• Ik lees alleen van: Draco Malfoy, Liam Payne, Harry Styles en soms ook van JB. Onbekende personen mogen ook.

    Er mogen geen smiley's, geen spelfouten (niet té veel), correct kommagebruik,..

    Thx!


    All I have in life, is my imagniation.

    Net begonnen:
    Nobody Knows ~ One Direction

    'Eventually you'll forget everything, maybe not now, maybe not tomorrow, but one day you'll forget. But nobody knows when that day comes for you.'




    Ik ga er zo nog een hoofdstuk opzetten


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    love Battle || draco malfoy/Seamus Finnigan




    [11]Miranna night is al sinds haar jeugd vrienden met draco malfoy. wanneer ze van Beaux batons wordt gestuurd besluit haar moeder dat ze naar zweinstein zal gaan en voor een maand bij de familie malfoy blijft logeren. Maar wat als Miranna zonder enige waarschuw een zwak krijgt voor de grifoendor seamus finnigan. Is de vriendschap van Miranna en Draco hier wel tegenop gewassen?
    Kan Miranna draco behoeden voor een gebroken hart wanneer duidelijk wordt dat draco gek op haar is?
    [/11]

    ik weet dat ik absoluut niet de beste schrijver ben van Q
    en vooral mijn beschrijvingen zijn slecht.. maar ik moet zeggen dat dit verhaal me toch behoorlijk is gelukt.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 19:55 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt



    Jadis heeft een gruwelijk leven gehad. Ze is mishandelt, gemarteld en verwaarloosd omdat mensen haar verafschuwen, alleen door haar afkomst.
    Ze is de dochter van iemand waar de wereld bang voor is, een secreet wat geen liefde of iets dergelijks kent, alleen haar meester waarvoor ze haar leven kan geven.

    Maar wanneer ze door iemand wordt gered en op Hogwarts terecht komt veranderd haar leven voorgoed. Ze wordt achtervolgd door de mensen die haar terug willen.
    Tegelijkertijd leert ze ook de liefde, vriendschap en magie kennen.


    I'd rather die my way, than live yours.


    Imprisoned Hunger
    De 17-jarige Michelle had maanden gevochten om bij haar 22-jarige vriend te mogen wonen, dit alles is gelukt en haar laatste dagen op school bracht ze met veel knokken door. Eenmaal 18 geworden stopte ze volledig met school en richtte zich op werken en sparen. Nu, twee maanden na haar verjaardag besluit haar vriend te vertrekken met ál haar spaargeld en haar achter te laten met de niet-verkochte meubels en een oud koophuis. Michelle is radeloos en probeerd haar problemen als het waren weg te 'eten', éen van de duurste obsessies die je kunt hebben.
    Charice begint iets op te merken en neemt haar in huis. Michelle neemt dat aanbod met beiden handen aan. Eenmaal daar begint Charice haar steeds meer af te sluiten van de wereld totdat ze uiteindelijk in de kelder beland, dagen zonder eten. 'Je moet van deze verslaving af, je mag nu eenmaal even niets meer eten.' Het gebrek aan vitaminen begint zijn tol te eisen, maar Michelle kan niks zeggen, éen woord en ze stond zonder geld op straat. 'Ik bescherm je enkel.'


    Let it come and let it be

    Lees je pro ana?


    I feel guilty after every bite I take.

    Luna Lovegood's story after Hogwarts


    "You'll stay with me?" "Until the very end."



    "I almost got away with it," she said, smiling and thinking of long forgotten memories.


    Written by Crusher.

    Autumn.


    Are you lost?

    La vie d'un rêveur.

    Dit is geen verhaal over liefde.
    Dit is geen verhaal over alwéer een perfecte persoon met oplosbare problemen.
    Dit is een verhaal over de werkelijkheid.
    But watch out, there might be faeries on the road.
    Storyline © Ardency


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Silence doesn't talk |Draco Malfoy|


    We sing because we can't speak anymore.



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...




    - Onbekende personen


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    kijk op mn profiel

    Living My Life - Zayn Malik - One Direction

    Miss is het wat ??


    Keep Calm because we can just BLAME NIALL

    [url=ttp://www.quizlet.nl/stories/65239/were-breaking-things-we-cant-repair---harry-styles/]We're breaking things we can't repair~ harry styles[/url]


    When your heart breaks it won't break even.