• Wel
    - Onbekende Personen.
    - Harry potter.
    - Wolfpack.

    Niet.
    - Justin Bieber.
    - Pro ana.
    - 1D.
    - Tokio Hotel.

    Eisen
    - Abn.
    - No smiley.
    - Fatsoenlijk Nederlands.
    - Leuk schrijfstijl.

    Dus kom maar op.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 20:19 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 11 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    If only I could hold you once,
    I wish you were my lover for just a moment.
    Please, please, please, please.
    I pray until i die.


    soundtrack

    link


    | Reality is for people that lack imagination |

    Onbekende personen, daarvan heb ik er ook nog drie op mijn profiel, maar dit is degene met de minste chapters:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Draco malfoy x Neville -> my dad will hear about this
    klik
    draco malfoy gebeten door Fenrir Greyback -> Aconite -> Marked and bitten
    klik
    Severus Snape x Jolyn Price -> Teachers of slytherin
    klik
    Drarry -> Slytherin Princes
    klik


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 20:29 ]


    I'll see you on the dark side of the moon

    Ik ga binnekort mijn Draco Malfoy verhaal online zetten, maar ik weet niet precies wanneer. Sorry. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Someone to fall back on. •Jacob Black
    Voldoet geloof ik wel aan je eisen, (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Lees je Engelse Drarry? (wbw)

    Crushed schreef:
    Lees je Engelse Drarry? (wbw)


    Ik heb het niet echt op drarry. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Painted schreef:
    Someone to fall back on. •Jacob Black
    Voldoet geloof ik wel aan je eisen, (:


    fuck, ik word zo verdrietig van je verhaal. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb alleen een Alex Gaskarth story.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Ik heb alleen een Alex Gaskarth story.


    Hij staat er niet bij dus je mag altijd de link geven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    Elke week verschijnt er een nieuw deel, van rond de 800 – 1000 woorden.

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

    De hoofdstukken zijn rond de 500 woorden met elke maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag een upload.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    The beauty and the beast [Jacob Black/Twilight]
    Een story over Jacob Black. Binnekort ga ik er ook één beginnen over Paul Lahote van de Wolfpack.


    Behind every great man there’s a great woman

    Matoaka schreef:
    The beauty and the beast [Jacob Black/Twilight]
    Een story over Jacob Black. Binnekort ga ik er ook één beginnen over Paul Lahote van de Wolfpack.


    Je link lijd naar mijn topic? -epic fail-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.