• Ik lees alleen van: Draco Malfoy, Liam Payne, Harry Styles en soms ook van JB. Onbekende personen mogen ook.

    Er mogen geen smiley's, geen spelfouten (niet té veel), correct kommagebruik,..

    Thx!


    All I have in life, is my imagniation.

    Seven Deadly Sins | DM |
    Sex, Demonen, Grof taalgebruik. .. I'm fucking awesome.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Good Girls go to Heaven... - Harry Styles


    Never give up the one you love.

    You're my golden snitch | Draco Malfoy

    Who would had known that I could like a boy like you
    Tall dark and Slytherin
    What's a girl to do


    Harmonia nectere passus.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur, er komt ook liefde/romantiek in voor
    ~ Klik op het plaatje voor de story. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Onbekende personen:D.

    'Doe je blouse uit.' Beval hij. 'Nee!' Gilde ik. 'Doe het of ik doe het zelf!' 'Nee! Ik ga het niet doen!' Met mijn gespannen handen pakte ik me blouse vast en hield hem zo dicht mogelijk tegen me aan. 'Nee? Dan doe ik het zelf.' 'Nee! Niet doen! Nee! Alstublieft! Doe het alstublieft niet!' Zijn gerimpelde handen kwamen steeds dichterbij. Ik duwde ze weg maar hij gaf me een klap op mijn gezicht. Langzamerhand voelde ik de gerimpelde handen op me huid. Ik probeerde me te verzetten. Maar hij was sterker..

    Nadia en Elise zijn twee zussen die enorm goed met elkaar kunnen opschieten. Ze vertellen elkaar alles, en doen ook alles samen. Wanneer Elise niet thuiskomt na een schoolfeest, wordt ze als vermist opgegeven. De wereld van Elise's ouders stort helemaal in, maar vooral die van Nadia. Als Elise na 2 weken nog steeds niet thuis is gekomen, geven ze alle hoop op. Maar dan komt de beste vriendin van Elise met interessant nieuws. Komt Elise ooit nog thuis?


    http://www.quizlet.nl/stories/60967/elise/


    I will be.

    http://www.quizlet.nl/stories/60732/the-fellowschip-of-the-ring/
    Lord of the rings story (fantasie, romantiek, avontuur (vechten enzo.)) k weet niet of je dit wel goed vind?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Confidence 'DM' => Link

    Ruby Kennard mag, net zoals verschillende andere elfjarige kinderen, in september 2001 naar Hogwarts. Ze verheugt zich op de leuke tijd die ze er zal beleven. Al vanaf de eerste schooldag wordt ze echt aanvaard in het wereldje van Hogwarts. Iedereen mag haar wel, zelfs de meest cynische leerlingen en professoren.

    Tot groot ongenoegen van haar beste vrienden Hermione, Harry en Ron, wordt Ruby verliefd op de sluwe Draco Malfoy. Haar vrienden zijn er rotsvast van overtuigd dat hij een onbetrouwbaar type is. Ruby, die nooit vooroordelen velt, verdedigt Draco op alle manieren. Maar is hij wel te vertrouwen?


    - ik-vorm (maar verschillende standpunten)
    - voornamelijk in de hogere jaren
    - ik verzin zelf het karakter van Draco, dus het kan wat afwijken van het beeld dat je krijgt in de films of in de boeken


    Hope you'll like (:


    Why so serious?

    http://www.quizlet.nl/stories/61159/ill-help-you-through-this-feat-harry-styles/


    beauty is not a face, it's a light in the heart ❤

    Slytherin (niet geheel Draco, eigenlijk, maar misschien wil je toch kijken? (cat))


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow ok, daar ga ik me dan vandaag en morgen op storten zo te zien maar ik zal ze allemaal lezen (flower)


    All I have in life, is my imagniation.

    je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    Ik heb er één waar ik actief aan werk. A story which explains the dark side of the vampire world. Met veel geweld en spanning. At least, I'll try. Lees de beschrijving als 't je wat lijkt ^^



    'Sommige veldslagen win je en andere verlies je. Als je de oorlog maar wint.'

    Wanneer de ogen van Fjodor Koltsov voor het eerst die van Odile Lavossa kruisen, beseft hij zich nog niet dat deze jonge, geestelijk verwarde en getraumatiseerde vrouw ooit zijn machtigste opponent zou worden. Iemand zowel geliefd en gehaat door velen, een inspiratiebron, een antiheld. Maar wat als de leerling zich tegen de meester keert en dreigt te vernietigen waar hij jaren voor heeft gewerkt?

    Als Odile Lavossa voor het eerst in de ogen van Fjodor Koltsov kijkt, weet ze nog niet dat hij haar om zou smeden tot een beruchte moordenaar. Een pure sadist, in staat om leven af te nemen zonder berouw. Een vrouw die niet bang is voor de dood, maar wel om volledig te leven.
    Maar is leven nog wel mogelijk als je gedwongen bent als parasitair wezen voort te bestaan, terend op het bloed van onschuldigen?

    Een verhaal over een vrouw die zoekt naar de eer die haar is ontnomen, eentje over lef, vastberadenheid, vriend en vijand en ja, zelfs een verhaal over de zoektocht naar warmte en geborgenheid in een koude wereld.

    16+ vanwege geweld in z'n vele facetten. I won't hold back, dus wees gewaarschuwd :]


    Killer's Instinct [16+]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 11:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    When nothing can tear us down - Harry Styles


    Hallo. Ik ben Demi Payne, het zestien jarige zusje van Liam Payne. Drie jaar geleden zijn onze ouders dood gegaan aan een auto ongeluk. Sinds dien wonen Liam en ik samen in een enorm huis, met dank aan onze rijke tante. Sinds twee jaar geleden vormt Liam, samen met Harry, Louis, Niall en Zayn, een band: One Direction. Vanaf toen wonen wij met zijn zessen in het grote huis.
    Mijn beste vrienden zijn Louis Tomlinson en Eva Styles, de zus van mijn grootste irritatie in het huis, Harry Styles.
    Mijn leven heeft ups en downs, maar gelukkig heb ik mijn 2 beste vrienden die me overal doorheen trekken.


    Die story is net nieuw! Maar hij is leuk!
    Ik heb vervolg delen al gelezen, aangezien ik de schrijfster ken!
    Echt een superstory!

    Hij staat nu in de top op 3, i can read your mind - Justin Bieber:Y)