• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/


    Dit is mijn signature...

    CountMeIn schreef:
    @Samantha, Who run the Beta world? Belgians D:
    @Esther, Correctie, ik maak héel veel spellingsfouten in mijn stories :'D Evaporate laat ik nu heel de tijd readen door Sharon, die de tweede keer in een deuk lag om mijn foutjes :'D

    Ahzo, dan was die ene bèta-reader ook niet erg goed als ze je foutjes niet ontdekte. Ofwel had jij dan helemaal geen fouten gemaakt, dat kan ook natuurlijk!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ahzo, dan was die ene bèta-reader ook niet erg goed als ze je foutjes niet ontdekte. Ofwel had jij dan helemaal geen fouten gemaakt, dat kan ook natuurlijk!

    De foutjes waren gemaakt door mij, maar pas na dat gesprekje met jouw over mijn spellingsfouten liet ik het Readen lieffie :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    De foutjes waren gemaakt door mij, maar pas na dat gesprekje met jouw over mijn spellingsfouten liet ik het Readen lieffie :3

    Oh, was dat door mij ;x Oepsie. Je mag het gerust zeggen als je dat irritant vind hoor dat ik dat zeg :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Belgen nemen ook alles letterlijk (puh)

    Nu kan ik niets verzinnen om terug te zeggen =(


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Oh, was dat door mij ;x Oepsie. Je mag het gerust zeggen als je dat irritant vind hoor dat ik dat zeg :p

    Nee, ik vind het juist fijn als mensen me daar op wijzen, dan leer ik er iets van :3


    Let it come and let it be

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Nu kan ik niets verzinnen om terug te zeggen =(

    Daarom ben je een Belg (puh)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nee, ik vind het juist fijn als mensen me daar op wijzen, dan leer ik er iets van :3

    Oke ^^ Daarom zeg ik het ook altijd als mensen foutjes maken, zodat ze het de volgende keer kunnen verbeteren. Maar niet iedereen apprecieert dat, i guess.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    *haalt diep adem, en verzendt haar aanmelding*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Flare schreef:
    *haalt diep adem, en verzendt haar aanmelding*


    Eng he? XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Eng he? XD


    Najah, niet echt eng, maar ik weet nog niet echt zeker of ik er wel tijd voor ga hebben... En het is nogal kut als je dan gekozen wordt, en dan na een maand alweer moet stoppen omdat het tóch niet te combineren valt met school en 3 verenigingen. >_<


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik zou wel willen, maar ik ben bang dat ik niet genoeg tijd ga hebben tijdens het schooljaar :S


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik heb ook mijn aanmeldig verzonden!
    Spannend, ik ben heel erg benieuwd wie er gaat winnen.
    In ieder geval, heel veel succes allemaal!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Nu kan ik niets verzinnen om terug te zeggen =(


    Maar ik heb de perfecte comback voor je!
    'Daarom overheersen de belgen de bèta's. Ze nemen alles letterlijk. Daar gaat het immers om bij het bèta zijn'

    -insert lame joke drum here-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik heb me aangemeld maar ik denk niet dat ik veel kans maak, ik ben nog redelijk niew hier dus ik denk dat mensen die hier langer zitten meer kans maken... ); maarja, wie niet wasgt wie niet wint ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Me aangemeldt, zal volgende week wel zien


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful