• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/


    Dit is mijn signature...

    Ballad schreef:
    (...)
    Heel, heel erg veel (met dat ik veel kan typen als een slechte eigenschap). Dus of mijn Word kan absoluut geen woorden tellen, of ik heb echt enorm veel gebrabbeld en maak nu totaal geen kans meer xd
    Echt, ik vraag me stiekem nu echt af of ze 't gaan lezen, of dat ze 't maar overslaan..


    Ik snap echt niet hoe je je aanmelding zo lang kunt krijgen! Djeez... Respect, haha _O_
    Ik denk dat ze het wel gaan lezen, hoor.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ballad schreef:
    (...)
    Heel, heel erg veel (met dat ik veel kan typen als een slechte eigenschap). Dus of mijn Word kan absoluut geen woorden tellen, of ik heb echt enorm veel gebrabbeld en maak nu totaal geen kans meer xd
    Echt, ik vraag me stiekem nu echt af of ze 't gaan lezen, of dat ze 't maar overslaan..


    We lezen alles, anders zou het ook niet eerlijk zijn (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ballad schreef:
    (...)
    Heel, heel erg veel (met dat ik veel kan typen als een slechte eigenschap). Dus of mijn Word kan absoluut geen woorden tellen, of ik heb echt enorm veel gebrabbeld en maak nu totaal geen kans meer xd
    Echt, ik vraag me stiekem nu echt af of ze 't gaan lezen, of dat ze 't maar overslaan..


    Het maakt niet uit hoe lang het is, het gaat erom of jij geschikt bent om béta reader te worden.

    Finnick schreef:
    (...)

    We lezen alles, anders zou het ook niet eerlijk zijn (:

    Aww haha dankjewel, alvast heel veel met het lezen dan ^^

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 18:12 ]


    “Love is a contradiction.”

    Hesperide schreef:
    Veel succes iedereen! ^-^


    You're beautiful.

    Veel succes iedereen! & denk eraan, doe het niets als je wéét dat je niet weinig tijd hebt. Bèta-reader zijn kost veel tijd aangezien het altijd veel aanmeldingen zijn en het soms lang kan duren. Het is echt leuk werk, maar wel een geduldig werkje.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha. Het lijkt me wel leuk om te doen, maar ik ben er vrij zeker van dat ik het niet kan, dus laat al maar. :Y)
    Veel succes aan alle andere. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Laserquest schreef:
    Veel succes iedereen! & denk eraan, doe het niets als je wéét dat je niet weinig tijd hebt. Bèta-reader zijn kost veel tijd aangezien het altijd veel aanmeldingen zijn en het soms lang kan duren. Het is echt leuk werk, maar wel een geduldig werkje.


    (joehoe) Ik ruil gewoon mijn nutteloze forum uren in voor het Beta-reader-schap als ik word gekozen! :)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 17:57 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    (joehoe) Ik ruil gewoon mijn nutteloze forum uren in voor het Beta-reader-schap als ik word gekozen! :)


    My thought. ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hahahaha ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Laserquest schreef:
    Veel succes iedereen! & denk eraan, doe het niets als je wéét dat je niet weinig tijd hebt. Bèta-reader zijn kost veel tijd aangezien het altijd veel aanmeldingen zijn en het soms lang kan duren. Het is echt leuk werk, maar wel een geduldig werkje.

    Dan heb ik tenminste iets te doen als ik me verveel inplaats van het forum onder te stalken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Moet je een bepaalde leeftijd hebben? Ik zou graag willen, maar ik ga volgend jaar naar het middelbaar, dus ik weet niet zo goed of ik veel tijd zal hebben...


    help

    Heavensbee schreef:
    Moet je een bepaalde leeftijd hebben? Ik zou graag willen, maar ik ga volgend jaar naar het middelbaar, dus ik weet niet zo goed of ik veel tijd zal hebben...


    Nee, je moet geen bepaalde leeftijd hebben.
    Persoonlijk denk ik dat een eerste middelbaar qua tijd geen probleem kan zijn, aangezien de meeste bèta's wel een paar jaar oider zijn, maar het hangt natuurlijk wel af van hoeveel jij met school bezig bent, en hoeveel buitenschoolse hobby's je hebt. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Moeten die eigenschappen specifiek over het schrijven gaan? :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Moeten die eigenschappen specifiek over het schrijven gaan? :c

    Neen hoor. Gewoon drie eigenschappen aan jezelf waardoor de mods zouden moeten denken: 'Hmm, dit zou een goeie bèta zijn.'


    Has no one told you she's not breathing?