• Ik ben wel benieuwd voor het nieuwe schooljaar en heb er ook wel zin in, hoe geeky het ook klinkt(nerd) Ik wil weten wie er nieuw is, bij wie ik in de klas ga zitten, al weet ik dat al van een paar en ik hoop dat het een leuk jaar word. (Ik ga naar het 4de middelbaar, jullie?)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 19:48 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    ik ben ook zooooo nieuwsgierig!
    ik kom iedergeval wel bij 5 vriendinnen(:
    en bij 2 nerds van vorig jaar-_-
    maargoed
    zo rooster ophalen en boeken enzoo
    ik gaa trouwens naar 2 havo(:


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik ben niet zo benieuwd omdat ik al ongeveer weet wie er in mijn klas komt. Gewoon dezelfden van vorig jaar behalve 1 leerling die van richting verandert.. En misschien dat een ander meisje van onze klas naar een ander school gaat (maar zelfde richting) als ze mocht van haar ouders.
    Ik verwacht niet zo gauw dat iemand van een andere school naar hier zou komen. Er zijn al weinig mensen die deze richting doen. En ja aangezien je van het 5de naar het 6de dezelfde richting moet doen..
    Ik ga dus naar het 6de middelbaar. :D Laatste jaar, jeuj.


    Ik wil een tuin vol egels

    de eerste dag lijkt me wel leuk, omdat ik benieuwd ben bij wie ik in de klas zit, & bij hoeveel we nog in de klas zitten, hooguit 4 denk ik, & gewoon al het nieuwe & de nieuwe vakken en zo, maar voor de rest kijk ik er echt tegen op. Ik ben bang dat ik weer bij dezelfde trutten in de klas zit als vorig jaar. Ze hebben mijn hele jaar & mij verpest. & ik ga naar het 4e middelbaar.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 23:49 ]


    Save me from myself.

    Ik heb er echt, oprecht zin in. Dan kan ik weer iets doen, m'n best doen voor iets, streven. Dat valt altijd heel erg weg in de vakantie.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Geen zin, we hebben weer Flash D:
    En ik háát actionscript. Someone please kill it with fire.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ga naar 5vwo, maar heb niet zo'n zin meer in school als ik eerlijk ben.. ik wil eigenlijk toch wel iets nieuws doen, ook al zie ik mezelf nog niet echt examens doen ofzo.. maarja eerst nog even de 5e en 6e overleven haha ;p

    Ik ga naar een compleet nieuwe school met een compleet nieuw systeem, dus ik ben wel benieuwd, maar of ik er zin in heb. No way! (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb zin om naar school te gaan ja!
    AMERIRICAN HIGH SCHOOL BABY!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    ik ben ook wel benieuwd..
    alleen nu raak ik alleen nog maar in de stres.. want ik weet niet in welke klas ik kom, welke mentor, welk rooster... niets!!!
    en ik ga ook naar de 4e middelbaar!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik ook wel, langs de ene kant. Maar langs de andere kant niet, want de vakantie duurt voor mij echt te lang en na een tijd zit ik gewoon heel de tijd thuis achter mijn pc te freaken op Quizlet. D: maar dit jaar had ik een b-attest gekregen & moet ik blijven zitten, dus ik krijg een hele nieuwe klas, maar een vriendin van mij gaat ook blijven zitten en ze gingen ons in dezelfde klas zetten, maar dan nog komen we in een helemaal nieuwe klas, en ik ken er maar 2 mensen van, die dan weer amper ken.

    Ik blijf dus zitten in het 4e. D:


    None but ourselves can free our minds.

    ik ben wel benieuwd naar mijn nieuwe klas; maar verder heb ik er niet echt zin in. ;x ik ga naar het derde middelbaar.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik weet al bij wie ik in de klas kom, en zo leuk vind ik het niet haha =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wil écht niet.
          De extra stress die school mij bezorgt, de leraren die me aanstaren omdat ik 'anders' ben. En dan ga ik ook nog eens direct op kamp waar ik al helemaal geen zin in heb. Ik heb een hele lieve klas, maar ik hoor er niet thuis.
          Ik wil gewoon mijn eigen ding kunnen doen, even dat niemand mij ziet en school is níét de plek waar ik dan voor terecht moet.


    Let it come and let it be

    Ik ben benieuwd naar mijn klas. Vorig jaar begonnen we met 24 en nu blijven er maar 8 over. Ik wil weten of er leerlingen van andere klassen bijkomen, van een ander school en of dit jaar eens een heel leuk jaar word voor me (cat) Want dit jaar 'hoorde' ik er niet bij omdat ik niet mee deed met drugs en me deftig hield tijdens de lessen. Nu blijft er nog maar 1 kind over van die losers dus het wordt waarschijnlijk een leuk jaar met mijn vrienden en vriendinnen :'D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik ben stiknerveus en wil helemaal niet. Ik ga naar de 3e en moest een vak laten vallen dat ik eigelijk helemaal niet wil laten vallen.

    Someone save me ?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.