• Wel
    - Onbekende Personen.
    - Harry potter.
    - Wolfpack.

    Niet.
    - Justin Bieber.
    - Pro ana.
    - 1D.
    - Tokio Hotel.

    Eisen
    - Abn.
    - No smiley.
    - Fatsoenlijk Nederlands.
    - Leuk schrijfstijl.

    Dus kom maar op.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 20:19 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hij staat er niet bij dus je mag altijd de link geven.
    Nou bij deze:


    Your voice was the soundtrack of my summer.
    Alex sloeg een paar akkoorden op z'n gitaar aan en iedereen zong het nummer mee. De wind waaide hard in mijn gezicht, maar koud had ik het echter niet. Of we nou warm werden gehouden door het kampvuur waar we omheen zaten of door de vele drank die we ophadden wist ik niet. Terwijl ik Alex voor de laatste keer goed bekeek ging ik met mijn blote voeten door het zand heen. Dit was het dan, het einde van de perfecte zomer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Verwijderd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:05 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Uneventful schreef:
    (...)

    fuck, ik word zo verdrietig van je verhaal. ):


    O, whoeps. Uhm, verdrietig in een goede manier van je-storie-is-zo-goed of verdrietig in een slechte manier van fack-ik-wil-niet-meer-verder-lezen-want-ik-wil-in-bed-liggen-janken? (krul)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 20:54 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Lees je ook Fantasy/Horror? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Painted schreef:
    (...)

    O, whoeps. Uhm, verdrietig in een goede manier van je-storie-is-zo-goed of verdrietig in een slechte manier van fack-ik-wil-niet-meer-verder-lezen-want-ik-wil-in-bed-liggen-janken? (krul)


    Lol hihi. Ik heb geen gevoelens? Dus je moet je vereerd voelen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Een Fred Weasly verhaal?

    De Wemels en de Brighters wonen vlak naast elkaar, hun huizen zijn slechts gescheiden door een smal bos. Toch hebben ze nooit contact met elkaar, dit door het grote verschil tussen deze twee tovenaarsfamilies. De ouders haatten elkaar en hebben het hun kinderen verboden contact te hebben met het andere gezin. Maar hoe kun je een kind verbieden kennis te maken met een speelkameraadje dat zo dicht bij wonen? Alexandra Brighter- ook wel Alexi genoemd- en haar nichtje, June, worden in het geheim bevriend met de tweeling van de familie Wemel: Fred en George. Maar wat als ze alle vier naar Zweinstein gaan? Haar ouders verwachten dat ze in Zwaderich terecht zal komen, maar dat zou betekenen dat ze nooit contact op zou mogen nemen met haar twee beste vrienden. Is er een keuze mogelijk?

    Leuke schrijfstijl weet ik natuurlijk niet, maar de rest voldoet wel, denk ik. (krul)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 20:57 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Aimely schreef:
    Lees je ook Fantasy/Horror? (:


    Horror? DO YOU EVEN HAVE TO ASK ME THAT? Ofcourse.:9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Lol hihi. Ik heb geen gevoelens? Dus je moet je vereerd voelen.

    Goed dan, (: Bedankt igd voor het proberen! (nerd)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Painted schreef:
    (...)
    Goed dan, (: Bedankt igd voor het proberen! (nerd)


    Ik lees zo verder, nu ga ik eten.:Y)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik lees zo verder, nu ga ik eten.:Y)


    Okee, je bent lief! En eetsmakelijk natuurlijk. :Y)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    The Haunter.
    Wanneer jij, een jongedame van 19, wordt opgejaagd door iemand die niet gaat slapen voordat jij een groot gapend gat in je borstkas heb zitten. Iemand die niet gaat slapen voordat je dood bent. Iemand die niet gaat slapen voordat je hele familie is uitgeroeid. Je ouders, je zusje en je vriend heeft hij al te pakken gehad. Alleen jij nog, en je zoontje van 2 jaar. Je wilt een veilig leven voor hem, maar dat gaat niet met die man achter je aan. Je besluit een nieuwe naam te gebruiken en je haren te verven. Gewoon jezelf compleet te veranderen. Zo probeer je te verschuilen. Je reist van dorp naar dorp. Je slaat daar een man aan de haak en na een paar weken vertrek je weer. Totdat je in het ouderwetse dorpje Roseville aankomt. Daar veranderde je leven voorgoed.

    http://www.quizlet.nl/stories/60664/the-haunter/


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Uneventful schreef:

    Je link lijd naar mijn topic? -epic fail-

    Fuck 8D
    Hier is de goede link.


    Behind every great man there’s a great woman

    Uneventful schreef:
    (...)

    Horror? DO YOU EVEN HAVE TO ASK ME THAT? Ofcourse.:9~

    Dan denk ik dat mijn story aan je eisen voldoet. Ik weet alleen niet zeker of mijn schrijfstijl leuk is. (krul)
    Blood Obsession.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 23:41 ]


    I was an angel living in the garden of evil


    "Do I know you?" She asked with her sweet, soft voice.
    "Probably not." He replied, looking in her beautiful eyes.

    They were meant to be together before they even knew about eachother.


    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 3:23 ]