• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Weet er iemand of pukkelpop volgend jaar nog door gaat?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Mijn broer is nu opweg naar huis met een paar vrienden. 1 van hen is zwaar in shock...

    First schreef:
    Weet er iemand of pukkelpop volgend jaar nog door gaat?

    Waarschijnlijk wel hoor.

    First schreef:
    Weet er iemand of pukkelpop volgend jaar nog door gaat?


    Ik denk van wel... Al zullen ze zeker een minuut stilte houden volgend jaar voor alle doden en gewonden ):


    Olive

    Crushed schreef:
    Mijn broer is nu opweg naar huis met een paar vrienden. 1 van hen is zwaar in shock...

    Mijn broer is ook op weg naar huis.Ik hoop dat het goed komt met die vriend.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Mijn broer is ook op weg naar huis.Ik hoop dat het goed komt met die vriend.


    Ik ben zelf in shock, dus ik wil niet weten hoe het eraan toegaat met de mensen die het hebben meegemaakt :x


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ik denk van wel... Al zullen ze zeker een minuut stilte houden volgend jaar voor alle doden en gewonden ):

    Waarschijnlijk.Maar er zullen toch wel veel mensen bang hebben om nog te gaan.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Mijn broer is ook op weg naar huis.Ik hoop dat het goed komt met die vriend.

    Ik ook, ik ben bang om hem te zien. Hij is blijkbaar in zijn eentje in een tent gekropen en er de hele avond niet meer uitgekomen van de shock.

    Crushed schreef:
    (...)
    Ik ook, ik ben bang om hem te zien. Hij is blijkbaar in zijn eentje in een tent gekropen en er de hele avond niet meer uitgekomen van de shock.

    Omg sterkte!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Authors schreef:
    (...)

    Ik ben zelf in shock, dus ik wil niet weten hoe het eraan toegaat met de mensen die het hebben meegemaakt :x

    Ja de meeste zullen wel psychologische hulp nodig hebben.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    5 doden al? :o het laatste wat ik heb gehoord is 3 doden... ik kende iemand die er naartoe ging, maar die is ongedeerd, gelukkig.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Crushed schreef:
    (...)
    Ik ook, ik ben bang om hem te zien. Hij is blijkbaar in zijn eentje in een tent gekropen en er de hele avond niet meer uitgekomen van de shock.

    Omg echt wat erg.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Ja de meeste zullen wel psychologische hulp nodig hebben.


    Sommige misschien wel ja.


    Olive

    Chocolicious schreef:
    5 doden al? :o het laatste wat ik heb gehoord is 3 doden... ik kende iemand die er naartoe ging, maar die is ongedeerd, gelukkig.

    Ja er zijn nog 2 mensen gestorven aan hun verwondingen.
    Gelukkig is die ongedeerd (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Chocolicious schreef:
    5 doden al? :o het laatste wat ik heb gehoord is 3 doden... ik kende iemand die er naartoe ging, maar die is ongedeerd, gelukkig.


    Het zal waarschijnlijk oplopen, er wordt zelfs geroddeld dat er een zesde dood is, maar dat is nog niet bevestigd ):


    Olive