• Ik lees alleen van: Draco Malfoy, Liam Payne, Harry Styles en soms ook van JB. Onbekende personen mogen ook.

    Er mogen geen smiley's, geen spelfouten (niet té veel), correct kommagebruik,..

    Thx!


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik weet niet of je het wat vind...

    http://www.quizlet.nl/chapters/590337/001-meet-me/

    Je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//


    Angelique is het enige meisje in haar grote familie. Ze heeft vier oudere broers en drie jongere. Ondanks dat ze erg opvalt als enige meisje, krijgt ze totaal geen aandacht. Sterker nog, haar broers gaan altijd voor. Zijzelf moet alle rot klusjes doen. In deze grote familie word ze al snel gezien als uitschot. Als ze naar Zweinstein gaat, verandert dat echter haar hele leven.



    "Karen Holland, Aiko Zomer, Yue Love.." Mijn naam, hij galmde door de straten. Een sterke man zette me op zijn schouders. Terwijl ik naar het podium werd geleid, werd ik toegejuigd.

    Mijn naam, Yue Love. Op mijn zestiende verjaardag werd ik uitgekozen voor de 43ste spelen. Hier werd ik, net zoals duizende andere kinderen, mijn hele leven al op voorbereid. Elk jaar worden er 50 mensen uitgekozen voor de spelen. Deze 50 kinderen -25 meisjes en 25 jongens- strijden in koppels van twee, één jongen en één meisje. De spelen was voor het vermaak van het land. Om het spannend te houden, gebruiken we alleen primitieve wapens. Wat voor een primitieve wapens vraag je? Messen, zwaarden, speren, kruisbogen, pijlen en bogen. Hiermee strijden de 25 groepen voor leven en dood. Het jaar 3000 is aangebroken..

    naar idee van de hongerspelen

    Don't let him steal you heart away ~Harry Styles

    Lucy Hall is 16, dol op dansen, en gelukkig met haar vriend ook al loopt het de laatste tijd minder goed tussen hun. Haar leven veranderd plots als mensen voor wel iets heel bijzonders mensen komen scouten op háár dansschool.


    Hij is pas net begonnen, maar het wordt geen lange story, ik denk zo'n 20 hoofstukken ofzo.


    I'll take you to another world

    mijn verhaal, gaat tot nu toe over onbekende personen maar zal misschien een fanfiction van justin bieber worden

    you belong with me

    Ik heb een leuke story hij heeft 59 chapters en hij is bijna afgelopen.
    Het gaat over 2 beste vriendinnen die op kamp gaan, en die daar dan allerlei dingen meemaken (:

    [url=]http://www.quizlet.nl/stories/62788/the-more-i-see-you-the-more-i-want-you--liam-payne/] the more i see you the more i want you - Liam Payne [/url]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:51 ]


    (Cover made by: Whirlybird)

    Verward streek ik met mijn handen over het voor mij onbekende gras. Ik probeerde me te herinneren hoe ik hier was gekomen, maar het was een zwart gat. Ik wist alleen nog dat ik een broer, een zus en een prachtige vriend had. Ik streek langs mijn hemelsblauwe jurkje en genoot van de zon. Ik had vast weer eens een avond teveel gedronken. Maar plots schoot er een schok door me heen, hij was op dit moment in het ziekenhuis. Vluchtig stond ik op en graaide naar mijn mobiel, ik moest eerst weten waar ik was voordat ik de weg terug kon vonden. Al snel zag ik dat ik maar een paar kilometer verwijderd was van het ziekenhuis. Ik stond zo snel op als ik kon en rende zoals ik nog nooit gedaan had.

    'Wat zou jij doen als je dood zou zijn?'

    Dit is de link.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 23:08 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hope U like itx



    I'm just a normal girl, doing normal things. But, my parents suck. Suck allot! And then, you have to move to your grandma how lives on the other side of the world. And than.. The hell begins..
    Wild Child - Harry Edward Styles.
    xxx <3


    LifeLaughLove <3

    A Daydream Away




    Everything in his life went wrong
    Untill het met her

    'Right now could last forever,
    Just as long as I'm with you.'



    De perfecte vakantie veranderd in een hel als zij iets ontdekt over zijn overleden zusje.




    ©Femkexx


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.



    Dit is een spelstory waar je de 3 populairste multimedia kan raden!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:44 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    This nightmare has to stop!

    Sophie heeft de laatste tijd veel nachtmerries. Telkens dezelfde die in elkaar overlopen. Het word steeds erger en erger. Met de dood als gevolg. Dan verschijnen de 2 personen uit haar nachtmerrie in het echte leven. Sophie weet niet meer wat ze moet doen. Ze is helemaal in paniek. Is er een oplossing? Kan ze iemand vertrouwen? Zullen ze haar
    überhoupt wel geloven?

    xx

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:34 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    en Niall Horan?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."