• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    Als reactie op de laatste reactie van het andere topic:

    Wtf? Alle Slytherins gebruiken cheats? En je kunt er niet voor zorgen, dat mensen niet bij andere huizen worden ingedeeld. Daar moet je de site voor hacken =.= Weet niet of je het gemerkt hebt, maar Slytherin heeft de minste leerlingen en Ravenclaw de meeste.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ook reactie van die laaste vraag van topic ding:
    ik ben een slytherin en geloof ze zijn niet slecht =.=


    Shoganai i ne~

    Cresselia schreef:
    ook reactie van die laaste vraag van topic ding:
    ik ben een slytherin en geloof ze zijn niet slecht =.=


    Daarom, de common room is heel gezellig.. En bij ons hebben we nooit zulke dingen gezegd over Ravenclaws, zelfs niet toen ze voor stonden. Dan was het gewoon aanmoediging tegenover de andere Slytherins om potions te maken.. Alleen omdat wij nu voor staan, betekent niet, dat we meteen de hele boel bij elkaar aan het cheaten zijn >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Daarom, de common room is heel gezellig.. En bij ons hebben we nooit zulke dingen gezegd over Ravenclaws, zelfs niet toen ze voor stonden. Dan was het gewoon aanmoediging tegenover de andere Slytherins om potions te maken.. Alleen omdat wij nu voor staan, betekent niet, dat we meteen de hele boel bij elkaar aan het cheaten zijn >.<
    i know >.< ik ben nu bezig met een potion en het is nu bij 41% >.<


    Shoganai i ne~

    Cresselia schreef:
    (...)i know >.< ik ben nu bezig met een potion en het is nu bij 41% >.<


    Wat is je username?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    lol, ik heb duidelijk iets gemist, maar wij zwadderaars moeten toch altijd de slechterik zijn xD

    ... Lets make Hogwarts a happy place!
    [Geen gevecht tussen slytherin and Ravenclaw, kay?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hoe groot is eigenlijk de kans dat je in Slytherin komt?

    Ik kan nog niet binnenkomen maar lees hier wel dat die potions maken lastig ofzo is en dat je megalang moet wachten. Kan je dan gewoon je computer uitzetten of moet ie aanstaan een paar uur lang???


    ~Live your life!~

    SlytherinXXX schreef:
    Hoe groot is eigenlijk de kans dat je in Slytherin komt?

    Ik kan nog niet binnenkomen maar lees hier wel dat die potions maken lastig ofzo is en dat je megalang moet wachten. Kan je dan gewoon je computer uitzetten of moet ie aanstaan een paar uur lang???


    De kans dat je in Zwadderich komt, is 1/4 (krul)
    Nja, Slytherin heeft tot nu toe de minste leden en Ravenclaw de meeste, dusja.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Wat is je username?
    SpellPumpkin46


    Shoganai i ne~

    Ik heb me nog niet kunnen registreren, en kan dat dus pas doen als de site openbaar is voor iedereen. Maar ik heb een vraag, ik ben 13 en word 14 in november, als ik mij dan in oktober registreer, moet ik dan het email adres van mijn ouder of voogd geven?


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Ecanus schreef:
    Als reactie op de laatste reactie van het andere topic:

    Wtf? Alle Slytherins gebruiken cheats? En je kunt er niet voor zorgen, dat mensen niet bij andere huizen worden ingedeeld. Daar moet je de site voor hacken =.= Weet niet of je het gemerkt hebt, maar Slytherin heeft de minste leerlingen en Ravenclaw de meeste.

    Waar zeg ik dat alle Slytherins cheats gebruiken? Ik las het gewoon en vroeg even of het waar was =P
    Ik geloof dat sommige Eagles een beetje doorslaan in het feit dat ze tweede staan, ze beschuldigen steeds alle Slytherins enzo... Nah, sommige Slytherins liepen ons toen ook de hele tijd te beledigen x) Ik doe daar niet aan mee, jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    (...)
    Waar zeg ik dat alle Slytherins cheats gebruiken? Ik las het gewoon en vroeg even of het waar was =P
    Ik geloof dat sommige Eagles een beetje doorslaan in het feit dat ze tweede staan, ze beschuldigen steeds alle Slytherins enzo... Nah, sommige Slytherins liepen ons toen ook de hele tijd te beledigen x) Ik doe daar niet aan mee, jullie?



    DrarryMORE zei op 4 sep 2011 - 16:19: ip

    In de Ravenclaw Common Room zegt iedereen dat alle Slytherins cheats gebruiken en zorgen dat Ravenclaw minder leerlingen krijgen. Weet iemand of dit waar is?



    je zegt daar, dat ze zeggen dat alle Slytherins cheats gebruiken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    je zegt daar, dat ze zeggen dat alle Slytherins cheats gebruiken.

    Oh, shit, ik bedoelde bijna alle =P Maar dat zeggen ze, ik geloof het niet echt...

    Weet iemand ook hoe ze achter die cheats enzo zijn gekomen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    (...)
    Oh, shit, ik bedoelde bijna alle =P Maar dat zeggen ze, ik geloof het niet echt...

    Weet iemand ook hoe ze achter die cheats enzo zijn gekomen?
    ze gebruiken geen cheats =.=


    Shoganai i ne~