• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    Kun je nog altijd een mail krijgen? ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Kun je nog altijd een mail krijgen? ;o


    Ik heb die van mij vandaag gekregen, dus ik denk het wel. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Tot 30 september nog


    To love is to destroy.

    pottermore is een teleurstelling(no_chears)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Godver mail kom toch!!!


    ~Live your life!~

    De site ligt er de laatste tijd weer redelijk veel uit...

    En ik hou van de 'common room' van gryffindor, lekker gezellig is het daar =3


    Never run out of reasons to smile...

    Hmm, heb die mail nog stééds niet. Ik voel me een loner. (cat)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Torchic schreef:
    De site ligt er de laatste tijd weer redelijk veel uit...

    En ik hou van de 'common room' van gryffindor, lekker gezellig is het daar =3


    AAh vind je
    das waarschijnlijk
    niets tegenover slytherin
    :Y)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Me: *Gaat op Pottermore*
    Pottermore: Nee! Je moet schrijven! *valt uit*
    Me: (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Me: *Gaat op Pottermore*
    Pottermore: Nee! Je moet schrijven! *valt uit*
    Me: (no_chears)


    Hahaha dat dacht ik dus ook:(


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)

    AAh vind je
    das waarschijnlijk
    niets tegenover slytherin
    :Y)

    Die van Ravenclaw is het best =D Jullie moeten stoppen met punten krijgen haha x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    StoryBelle schreef:
    Me: *Gaat op Pottermore*
    Pottermore: Nee! Je moet schrijven! *valt uit*
    Me: (no_chears)


    Snap het nou eens dan, ik heb alles in mijn macht tot jij je personage hebt ingeleverd:Y)

    Hel schreef:
    (...)

    Snap het nou eens dan, ik heb alles in mijn macht tot jij je personage hebt ingeleverd:Y)


    This explains everything! @_@
    [Het is trouwens niet mijn schuld dat ik antwoord geef op dit topic, ik heb een abo (joehoe))


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    This explains everything! @_@
    [Het is trouwens niet mijn schuld dat ik antwoord geef op dit topic, ik heb een abo (joehoe))


    waar heb jij geen abo op?(joehoe)

    I'm in!!!
    Omg, dit is echt zó geweldig. *O**O*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?