• Als ik in de bioscoop een film zit te kijken, kan ik nooit stilzitten. Ik moet altijd popcorn gooien ofzo, of perongeluk me drinken omgooien. - geen idee waarom - of bij een 3d film moet ik heel veel met me armen bewegen. Ik weet niet waarom, maar dat doe ik altijd. Omdat het leuk is ofzo. Nu ben ik benieuwd of ik de enige ben die dit doet? xd

    Mudblood schreef:
    Oh, ik erger me dood aan mensen die zich niet stil kunnen houden. Ik heb geld betaald om de film te kijken, niet om het gegiebel en geklets van anderen aan te horen. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Lovelyxxx schreef:
    Haha, dan ben jij het soort persoon waar ik me altijd aan erger in de bios ;)


    Gleek and proud <3

    Lovelyxxx schreef:
    Haha, dan ben jij het soort persoon waar ik me altijd aan erger in de bios ;)


    All was well.

    Lovelyxxx schreef:
    Haha, dan ben jij het soort persoon waar ik me altijd aan erger in de bios ;)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lovelyxxx schreef:
    Haha, dan ben jij het soort persoon waar ik me altijd aan erger in de bios ;)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Volgens mij zou je de volgende keer je wat meer inhouden, zo aan de reacties te zien...

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 14:02 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oppugno schreef:
    Hm, ik klets altijd onder een film over de film zelf. Maar dat heb ik niet ^^

    Doe ik ook.(: En dan vooral commentaar leveren op mensen die nóg harder praten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Als de stoel voor me vrij is, leg ik mijn voeten daarop. Als de stoel naast me vrij is, ga ik halfweg de film horizontaal in de stoel gaan zitten waardoor mijn benen over de rand op de andere stoel liggen en ik met mijn rug tegen de andere leuning aanzit. Haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik gooi alleen met M&M's. Popcorn is veel te lekker om weg te gooien :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lovelyxxx schreef:
    Haha, dan ben jij het soort persoon waar ik me altijd aan erger in de bios ;)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Secretive schreef:
    Als de stoel voor me vrij is, leg ik mijn voeten daarop. Als de stoel naast me vrij is, ga ik halfweg de film horizontaal in de stoel gaan zitten waardoor mijn benen over de rand op de andere stoel liggen en ik met mijn rug tegen de andere leuning aanzit. Haha.


    Dat doe ik ook altijd. Maar daar stoor je tenminste geen andere mensen mee. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben gewoon stil in de bioscoop. Andere mensen hebben geld uitgegeven om een film te kijken, dan vinden ze het echt niet leuk als ik hard loop te praten of zonder reden popcorn naar iemand zit te gooien.
    Ik heb één keer popcorn naar iemand gegooid in de bioscoop, maar die jongens waren zo irritant en deden het zelf ook bij andere mensen dus heb ik ze terug gepakt(cat)

    Alleen lach ik soms nogal hard in de bioscoop bij momenten waarbij niemand de scene grappig vind behalve ik(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik zit, ik eet, ik drink en ik kijk.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.