• Ik heb een klein vraagje.
    Hoe en met welk programma maken jullie banners voor jullie verhalen?
    En dan bedoel ik ook echt banners en geen covers.
    Bijvoorbeeld:


    Thank you for helping (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Dat weet ik ook niet en eerlijk gezegd wil ik het ook wel weten. Ö


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Poreotix schreef:
    Dat weet ik ook niet en eerlijk gezegd wil ik het ook wel weten. Ö


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Poreotix schreef:
    Dat weet ik ook niet en eerlijk gezegd wil ik het ook wel weten. Ö


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wat is eigenlijk het verschil?

    Ik weet niet, kan je het niet met het zelfde programma doen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat kan met een bewerkprogramma, precies hetzelfde als bij een cover (: als je een tutorial zou willen, wil ik er wel eentje maken?

    Mwah, ik heb zojuist een amateuristische cover gemaakt met Photoshop cs5 en dat programma gebruik ik voor alle fotobewerkingen. Als je daar je workspacegrootte aanpast, maak je vanzelf een bannerformaat waarop je kan werken.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb nog nooit een banner gemaakt, maar voor mijn covers gebruik ik fotoflexer


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Dat kun je gewoon met hetzelfde programma doen als waarmee je covers maakt. De vorm van het plaatje dat je bewerkt is het enige verschil.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Adobe Photoshop of zoiets? Je kan het formaat van je afbeelding/banner aanpassen (:

    Square schreef:
    Dat kun je gewoon met hetzelfde programma doen als waarmee je covers maakt. De vorm van het plaatje dat je bewerkt is het enige verschil.

    Inderdaad. Denk aan Adobe Photoshop, Gimp, Photofiltre.


    Felix

    Square schreef:
    Dat kun je gewoon met hetzelfde programma doen als waarmee je covers maakt. De vorm van het plaatje dat je bewerkt is het enige verschil.


    moet je dat dan downloaden?