• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Hmm, ik vind het hele pukkelpop ding nogal opgeblazen.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Hmm, ik vind het hele pukkelpop ding nogal opgeblazen.


    Er zijn 5 doden en echt super veel gewonden en jij vind het OPGEBLAZEN?
    Ik neem aan dat er niemand was die je kende?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Authors schreef:
    Mijn buurvrouw is vandaag om 6 uur 's morgens vertrokken om haar kinderen op te halen. Ze is nu terug; haar zoon is ongedeerd, maar Louise ligt op de eerste hulp. Ze heeft een tak tegen haar hoofd gekregen en haar oog is redelijk hard beschadigd.

    Oh dat is echt super erg.Wens haar veel beterschap en sterkte


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Bronte schreef:
    Hmm, ik vind het hele pukkelpop ding nogal opgeblazen.

    WABLIEFT?!
    De vriend van mijn broer is in shock, dit zal hem zijn hele leven achtervolgen! Heb je enig idee hoe zwaar dat is?!

    Bronte schreef:
    Hmm, ik vind het hele pukkelpop ding nogal opgeblazen.


    Lekker harteloos. Er zijn vijf doden, drie mensen zitten te vechten voor hun leven, zeven zijn zwaargewond en ong. 140 hebben letsels opgelopen. Honderden mensen hebben nu problemen omdat ze dit hebben zien gebeuren en sommige hebben trauma's opgelopen. En jij vindt dit opgeblazen?


    Olive

    Je komt precies op elke site wel één harteloos mens tegen...


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Authors schreef:
    (...)

    Ik heb kleine storm gehoord, waarschijnlijk luisterde ik niet goed.


    Achja, gebeurd is gebeurd. Natuurlijk wel heel erg voor de gewonden, doden. Shit happens. Oh en beterschap aan haar dochter. Het zou mijn kinderen eens moeten overkomen, ik zou gek worden.

    Authors schreef:
    Mijn buurvrouw is vandaag om 6 uur 's morgens vertrokken om haar kinderen op te halen. Ze is nu terug; haar zoon is ongedeerd, maar Louise ligt op de eerste hulp. Ze heeft een tak tegen haar hoofd gekregen en haar oog is redelijk hard beschadigd.

    Wens haar veel beterschap !

    Cassells schreef:
    Je komt precies op elke site wel één harteloos mens tegen...


    Inderdaad -.-


    Olive

    Bronte schreef:
    Hmm, ik vind het hele pukkelpop ding nogal opgeblazen.

    Je bent niet goed, jij. Er zijn 5 doden, 3 mensen véchten nog om hun leven en er zijn nog een aantal zwaargewonden én nog mensen met letsels. Jij was daar niet, jij wéét niet wat er allemaal gebeurt is. Hier maak je me ongelofelijk pissed door dus alsjeblieft, houd je bullshit voor jezelf.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 14:33 ]

    Bronte schreef:
    Hmm, ik vind het hele pukkelpop ding nogal opgeblazen.


    Dit meen je toch niet? Het is hartstikke erg! Ook al is niemand die ik ken gewond, toch heb ik medelijden met al die andere. Die vijf doden, die drie voor hun leven vechten en alle 140 andere!

    EDIT; en die zeven andere (die drie wat voor hun leven vechten niet meegeteld) die zwaargewond zijn.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 14:34 ]

    Zelf ben ik er niet heen geweest. Een shock om dat te horen wat er is gebeurd.. Van sommige die er heen zijn gegaan weet ik dat het met hen oké is.. Maar van anderen weet ik het weer niet...


    Ik wil een tuin vol egels

    Bronte schreef:
    Hmm, ik vind het hele pukkelpop ding nogal opgeblazen.

    Whaaat?
    Er zijn minstens 5 doden.Het kan zeker nog oplopen tot 8 aangezien er 3 in levensgevaar zijn. 10 zwaargewonden en meer dan 140 hebben er een verwonding aan overgehouden.Iedereen dat daar was was of is in schok.Dit zal hun hele leven blijven achtervolgen en jij vind dit opgeblazen?
    Je weet niet wat je zegt.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Haha, laat ze. Volgens mij zoekt dat mens om aandacht.

    Crushed schreef:
    Haha, laat ze. Volgens mij zoekt dat mens om aandacht.

    Ja maar dat ze het dan op een andere manier doet he.
    Dit is gewoon respectloos.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"