• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/


    Dit is mijn signature...

    Ik vraag me af hoeveel 'aanvragen' er ondertussen zijn ingediend..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    Ik vraag me af hoeveel 'aanvragen' er ondertussen zijn ingediend..

    Ik ook, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Ik ook, haha.


    Weet jij dat dan niet? Jij bent toch een beta? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Weet jij dat dan niet? Jij bent toch een beta? (krul)

    Ja, maar zoals je -normaal gezien- kon lezen, beslissen de moderators deze keer over de eerste 'ronde' en wij over de tweede. :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat klinkt wel als een goed systeem. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Defensive schreef:
    (...)

    Morgen waarschijnlijk. De uitslag zou er na een week op staan. Maar misschien duurt het nog langer.

    Nou, volgens mij is dat een foutje van Rutger, want wij hebben de aanmeldingen nog niet eens binnen gekregen :'D Dus dat gaat nog wel even duren ben ik bang :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    (...)
    Nou, volgens mij is dat een foutje van Rutger, want wij hebben de aanmeldingen nog niet eens binnen gekregen :'D Dus dat gaat nog wel even duren ben ik bang :Y)

    Volgens mij was het zo dat de users een week de tijd kregen om zich aan te melden en niet dat de uitslag binnen een week bekend zou zijn? :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Ja, maar zoals je -normaal gezien- kon lezen, beslissen de moderators deze keer over de eerste 'ronde' en wij over de tweede. :')


    Oooh, zo. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Volgens mij was het zo dat de users een week de tijd kregen om zich aan te melden en niet dat de uitslag binnen een week bekend zou zijn? :'D


    Ik denk ook dat het zo is :'D


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    Ik denk ook dat het zo is :'D

    + Dit keer gaat sowieso nog veeeeeeeeeeeeel langer duren dan anders, nu er twee rondes zijn. (krul)
    SPANNEND HE? -evil laugh-

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 12:53 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Volgens mij was het zo dat de users een week de tijd kregen om zich aan te melden en niet dat de uitslag binnen een week bekend zou zijn? :'D

    Ja, ik denk dat Rutger dat bedoelde, maar als je je als beta hebt aangemeld, krijg je een berichtje met: 'de uitslag wordt over een weekje bekend gemaakt' of zoiets dergelijks :'D
    Maar ik zie hier ook nergens een uiterlijke aanmeldingsdatum staan, dus ik denk dat het ergens niet helemaal goed is gegaan XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben benieuwd of de nieuwe beta´s het daadwerkelijk leuk vinden, of ze het meer doen voor het kleurtje. (cat)


    SLOAN.

    Anitaaa schreef:
    (...)
    + Dit keer gaat sowieso nog veeeeeeeeeeeeel langer duren dan anders, nu er twee rondes zijn. (krul)
    SPANNEND HE? -evil laugh-


    Aahw. Die arme kandidates. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Paralize schreef:
    Ik ben benieuwd of de nieuwe beta´s het daadwerkelijk leuk vinden, of ze het meer doen voor het kleurtje. (cat)


    Vraag het hen eens. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik dacht dat iemand hier had gezegt dat het 3 tot 4 weken ging duren :) Dus geduldig zijn lijkt me. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.