• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/


    Dit is mijn signature...

    Paralize schreef:
    Verwacht alsjeblieft niet te veel ervan, het is veel kutter dan je denkt. Serieus, schat het niet leuker in dan je denkt. Want dan ben je zo afgeknapt.


    Sommigen vinden het toevallig wel echt leuk, ik heb er wel eens over gedacht om er serieus mijn beroep van te maken.(cat)


    everything, in time

    Void schreef:
    (...)

    Sommigen vinden het toevallig wel echt leuk, ik heb er wel eens over gedacht om er serieus mijn beroep van te maken.(cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Succes voor iedereen die mee doet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga proberen, dat kan nooit kwaad. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Void schreef:
    (...)

    Sommigen vinden het toevallig wel echt leuk, ik heb er wel eens over gedacht om er serieus mijn beroep van te maken.(cat)


    _O_


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wens succes aan iedereen die mee doet.
    Ik ga zelf niet meedoen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"



    groter

    dat zegt genoeg, denk ik ?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 13:26 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    good luck everyone (A)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    niet geschoten is altijd mis
    ik heb in alle geval wel geschoten, hopen dat het raak is xD

    JoyceMonster schreef:
    niet geschoten is altijd mis
    ik heb in alle geval wel geschoten, hopen dat het raak is xD


    -Ontwijkt- Sorry...


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Succes iedereen!
    Ik heb disleksie, dus voor mij heeft het geen nut om aan te melden, ben zelf al slecht in alles goed schrijven.


    Yongguk & Daehyun <33

    "Melding: Je aanmelding als beta-reader is ontvangen! Over ongeveer een week is de uitslag (op het forum)!"

    Yay! Ik vind 't wel zielig voor die arme Rutger en de mods, nadat ik mijn aanmelding in Word zette bleek deze - met de vragen er dan wel bij - 1274 woorden te zijn. Vraag me af of ze het echt gaan lezen, want volgens mij is het veel te lang..
    Ach ja, heel veel succes voor de anderen!


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    "Melding: Je aanmelding als beta-reader is ontvangen! Over ongeveer een week is de uitslag (op het forum)!"

    Yay! Ik vind 't wel zielig voor die arme Rutger en de mods, nadat ik mijn aanmelding in Word zette bleek deze - met de vragen er dan wel bij - 1274 woorden te zijn. Vraag me af of ze het echt gaan lezen, want volgens mij is het veel te lang..
    Ach ja, heel veel succes voor de anderen!


    o.O Wat heb jij daarin gezet?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik weet niet of ik wel wil haha, aan de ene kant lijkt 't me tof, en kan ik 't wel.. Maar de andere kant.. de tijd.


    live the life you love

    Defensive schreef:
    (...)

    o.O Wat heb jij daarin gezet?

    Heel, heel erg veel (met dat ik veel kan typen als een slechte eigenschap). Dus of mijn Word kan absoluut geen woorden tellen, of ik heb echt enorm veel gebrabbeld en maak nu totaal geen kans meer xd
    Echt, ik vraag me stiekem nu echt af of ze 't gaan lezen, of dat ze 't maar overslaan..


    “Love is a contradiction.”