• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dray schreef:
    Als alleen de schrijver dat zou kunnen ben ik voor (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dray schreef:
    Als alleen de schrijver dat zou kunnen ben ik voor (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Dray schreef:
    Als alleen de schrijver dat zou kunnen ben ik voor (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Drarry schreef:
    Daar zou ik ook heel blij van worden, ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    C18 schreef:
    (...)
    http://www.quizlet.nl/stories/10792/de-zwarte-raaf-en-het-rode-leger-berlijn-45/

    Dat vond ik zo'n geweldig verhaal!
    Enfin, daar irriteer ik me ook aan. En ook dat als je een fout ontdekt helemaal naar mijn stories moet gaan om aan te passen. Dat duurt me allemaal veel te lang.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    C18 schreef:
    (...)
    http://www.quizlet.nl/stories/10792/de-zwarte-raaf-en-het-rode-leger-berlijn-45/
    Kijk, dit is één van mijn geactiveerde verhalen. Als je naar hoofdstuk 1 gaat en op 'volgende hoofdstuk' klikt kom je op hoofdstuk twee terecht. Als je naar 'mijn stories' gaat, de navigatieknop in het linker submenu en daar je story workspace als 't ware aanklikt en daar een rij hoofdstukken hebt die nog niet geactiveerd zijn, zul je zien dat wanneer je daar op 'volgende hoofdstuk' drukt, je een melding krijgt 'dit is het laatste hoofdstuk van de story.' Schrijf voor de test maar eens twee hoofdstukken, activeer ze niet en druk op 'volgende hoofdstuk.' Je zal zien dat het niet lukt zolang ze nog niet geactiveerd zijn :/
    En dát is wat ik wil: die knop kunnen gebruiken zonder dat je ze hoeft te activeren :]


    Aha. Nu snap ik het. :Y)
    In het geval dat alleen de eigenaar dat dan kan zien, ben ik voor. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Drarry schreef:
    Daar zou ik ook heel blij van worden, ja.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Drarry schreef:
    Daar zou ik ook heel blij van worden, ja.


    Ivar Oosterloo.

    Jongens, tuurlijk is het alleen de schrijver. Anders kan je de hele 'activeer'-knop ook wel weghalen.. Ik heb er persoonlijk geen behoefte aan maar voor mensen die eerst het hele verhaal op inactief zetten vind ik het wel een goed idee!


    It's time to be happy again.

    Orchideous schreef:
    Daar zou ik ook heel blij van worden, ja.


    I feel guilty after every bite I take.

    Daar zou ik heel gelukkig van worden. (A)


    Felix

    Ik hou altijd twee tabs open, zodat ik het hoofdstuk alleen weg hoef te klikken en een nieuwe hoef te openen in de tweede tab. Ook een pain in the ass, maar werkt ìets makkelijker dan steeds heen en weer gaan. Maar ben wel voor. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Tragically schreef:

    Als alleen de schrijver dat zou kunnen ben ik voor (:


    And you made me love a little less.

    Renegade schreef:
    Zou ik ook appreciëren. ;d


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat zou idd handig zijn :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.