• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/


    Dit is mijn signature...

    Hmm, hier moet ik echt nog even over nadenken.
    Tot wanneer kun je je inschrijven?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 11:00 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ga wel meedoen, ik kan het altijd proberen, hihi. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wil zó graag, maar ik kan het zó niet! :'D
    Mijn eigen spelling verbeteren kan ik niet, maar als ik een verhaal van een ander lees valt ieder foutje op. Maar toch ben ik bang dat ik mijn werk niet helemaal goed zal doen, of dat het niet overtuigend genoeg over komt. Dus I'll leave it :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Ik wil zó graag, maar ik kan het zó niet! :'D
    Mijn eigen spelling verbeteren kan ik niet, maar als ik een verhaal van een ander lees valt ieder foutje op. Maar toch ben ik bang dat ik mijn werk niet helemaal goed zal doen, of dat het niet overtuigend genoeg over komt. Dus I'll leave it :3


    You can always try!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    CountMeIn schreef:
    Ik wil zó graag, maar ik kan het zó niet! :'D
    Mijn eigen spelling verbeteren kan ik niet, maar als ik een verhaal van een ander lees valt ieder foutje op. Maar toch ben ik bang dat ik mijn werk niet helemaal goed zal doen, of dat het niet overtuigend genoeg over komt. Dus I'll leave it :3

    Ik heb dat ook hoor en toch ga ik meedoen! Het lijkt me wel leuk en je kan altijd proberen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    CountMeIn schreef:
    Ik wil zó graag, maar ik kan het zó niet! :'D
    Mijn eigen spelling verbeteren kan ik niet, maar als ik een verhaal van een ander lees valt ieder foutje op. Maar toch ben ik bang dat ik mijn werk niet helemaal goed zal doen, of dat het niet overtuigend genoeg over komt. Dus I'll leave it :3


    Dat heb ik ook heel vaak, haha, maar ik probeer het gewoon. Een nee heb je en een ja kan je krijgen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Defensive schreef:
    (...)

    You can always try!

    Maar ik ben bang dat ik mijn werk al Beta niet goed zal doen, ik wil geen fouten maken in mijn werk. Ik wil niet de kans om Beta te worden afpakken van iemand die véel minder fouten maakt dan ik. Want ik weet dat ik ga stuntelen :'D


    Let it come and let it be

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Neh, fuq these bitches. Ze wouden me de vorige keer niet, nu krijgen ze me niet meer. *O*

    Ik werd ook pas na mijn tweede aanmelding mod, dus dat betekend niets. Je maakt nog altijd evenveel kans. :Y)

    @Sevda: Don't worry, we gooien er echt niemand uit omdat die eens een foutje maakt. Pas als je echt een vreselijke ramp bent in spelling gooien we je eruit. En dat ben je niet!
    Maar dan zou je er ook niet inkomen, dus waag je kans. (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 11:09 ]


    Let the Night embrace you

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Maar ik ben bang dat ik mijn werk al Beta niet goed zal doen, ik wil geen fouten maken in mijn werk. Ik wil niet de kans om Beta te worden afpakken van iemand die véel minder fouten maakt dan ik. Want ik weet dat ik ga stuntelen :'D

    Ze kiezen sowieso de mensen die uitsteken in hun aanmelding en er komt nog een test ook. Dus als je goed bent, dan word je aangenomen en dan weet je dat je het goed zal doen. Als er anderen beter zijn, dan zullen die gekozen worden. Ik wil je niet ontmoedigen, je moet het juist proberen. Je hebt altijd een kans op slagen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hesperide schreef:
    (...)
    Ik werd ook pas na mijn tweede aanmelding mod, dus dat betekend niets. Je maakt nog altijd evenveel kans. :Y)

    Joa, dat is waar, maar vorige keer zaten er echt mensen bij die echt slechter waren dan mij en dan snapte ik daar niks van :-)

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Joa, dat is waar, maar vorige keer zaten er echt mensen bij die echt slechter waren dan mij en dan snapte ik daar niks van :-)


    Uw ego groeit.


    Olive

    Hesperide schreef:
    (...)
    Ik werd ook pas na mijn tweede aanmelding mod, dus dat betekend niets. Je maakt nog altijd evenveel kans. :Y)

    Mijn eerste aanmelding als Mod was echt falend. 'Ja ik zit nu zo'n, 3 dagen op Quizlet en ik wil graag Mod worden' :'D


    Let it come and let it be

    Authors schreef:
    (...)

    Uw ego groeit.

    Mijn ego was al zo groot.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ze kiezen sowieso de mensen die uitsteken in hun aanmelding en er komt nog een test ook. Dus als je goed bent, dan word je aangenomen en dan weet je dat je het goed zal doen. Als er anderen beter zijn, dan zullen die gekozen worden. Ik wil je niet ontmoedigen, je moet het juist proberen. Je hebt altijd een kans op slagen (:

    Ik ben niet bang dat ik niet aangenomen word, maar dat ik mensen hun hoofdstukken verneuk :'D


    Let it come and let it be

    Cinna schreef:
    Ik ga wel meedoen, ik kan het altijd proberen, hihi. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.