• Ik lees alleen van: Draco Malfoy, Liam Payne, Harry Styles en soms ook van JB. Onbekende personen mogen ook.

    Er mogen geen smiley's, geen spelfouten (niet té veel), correct kommagebruik,..

    Thx!


    All I have in life, is my imagniation.




    "Second changes doesn't always mean a happy ending. Sometimes, it's just another shot to end things right."



    Two people, with both a big secret...

    Will find each other,
    Fall in love with each other,
    Trust each other...

    Than betray each other,
    Break each other,
    Try to survive with out each other...


    "We accept the love we think we deserve."

    [face]Terrene.|| One Direction.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles aan de beurt. Samen met Poppy Greene gaat hij naar de Spelen. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.
    [/face]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 18:56 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old



    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!



    Ik loop de school binnen. Het koude kille schoolgebouw. De plek waar ik liever nooit van mijn leven kwam. Net als thuis. Als je het thuis kon noemen. Nergens was ik veilig, ik moest altijd op mijn hoede zijn. Nee, het leukste leventje had ik niet. -Chloe Katherine Night

    ik hoop dat dit iets is wat je leuk vind om te lezen (:


    Don’t mess with me. –feat. Bieber

    Xoxox. (flower)


    LEGGO!


    Ik ben Beth, een normaal meisje, met een normale naam, een normaal leven en normale vriendinnen. Er is alleen één ding abnormaal aan me; ik speel met de Tijd.

    A Century of Love.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    geen DM maar wel andere HP :)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:39 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    I was made for loving you. |LiLo|

    17 hoofdstukken, er komt er elke dag één bij

    I can't love you more than this

    Inscribed upon my heart
    a tattoo of your name
    embedded amidst satin desires,
    hopes, plans and dreams.

    Winged creatures dance
    and flutter, deep within my core,
    to the melodic phrase of your voice,
    sweet orchestration of my soul.

    Bringer of the consuming torch
    silent keeper of the flame,
    elicit contradiction of fiery
    provocative needs.

    Eternal fires light moonless nights.
    While love flickers in the shadows.
    Embraced by guarded secrecy.
    From ashes of surrender

    Awake the night as we dance
    slow among the embers.
    Torch the heart with sensual
    resignation


    Cool, neat, swell -Cry

    Kiss from a rose
    - Onbekende personen
    - Drama, romantiek
    - 73 hoofdstukken
    - Lopend
    - Nederlands & Engels.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    [url=http://www.quizlet.nl/stories/70501/the-alfabeth-of-onechapter-stories/[/url]

    Het is de de Dag der respect. Iedereen op school moet vertellen over een gebeurtenis die ze nooit zullen vergeten. Die mag goed of slecht zijn. Ze denken allemaal diep na...

    26 letters.
    26 meisjesnamen.
    26 leerlingen uit 1 klas.
    26 onvergetelijke gebeurtenissen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 23:18 ]


    Define "good".


    You are so beautiful
    To me
    You are so beautiful
    To me
    Can't you see

    You're everything I hope for
    You're everything I need
    You are so beautiful to me
    You are so beautiful to me

    You are so beautiful
    To me
    Can't you see
    You're everything I hope for
    You're every, everything I need
    You are so beautiful to me

    KLIKERDEKLIK

    Grace Maddison is dolgelukkig met Liam Payne en one direction. Tot op een dag haar ex-vriend terug komt. Justin Bieber. Ze zal een keuze moeten maken tussen de twee jongens. Een strijd begint, en beide doen er alles aan om haar hart te herwinnen. You're beautiful.


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to



    They asked us to write a book.
    'Oke.'


    |One Direction.
    NJH & ©iheartNarry
    |start: Januari.
    |Liam Payne & Zayn Malik.
    |Larry Stylinson.



    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!