• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    Nimis schreef:
    (...)
    In een van de hoofdstukken moet je een test invullen en dan word je ingedeeld in een van de afdelingen (:


    Dankje (: Proud to be a hufflepuff

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 19:19 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oke, de site ligt er nu uit bij mij :')


    I just love you so damn much. X Soraya

    IK HEB DE MAIL! maar de site ligt er natuurlijk nu uit. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik ben StarMist112, btw (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Eigenlijk heb ik mijn mail nog geen halve week geleden gekregen en ben ik Pottermore nu al beu gespeeld. Die potions duren te lang en mislukken constant en voor de rest kan je niets doen aangezien je de chapters al op een goed uur gelezen hebt. :x


    Let the Night embrace you

    Suicune schreef:
    Eigenlijk heb ik mijn mail nog geen halve week geleden gekregen en ben ik Pottermore nu al beu gespeeld. Die potions duren te lang en mislukken constant en voor de rest kan je niets doen aangezien je de chapters al op een goed uur gelezen hebt. :x

    I feel the same thing!


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Suicune schreef:
    Eigenlijk heb ik mijn mail nog geen halve week geleden gekregen en ben ik Pottermore nu al beu gespeeld. Die potions duren te lang en mislukken constant en voor de rest kan je niets doen aangezien je de chapters al op een goed uur gelezen hebt. :x


    Ja he (no_chears)
    Er moeten véél meer interacties komen en zo komen. En de rest van de boeken moet er ook op.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind, dat er iets moet komen als een optie om in een zwerkbalteam te komen en zo wedstrijden te spelen (krul) Including a quiz to tell you which position you'd be. Al kan dat pas vanaf het tweede jaar dan.. Oh! Stiekem moet er ook gewoon een optie komen om een quiz te doen, waarmee je je perfecte Hogwarts match krijgt -gniffelt- okay, misschien ook niet XD


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maar ze zijn ook nog dingen aan het veranderen hè, ik las geloof ik op de Insider dat ze meer interacties en geluid enzo gaan maken (wacht, is dat niet hetzelfde?) omdat bijna iedereen dat zegt. En als alle boeken er in 1 keer opkomen is het ook niet leuk x)
    -wauw dit klonk betweterig. Maar ik ben niet voor niks een ravenclaw (A)-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Heb mijn mail gekregen:)(yeah)


    We're all dancing to the same sad song.

    Jahj, ik heb mijn mail :'D Adios, i'm off to Hogwarts


    To love is to destroy.

    Whieehaaa, ik heb mijn mail!


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Weet er iemand hoe je de forbidden corridor opent? Ik ben voorbij die instructies gegaan en nu lukt het dus niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Weet er iemand hoe je de forbidden corridor opent? Ik ben voorbij die instructies gegaan en nu lukt het dus niet.

    Klik even op Spells bovenin, daar kan je oefenen =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    uhh Pottermore doet het nu niet :'D


    Shoganai i ne~