoy heeft ze nog niet gezien. Wat? Savoy? waarom denkt ze daar nu weer aan. Afkeurend klakt ze wat met haar tong en kijkt naar de weg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    Hoe verder we het bos in lopen hoe akeliger het wordt. 'Dorie, de batterij van mijn iPod is leeg,' denk ik. Ik kijk weer eens rond en zie een meisje steeds witter worden. Ze begint te trillen, en een beetje te wankelen alsof ze duizelig wordt. De hand van de lange man gaat langs haar nek. 'Kun je niet zien dat ze dat niet fijn vind,' wil ik tegen de man zeggen maar er komt geen woord uit mijn mond, alleen een beetje gemompel. Ik wil haar helpen maar ik weet niet hoe. 'Waarom heeft niemand me ooit geleerd om zoiets te doen?' denk ik. Ik loop een beetje meer naar haar toe. Nu loop ik langs haar en zie dat ze het er erg moeilijk mee heeft. Weet zij iets wat ik niet weet of licht het gewoon aan het enge bos? Opeens lopen de koude rillingen over mijn rug.

    Aimeé
    Ik veeg met de mouw van mijn vest langs mijn nat geworden wangen. Om me heen lopen de overige mensen als stel of gewoon samen. En natuurlijk loop ik bij de engige vampiers. Het zal ook eens niet.. Er rolt een trillerig zuchtje over mijn lippen. Ik heb het ijskoud, en bovendien blijven de vampiers achter me, me plagen. Ik bijt zacht op mijn trillende onderlip en kijk wat naar de grond, waardoor er wat bruine lokken voor mijn groene ogen vallen. Verschrikkelijk vind ik het hier.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    Ik hoor een trillend zuchtje, het komt van het meisje waar ik nu bij loop. Ik kijk naar haar, en zie dat ze helemaal trilt van de kou. Mijn kleding is aangepast aan het weer, maar die van haar niet echt. Ik doe mijn windjack uit en kijk haar aan. Ik zie dat ze hem wel wilt maar hem niet helemaal durft aan te nemen. Weer heb ik het gevoel dat ik niet geaccepteerd word en behandeld word alsof ik anders ben. Ik kijk haar weer aan en zie haar mooie bruine lokken voor haar ogen vallen. Ik leg mijn windjack over haar rug.

    Aimeé
    Ik kijk een beetje verwonderd naar de actie van de jongen. ''D-dankje.'' Zeg ik zachtjes. Het is al weer een beetje warmer. Daarna haal ik even snel een hand door mijn haren. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet zeggen of doen. ''Ik ben Aimeé.'' Zeg ik dan maar zachtjes, en bijt wat op mijn onderlip. Zou hij hier vanaf weten? Vast niet. Een beetje onzeker staar ik naar de grond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    'Alsjeblieft,' zeg ik lief tegen haar, 'ik ben Quinten, maar noem me maar Quint.' Langzaam krijg ik het gevoel dat ze een beetje blij is geworden, maar nog steeds angstig. Het is duidelijk te zien dat ze ook iet weet wat ze nu moet doen. We zitten in hetzelfde schuitje. Ik krijg de rare gedachten dat ze iets verbergt voor de anderen en niet weet of ik het weet. 'Wat moet ik weten?' vraag ik haar voorzichtig, zo zacht dat niemand anders het kan horen.

    Aimeé
    Ik kijk hem met grote ogen aan als hij me dat vraagt. ''N-niets.'' Ik wil niet nog meer problemen en kijk daarom naar de grond. Hoe zou hij het weten? Ik dacht dat ik wel redelijk kon liegen. Niet dus.. Ik probeer iets te verzinnen maar het wil maar niet. Ik kan er niets op zeggen en blijf daarom maar stil. Eigenlijk begin ik direct alweer te trillen. Bah, waarom was ik ook zo soft?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    'het is niet erg als je het niet wil vertellen' zeg ik, 'als je maar weet dat ik geen idee heb wat er gaat gebeuren en dat je ke wel kunt vertrouwen.' we lopen weer een heel stuk door het bos. Het wordt dichter en dichter. Bij elk geluid dat geen krakende takjes op de grond zijn kijk ik op. Iedereen is in gesprek maar ze stralen angst uit. De mensen die acher me lopen lijken mij degene die alles in de hand hebben. Het lijkt alsof je door een misstap aan de wolven wordt gevoerd. Ik kijk weer naar Aimee, ze kijkt naar de grond. Zij straalt de meeste angst uit, en dan heb ik mezelf niet meegerekend.

    Aimeé
    Ze haalt een van haar handen uit haar zakken en pakt daarmee de hand van Quint vast. Ze heeft gewoon een beetje steun nodig. Daarna kijkt ze wat voor zich, en laat ze af en toe haar donkergroene ogen opzij naar Quint glijden. Waar ze heen lopen heeft ze geen idee, maar wel dat er iets goed mis is. Bedenkelijk kijkt ze even achterom. Alles draait om de woorden van Fjodor en Odile. Maar Odile is toch samen met Lew.. En een andere vampier bemoeit zich er ook al mee. Nee, dit gaat niet zo best.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leute, waar gaan we ze heen brengen? Ik kan dat nml niet in m'n eentje beslissen. Dan pas kan ik verder posten ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    I dunno Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.