• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Glue schreef:
    (...)

    En er zijn dacht 1 of 2? mensen op de campimg gestorven. ):

    Er is 1 iemand op de camping gestorven 2 mensen in het ziekenhuis aan hun verwondingen en dan nog 2 op de plek zelf.Echt erg.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik mocht normaal gaan, maar toen mijn punten voor Frans heel slecht waren, mocht ik niet meer :/ Ik wil hierbij even mijn leerkracht bedanken omdat ze me zulke slechte punten heeft gegeven en moeilijke toetsen maakte


    Olive

    Mijn zus zat in één van de standjes waarop een boom is gevallen. Zij en haar vrienden moesten zich echt haasten om eruit te geraken voor dat standje zou instorten... We zijn haar daarna gaan halen in Hasselt, en zijn onderweg een bus tegengekomen waar de gewonden inzaten, dat was echt eng om te zien...

    Er stond een jongen naast ons en na de storm, om ons wat bezig te houden, praatte we wat met hen en met enkele Nederlanders achter ons. Zij hadden die dag speciaal uitgekozen omdat Mars kwam én een jongen jarig was die Mars graag zag, heeft hij ze niet eens kunnen zien.
    Maar tegen die jongens naast ons grapten we (wij met 2 en dan die Nederlanders) dat hij zijn tent sowieso niet meer ging vinden etc. Was nog wel lachen, al wisten we dat het, al dan niet bij hem, sowieso gebeurt was.

    Newyorker schreef:
    Mijn zus zat in één van de standjes waarop een boom is gevallen. Zij en haar vrienden moesten zich echt haasten om eruit te geraken voor dat standje zou instorten... We zijn haar daarna gaan halen in Hasselt, en zijn onderweg een bus tegengekomen waar de gewonden inzaten, dat was echt eng om te zien...


    Urgh, dat moet verschrikkelijk zijn :s


    Olive

    Authors schreef:
    Ik mocht normaal gaan, maar toen mijn punten voor Frans heel slecht waren, mocht ik niet meer :/ Ik wil hierbij even mijn leerkracht bedanken omdat ze me zulke slechte punten heeft gegeven en moeilijke toetsen maakte


    Zijn leraren toch nog ergens goed voor. (;

    Authors schreef:
    Ik mocht normaal gaan, maar toen mijn punten voor Frans heel slecht waren, mocht ik niet meer :/ Ik wil hierbij even mijn leerkracht bedanken omdat ze me zulke slechte punten heeft gegeven en moeilijke toetsen maakte

    Ja zo zijn er wel vele, ik had mijn ouders bijna overtuigd omdat mijn broer me wou chaponeren, maar uiteindelijk hebben ze toch nee gezegd. Volgens jaar mag ik, maar ik weet niet zeker of ik zou gaan.

    Newyorker schreef:
    Mijn zus zat in één van de standjes waarop een boom is gevallen. Zij en haar vrienden moesten zich echt haasten om eruit te geraken voor dat standje zou instorten... We zijn haar daarna gaan halen in Hasselt, en zijn onderweg een bus tegengekomen waar de gewonden inzaten, dat was echt eng om te zien...

    Dat moet echt verschrikkelijk zijn om te zien.
    Gelukkig is je zus ongedeerd.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik ga werken voor mijn punten om volgend jaar wel te gaan. Gewoon, als ze die minuten stilte gaan houden, wil ik daarbij zijn.


    Olive

    Authors schreef:
    Ik ga werken voor mijn punten om volgend jaar wel te gaan. Gewoon, als ze die minuten stilte gaan houden, wil ik daarbij zijn.

    Ik zou ook dan graag gaan maar dan ben ik nog maar 13.Een beetje te jong.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Ik zou ook dan graag gaan maar dan ben ik nog maar 13.Een beetje te jong.


    Ik ben dan zestien, dus ik ga waarschijnlijk mogen. Dertien is wel een beetje jong denk ik (:


    Olive

    Ik ben dan 14, bijna 15. Dat is een OK leeftijd voor mijn ouders, maar iemand ouder moet wel bij me blijven.
    &Ja ik wil ook wel graag meedoen met de stilte.

    Authors schreef:
    (...)

    Ik ben dan zestien, dus ik ga waarschijnlijk mogen. Dertien is wel een beetje jong denk ik (:

    Ja daarom vraag ik het ook niet (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Weetje, ik zag het gisteren avond op het nieuws maar ik stond er neit echt bij stil ik was zo van:"wat? Tent ingestort!" en toen ik vanacht niet kon slapen sloeg het me te binnen dat ik massas vrienden had die gingen OF die daar gingen werken met de Chiro/Scouts. Ik zweer, ik heb vanacht maar 45minuten geslapen omdat ik er zo hard mee inzat.
    Ik voel mij best stom maar waren er misschien nog mensen die een late ingeving hadden zoals ik? Ik voel me zo stom dat ik het niet meteen door had!


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Cassells schreef:
    Weetje, ik zag het gisteren avond op het nieuws maar ik stond er neit echt bij stil ik was zo van:"wat? Tent ingestort!" en toen ik vanacht niet kon slapen sloeg het me te binnen dat ik massas vrienden had die gingen OF die daar gingen werken met de Chiro/Scouts. Ik zweer, ik heb vanacht maar 45minuten geslapen omdat ik er zo hard mee inzat.
    Ik voel mij best stom maar waren er misschien nog mensen die een late ingeving hadden zoals ik? Ik voel me zo stom dat ik het niet meteen door had!


    Ik wist het niet tot vanmorgen, ik mocht niet op de pc en ik mocht geen tv kijken. Totaal in paniek iedereen smsen toen ik er net achterkwam ):


    Olive