• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    Megahooves schreef:
    pottermore is een teleurstelling(no_chears)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hij loopt steeds vast, dat is irritant...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Een vraagje: is de "friends" pagina bij jullie ook zo langzaam, loopt alles al meteen vast als je een verzoek accepteert en duurt het lang om op de pagina te komen, of ligt dat alleen aan mij?

    Trouwens, de punten die je krijgt bij de potions zijn veranderd. Ik kreeg er net 9 :)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik krijg ook meer punten bij potions maken (:
    ik heet trouwens RiverNox191 op pottermore en ik ben een hufflepuff :D

    Uhm ik kom er niet op??


    Taking pictures of you is such a wonderful thing to do ~

    ben ik nu de enige die er nog niet is binnengeraakt?
    --'


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nee hoor [: ik ken veel mensen die er ook nog niet in zitten. Het is wel heeeel erg leuk:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk dat Pottermore echt wel bewijst dat Slytherin ambitieus is. We zitten met 2000 magiërs minder dan de meeste houses en toch hebben we de meeste punten. (:


    Let the Night embrace you

    Ik vind de wedstrijd tussen Ravenclaw en Slytherin grappig, maar toch, Ravenclaw is gewoon awesome (A) Ik geloof dat het cheaten, wat sommige mensen blijkbaar deden ofzo, niet meer kan, gelukkig.
    Pottermore vind ik een beetje saai worden, de potions duren ontzettend lang en we kunnen ook niet duelleren...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het interesseert me geen reet dat ik in Huffelpuf zit die de minste punten hebben, in de common room is het altijd echt onwijs gezellig. Iedereen motiveert elkaar, helpt elkaar en we praten over van alles. Ook al staan we achter, we zijn wel gewoon goed bezig met potions en zo. [: Als ik niet in Huffelpuf zat, wilde ik dat het Ravenklauw was.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mugwump schreef:
    Het interesseert me geen reet dat ik in Huffelpuf zit die de minste punten hebben, in de common room is het altijd echt onwijs gezellig. Iedereen motiveert elkaar, helpt elkaar en we praten over van alles. Ook al staan we achter, we zijn wel gewoon goed bezig met potions en zo. [: Als ik niet in Huffelpuf zat, wilde ik dat het Ravenklauw was.

    That's the spirit (joehoe)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nynk, jij doet echt geen flikker.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mugwump schreef:
    Nynk, jij doet echt geen flikker.:Y)

    Het is 'n beetje saai (no_chears) Ik zal nu even kijken!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, hij doet het niet 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    O, echt? x) Sinds wanneer niet?


    "I shut my eyes in order to see.'